Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam od 6 miesięcy posiadam e32 i nie mam podświetlenia od temperatury silnika ani od wskazania benzyny wszystko inne świeci czy tam są jakieś żaróweczki wyciągałem licznik i wszystko jest oki ale na wierzchu go nie miałem bo chyba trzeba kierownice ściągnąć czekam na odpowiedz dzięki pozdrawiam :cry: :cry:
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Ja do wyjęcia zegarów zdejmuję kierownicę, bo nie chcę przeciskać przez nią skrzynki, ale prawie zawsze słyszę, że ludzie wyciągają bez odkręcania koła kierownicy – więc pewnie tak się da. Co do podświetlenia wskaźników, odpowiadają za to trzy żarówki 12V 3W dostępne po otwarciu skrzynki zegarów (podejrzewam, że padły Ci te dwie skrajne, ale przy wymianie włóż wszystkie trzy nowe)

pozdrawiam

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Witam,

Ja do wyjęcia zegarów zdejmuję kierownicę, bo nie chcę przeciskać przez nią skrzynki, ale prawie zawsze słyszę, że ludzie wyciągają bez odkręcania koła kierownicy – więc pewnie tak się da. Co do podświetlenia wskaźników, odpowiadają za to trzy żarówki 12V 3W dostępne po otwarciu skrzynki zegarów (podejrzewam, że padły Ci te dwie skrajne, ale przy wymianie włóż wszystkie trzy nowe)

pozdrawiam

 

Ja też MUSZĘ odkręcić kierę. Mam regulację (jest wajcha) wysokości koła kiery, ale u mnie nie działa (stary samochód to może nie działać). Jak byś miał problem (po ściągnięciu kiery i odkręceniu dwóch wkrętów o góry) z wyciągnięciem zegarów (ja miałem) to uważaj na plastikowe białe "wąsy". Zachaczają za obicie deski. Walczyłem dwa dni, aby się upewnić, że nic nie połamię :-)

A za jedną głupią żarówkę dałem 4,5 zyla !!!

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano

Witam

Aby wyjąć zegary wcale nie trzeba ściągać kierownicy. Ja u siebie (e32 1992r) mam regulację kierownicy - "wyciągnołem"ją w pozycję max w stronę kierowcy (wówczas robi się większa przestrzeń pomiędzy daszkiem zegarów a kołem kierownicy) i po małej manipulacji bez problemu wyjołem zegary. Wyszły bokiem w stronę dźwigni kierunowskazów.

Przy wyjmowaniu zegarów warto wyjąć bolce od zerowania licznika kilometrów i drógi od obc. :wink:

Ogólnie operacja całkiem prosta wymaga jednak troszkę cierpliwości i manipulacji.

Pozdrawiam Adam

Opublikowano
Witam,

Ja do wyjęcia zegarów zdejmuję kierownicę, bo nie chcę przeciskać przez nią skrzynki, ale prawie zawsze słyszę, że ludzie wyciągają bez odkręcania koła kierownicy – więc pewnie tak się da. Co do podświetlenia wskaźników, odpowiadają za to trzy żarówki 12V 3W dostępne po otwarciu skrzynki zegarów (podejrzewam, że padły Ci te dwie skrajne, ale przy wymianie włóż wszystkie trzy nowe)

pozdrawiam

bez zdjęcia kierownicy wyciągłem zegary wymieniłem 3 żaróweczki i wkońcu świeci dzięki pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.