Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie. Podchodze do e30, koles mówi że ma 325, otwieram maskę i....i jak sprawdzic na oko że to nie 320?

 

Z góry dzięki za odp i pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
być nie może :wink: jest jakaś różnica w wyglądzie motoru?
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

powiem tak kiedys na zlocie porownywalismy silniki 2.0 i 2.5 z e30 i tak na oko to chyba roznily sie kolektorami dolotowymi. ten z 2.5 mial bardziej zaokraglone jak pamietam :)

 

Ale jak nie widzisz tych dwoch silnikow kolo siebie to raczej nie zauwazysz roznicy :)

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

Opublikowano

Inny kształt rur kolektora ssącego - w 325 są bardziej zaokrąglone, a w 320 trochę ścięte. Zerknij na zdjęcia z ogłoszeń, ktore wkleił Ci kolega w poprzednim poście.

Jeśli to 325 to jest coupe albo sedan, to akumulator powinien być z tyłu, w kufrze. W przypadku 320i wszystkie mają pod maską.

Opublikowano
A nie ma nigdzie na bloku jakiegoś napisu albo innego wytłoczenia. Jeśli dobrze pamiętam, to ktoś kiedyś już miał podobny problem. I była odpowiedź, że trzeba popatrzeć na silnik. Może gdzieś na kolektorze wlotowym jest? Wydaje mi się, że na moim silniku coś podobnego widziałem, ale tego nie jestem pewien. :worried:
Opublikowano
te drugie zdjęcie to pewne 325? Bo wygląda na swap? jakaś taka chłodnica dobita, jakby ją ktoś młotkiem stukał...
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
ja mam podobniez 320i a uklad wydechowy jest to dworurka a tak podobniez nie bylo w tym modelu!? jest na silniku jakis numer po ktorym moge sprawdzic jaki to motor?
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
Opublikowano

hhmm

tak jak juz wczesniej koledzy pisali kolektory ssace sa inne,dodatkowo w 2.5 jest chlodnica oleju,i na glowicy od strony kolektorow wydechowych powinno wytloczone byc 2.5,jeszcze jest maly szczegol min pomiedzy halogenami z przodu jest listwa plastikowa w 2.5 jest ona przelotowa a nie pelna a zaraz za nia jest mala chlodniczka oleju,no i akumulator w 2.5 jest w bagazniku :cool2:

Opublikowano
:duh: :duh: :duh: :duh: nie zwrocilem uwagi na nagłówek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.