Skocz do zawartości

Jak odpowietrzyć NIVO??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Wymontowałem amorek z tyłu do regeneracji-jutro wysyłka i....teraz mam zagadke jak i czy wogóle sie odpowietrza układ :?:

Facio z firmy Nagengast z Gdanska mi przez tel. powiedzia.ł ,ze jest to układ samoodpowietrzajacy się ale cuś mi sie zdaje ,że nie ma racji bo jak niby ma sie odpowietrzyc amortyzator do którego dochodzi jeden przewód :!: :?: Taka mała tuleja z boku która jest razem z amorem i do której właśnie wchodzi przewód z płynem CHF ma ma od spodu durzą śróbkę na klucz 30-32 chyba z dziurka po srodku i nie wiem czy to aby właśnie nie jest odpowietrznik :doh: Jeżeli ktos przerabiał temat to poproszę o pomoc w tej kwestii.

Pozdro.

Edytowane przez Gość
Opublikowano
Generalnie facet mial racje. Uklad powinien odpowietrzyc sie sam. Jednak bywaja z tym problemy ale w tym celu :search: bo bylo i to calkiem niedawno na forum.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Układ jest samoodpowietrzajacy się.

Podaj namiary na firmę, która regeneruje amortyzatory do NIVO.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

http://www.nagengast.pl/ anjinsan powinieneś znależć tu wszystko!!! A co do :search: Centrino to posty przewertowałem i było o odpowietrzaniu po wymianie przewodów do NIVO a nie samego amora bo jego trudno odpowietrzyć z trójnika rozdzielajacego przewody na lewo i prawo.Odpowietrznik powinien byc raczej na końcu układu a nie wcześniej-to tak na marginesie, posty powinni czytać dokładnie wszyscy.

Pozdrawiam.

Opublikowano
http://www.nagengast.pl/ anjinsan powinieneś znależć tu wszystko!!! A co do :search: Centrino to posty przewertowałem i było o odpowietrzaniu po wymianie przewodów do NIVO a nie samego amora bo jego trudno odpowietrzyć z trójnika rozdzielajacego przewody na lewo i prawo.Odpowietrznik powinien byc raczej na końcu układu a nie wcześniej-to tak na marginesie, posty powinni czytać dokładnie wszyscy.

Pozdrawiam.

 

A niby jak inaczej jezeli juz?? Skoro ktos odpowietrzal wczesniej przed amorem to widocznie tak dziala. Bo inaczej by chyba nie odpowietrzyl

Opublikowano
Przy wymianie przewodów nivo , wycieka też płyn z akumulatorów ( pod dużym ciśnieniem) . Po zakończeniu wymiany dolałem płynu , zapaliłem silnik , ponownie uzupełniłem , podniosłem auto wyżej na podnośniku i dolewałem płynu a kolega odpowietzrał na regulatorze. Po odpowietrzeniu było niby wszystko OK , ale przejechałem się około 5 km i musiałem dolać jeszcze prawie 1 litr płynu. Układ był szczelny , auto trzymało poziom , więc to co ubyło weszło prawdopodobie w akumulatory i amory. Teraz jest OK , nie odpowietrzałem w żaden inny sposób. Nie pamiętam dokładnie skąd wychodzi, ale na pewno jest powrót do pompy z układu nivo i być może tą drogą wydostało sie powietrze. Mam nadzieję , że coś pomogłem. Nie taki diabeł straszny jak go malują.
Opublikowano

Witam.Damy radę- dzisiaj kupiłem 1L płynu(chyba braknie) ale maja jeszcze jeden na sklepie(31PLN-ów), amor do regeneracji poszedł wczoraj-wróci pewno koło poniedziałku albo wtorku i sprubuję nie odpowietrzac wogóle i zobaczymy co bedzie.Pracownik z firmy NAGENGAST obiecał,ze dowie sie u ich mechaników jak ugryżć kwestię odpowietrzania bądż braku potrzeby tej czynności :idea: :?: Przy okazji doszedłem jaka najprawdopodobniej była przyczyna wylewu amorka... auto zaliczyło wizytę w głebszym terenie jakiś rów albo pole bo sporo błota pod spodem iiiii tarcza hamulcowa skrzywiona(silne uderzenie :?: :?: ), przetoczyłem ale przy następnej wymianie klocków na złom poleci.

Pozdrawiam.

Opublikowano
cdromek napisał Przy wymianie przewodów nivo , wycieka też płyn z akumulatorów ( pod dużym ciśnieniem) Czyżby to był żart? :norty: :norty: :norty: Pozdrawiam Martin
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam koledyy sam robilem numer z nivo wymienialem caly plyn i zaloyzlem nowa pompe w caly uklad wchodzi 3 litry plynu ja odpowietrzalem na trojnku a nastepnie zebz poszlo w amorki trzeba zaladowac auto a najlepiej to tylem bujac gora dol i sie bardzo dobrze odpowietrzy pozdrawiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.