Skocz do zawartości

540i W E34. PROSZE O OPINIE NA TEMAT TEGO AUTA.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nosze się z zamiarem sprowadzenia e34 z czterolitrówką. nigdy nie jeździłem z takim silnikiem w tym modelu. wiem,że takie V8 obgania z powodzeniem duże X5. powiedzcie co ten motor (automat) potrafi zrobić z e34 ? jak z jego żywotnością i na co zwrócic uwage przy zakupie. czy 286 koni sprawi,że lżej będę oddawał stolec (biegunka?)-skrycie na to licze. pozdrawiam
Opublikowano

super silnik 286 - jeszcze gdyby wyrwać w manualu ale to juz kwestia gustu

 

silnik marzenie gdyby było mnie stać na utrzymanie tego potworka :)

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
samochód "kosa" :twisted2: super osiągi i naprawdę nie duże spalenie.a części??no...to tez osobna sprawa bo wiadome ze będzie droższa w utrzymaniu od 525/535 ipt nie mowie o M5

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

 

a do tego szczęścia oraz kasy :)

 

pewnie> Lecz duzo ludzi uważa mocne auta tylko w manualu - mi obojętne miałem automaty i manuale ale ze wskazaniem na manual[/url]

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
W e34 4.0 najbardziej problemowy jest właśnie automat. Jest o tym trochę na forum/internecie. Generalnie panuje przekonanie że ta skrzynia nie wytrzymuje momentu silnika i standardowo padają koło 250-300 tyś. Jeśli jesteś na to przygotowany to bierz... w końcu to e34 :)
Opublikowano
Przejechałem na tym silniku w E34 ponad 200, a w E32 ponad 300 tys., więc mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że jest to silnik prawie doskonały. Powinieneś szukać takiego autka w manualu i koniecznie z ASC, bo bez to masz rów gwarantowany/ oby bez drzew :lol: /. Manual miał 6 biegów i nazywany był ukrytym M5, bo bardzo niewiele w osiągach te autka różniło. Po sprowadzeniu sprawdź pompę oleju, a podczas zakupu rozgrzej dobrze silnik i zwróć uwagę, żeby nie bujał na wolnych obrotach.
Opublikowano
nie wiem,czy dobrze kombinuje,ale wydaje mi się że z tym silnikiem to nie robi wielkiej różnicy manual,czy automat. według tego co się rozgladałem wyszłoby mi 13tys na gotowo w super stanie z gazem sekwencją. bedzie dobrze? troche sporawo jak na e34 ? co myslicie?
Opublikowano
nie wiem,czy dobrze kombinuje,ale wydaje mi się że z tym silnikiem to nie robi wielkiej różnicy manual,czy automat. według tego co się rozgladałem wyszłoby mi 13tys na gotowo w super stanie z gazem sekwencją. bedzie dobrze? troche sporawo jak na e34 ? co myslicie?

 

Źle Ci sie wydaje.

 

Chyba odpuść sobie 540, nawet w automacie.

13 tys + sekwencja (do V8 minimum 4500) to bedzie trup nie samochód.

Za porządny automat musisz dać z 15 tys jak nic.

Do manuala dorzuć jeszcze z 6-7 tys więcej.

Opublikowano
nie wiem,czy dobrze kombinuje,ale wydaje mi się że z tym silnikiem to nie robi wielkiej różnicy manual,czy automat. według tego co się rozgladałem wyszłoby mi 13tys na gotowo w super stanie z gazem sekwencją. bedzie dobrze? troche sporawo jak na e34 ? co myslicie?

13 tysiecy ale czego ?! jesli dolarow to tak , ale jesli zlotych to gwarantuje ci ze za te pieniadze trudno kupic porzadne 520 czy tym bardziej tds a co dopiero 540!?

The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
zakładam,że macie racje. byłem wczoraj u gazownika to powiedział 3,5tys za sekwencje pod ten właśnie motor (ale nic) . wydaje mi się,że jeżeli e34 miałoby mnie wynieść ponad 15tys w zasadzie ze względu na silnik to i tak sobie odpuszcze. za 18-20tys spotyka się na allegro e39 (oczywiście nie 4 litry) ,które jest już zupełnie inną klasą auta. stawiałem na to,że w normalnych pieniądzach będę miał auto średniej wielkości z "odrzutowym "silnikiem.
Opublikowano
za 18-20tys spotyka się na allegro e39 (oczywiście nie 4 litry) ,które jest już zupełnie inną klasą auta. stawiałem na to,że w normalnych pieniądzach będę miał auto średniej wielkości z "odrzutowym "silnikiem.

 

 

Bardzo ryzykowania teoria :cool2: Zaraz wejdzie następca E60 na rynek i "prestiż" E39 spadnie na tzw. glebę a moim skromnym zdaniem E34 jest o wiele bardziej klasyczne od E39

 

no i omawiany w temacie silnik 4L :roll2:

Opublikowano
Za 20tyś ja wolałbym kupić dobrą E34 540 niż zakatowaną,niearchaiczną E39520.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Idąc tym tropem co ty Marcinie to można stwierdzić że E28 jest

bardziej klasyczna od E34 a E12 od E28 i tak dalej.

Pozdrawiam.

 

To są zasłużone modele, które mają już zaklepane miejsce w panteonie BMW :cool2: i przynajmniej moim zdaniem są o wiele bardziej klasyczne niż archaiczne ale to tylko moje zdanie :cool2:

 

 

Wracając do tematu przynajmniej ja bym wolał jeździć dobrze utrzymanym E34 540 niż nawet dobrze utrzymanym E39 520. Po prostu ta MOC :modlitwa:

Opublikowano
panowie,miałem piękne e34 w kombi z ostatniego wypustu (ale to naprawde klasa!) lecz gdy wsiadłem do e39 to jakbym się przesiadł z mercedesa 126 do 140stki. to zupełnie inne auto. a dlaczego znowu e34?...bo totalnie kręci mnie te 4 litry,a w budzie e39 długo jeszcze nie będę miał (i nie wiem czy chce mieć). nie potrzebuje auta na codzień,bo mam służbowe. chętnie wyskoczyłbym czasem 280 konną V-ósemką żeby naładować się adrenaliną
Opublikowano

Co to za progi ma to auto ??!!

 

W 1993 roku wyprodukowano tylko 7 sztuk manuala, i raczej nie touringa.... Więc kolejna zdaje sie kombinacja

Opublikowano

Hehehe wiem że istnieje 540iT,

tyle że kiedy widze manuala z silnikiem 4.0 z 1993 obstawiam na pewniaka że to jakiś szczepan albo przeróbka.

 

Po prostu w 1993 fabryke opuścilo tylko 7 sztuk 540i (z 796 sedana)

Touringi są z 1994,95 i 96 ( 499sztuk)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.