Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie i Panie :D

Jak to jest z tymi wiszącymi zderzakami w BMW?? Jak mnie wiadomo to jeśli zderzak przedni lub tylni jest "wiszączy" czyli ma szczelinę pomiędzy nadkolem a zderzakiem oznacza to iż auto było bite lub ma wielgachny przebieg co powoduje rozluźnienie zaczepów.(sprawdzałem to na swoim poprzednim E36 i jest to prawda). Jak np w tym aucie:

http://otomoto.pl/bmw-740-ful-opcja-pancerne-szyby-C4250004.html

Jak widać z tyłu od strony kierowcy zderzaczek jest ściśle spasowany zaś z tyłu od strony pasengera wisi.

 

Jakie macie zdanie na ten temat??

Opublikowano

a ja powiem Ci tak

mozna by poszukac lepszego dzialu na ten temat a druga sprawa ta juz bardziej zwiazana z tematem to fakt ze szczeliny miedzy zderzakiem a nadkolem wynikają często z tego ze ludzie nie kupuja orginalnych zderzakow a laminaty ktore są źle spasowane ale tez wyginają sie pod dlugotrwalym naslonecznieniem

Opublikowano
Co do wiszących zderzaków, to w e 32 są przy prowadnicach plastykowe nakładki, które dość łatwo się łamią przy demontażu, na pewno jest to wskazówka, iż zderzak był zdejmowany, poza tym nie ma co liczyć, że kilkunastoletnie auto nie miało nigdy żadnej stłuczki, to nie fiat, że nie opłacało się go remontować, co do obwieszania się ich po długotrwałej eksploatacji, to musiałoby ten przebieg złapać po polskich drogach, gdyż na zachodzie powinno przejechać pewnie z milion kilometrów, a i tak nie wytrzęsłoby go tak jak 100 000 na naszych. Ponadto, przy szykowaniu auta do sprzedaży wystarczy podgiąć młotkiem prowadnice(5 minut roboty) i już nic nie widać, więc albo ktoś nie ukrywa niczego, albo auto jest rzeczywiście w marnym stanie(robione typowo na sprzedaż).
Opublikowano

No to ja wam rozwieje wszelkie wątpliwości

 

1. po bokach są specjalne prowadnice w których zdeżak pracuje(da się je przesówać po popuszczeniu nakrętek) i jest to tylko kwestja lenistwa zakładającego zdeżak że nie chciało mu się go dokładnie dopasować bo to trzeba ze 2-3 przymiarki zrobić aby było idealnie

 

2 na górny rant zderzaka jest zakładana specjalna guma która usczelnia przestrzen między zdeżakiem a karoserią likwiduje drgania i pokazuje jaki odstęp powinien być,, jej barak to nic dobrego

 

3 w siłownikach na których montowany jest zderzak też sa sruby imbusowe które umożliwiają lekkie podniesienie lub opuszczenie zdeżaka

 

Wszystko

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.