Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie kolega mnie prosił żebym mu doradził jaką Betkę mu mogę doradzić - trzeba wziąć na poprawkę to że nie miał wcześniej żadnej Betki- poradźcie- osobiście na starcie odradziłem mu tą Alpine

 

ad. 1

http://moto.allegro.pl/item294436880_bmw_alpina_b3_z_nr_0064_oryginal_legenda_.html

 

ad. 2

http://moto.allegro.pl/item293398537_bmw_e36_m3_coupe.html

 

ad. 3

http://moto.allegro.pl/item290070772_orginal_ac_schnitzer_coupe_2_0_24v_vanos_full.html

 

Bardzo proszę o wszelkie komentarze na temat tych BMW.

 

Z góry dziękuje

masqo
Opublikowano
bez obrazy, ale kolega nie wie czego szuka, 2.0 a sportowe M3, roznica w cenie 100%, rozne koszty utrzymania i przeznaczone dla roznych odbiorcow, wyglad nie jest najwazniejszy zwlaszcza przy takich rocznikach :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no wlasnie tez nie kumam o co chodzi. 3 kompletnie inne auta i cenowo i silnikowo. jeszcze 316 brakuje do szczescia. niech sie kolega pierw zdecyduje czego szuka, bo jak narazie to niczego skoro bierze pod uwage auto za 40 patykow i auto za 15 patykow :jawdrop:

🙃🙃

Opublikowano
To pierwsze - to BATMOBIL???? :norty: :norty: :norty:

 

Bez obrazy dla wlasciciela... Ale lepiej by bylo jak by zmiast niszczyc BMW kupil sobie Eclipse... :duh: Jak mozna byc takim :cry2: i tak zniszczyc samochod?! Patrze na ten samochod i mam odruchy wymiotne. Ciekawe kto mu nagrode za "Najladniesze BMW w Polsce wreczal" i gdzie to sie wogole odbywalo.

 

A zalozyciela tematu to powinno sie okrzyczec... :mrgreen: za zamieszczanie pornograwi na takim porzadnym forum! I to jeszcze pornografi bez smaku! :mad2:

Opublikowano

Ad.1 Wolne zarty... Pochylmy sie nad ta mogila :modlitwa:

Ad.2 Z 316 na M3 - Czy aby nie za duzy przeskok... :think:

Ad.3 Mozna sie zastanowic bo w gore lepiej isc mniejszymi krokami i 320 bedzie dobrym wyborem :) Nie mowie ze ten egzemplarz ale ten silnik... :cool2:

Opublikowano

A stać go na utrzymanie M3? Bo jeżeli tak, to nie ma się co zastanawiać - oczywiście niekoniecznie akurat ten z ogłoszenia.

 

Jak jestem zwolennikiem tunningu optycznego w BMW, tak na tą Alpinę nie mogę patrzeć - to straszne, że taki unikat został tak zniszczony...

 

A ta ACS 320? Jakoś nie bardzo da się ją porównać do dwóch poprzednich - to już normalny przeciętny silnik.

Opublikowano

Ad.2 Z 316 na M3 - Czy aby nie za duzy przeskok... :think: :

 

Ten samochód nie jest dla mnie- ja za dużo w swoją Besti włożyłem żeby ją teraz sprzedawać :D

Poza tym ja codziennie dojeżdzam 50 km do pracy i zjadła by mnie ta EM-ka z butami

masqo
Opublikowano

 

 

za ten opis "oryginal legend" juz nalezy mu sie OSCAR :duh:

 

Ja bym powiedział, że wp... ;) :twisted: :mrgreen: Ale tak na poważnie. Czy przeciwieństwem Oskara jest Malina? Jeśli tak, to dać mu (im, w przypadku jakiejś firmy) Złotą Malinę. :dance: :twisted2:

 

Szkoda tak psuć auto... :cry2:

 

A większość forumowiczów ma rację, niech Kolega zdecyduje co chce. Jeśli nie boisz się ;) daj mu się bryknąć swoim autkiem, zobaczy co to jest 1,6. Jak się spodoba, to OK. Myślę, że od razu niech się rozejrzy za 2,0 lub 2,5. Z podkreśleniem dwóch litrów.

Opublikowano
Witam. Może on po prostu chce mieć oryginalne BMW,czy ono ma kosztować 20 czy 40tyś. :mrgreen: Zgadzam się z kolegami co do ALPINY, właściciel chyba sie za dużo naoglądał "SZYBCY I WSCIEKLI" TOTAL PRZEGIETA!!! Ale jeśli już naprawdę miał bym wybierać z pośród tych trzech to wybrał bym M3. Auto zrobione ze smakiem,takie lubię.Przesada do BMW nie pasuje.Jedyne co by mnie lekko hamowało to spalanie.ALE ZA TO JAKIE OSIAGI :cool2: A jeszcze jedno,może coś przeoczyłem ale w SCHNITZERZE nie widać zeby był przedni zderzak od M3 jak to opisuje sprzedający.
Opublikowano
Jezusie Swiety! Jak skora w mojej BMW za 20 tysiakow bedzie wygladala jak w tej AC S to chyba dzisiaj kupuje pokrowce... :norty: Autko te napewno ma 230 tys km... Ogolnie wszystkie trzy wskazane egzemplarze sa do dupy... Ja jak bym mial kase i nie wiedzial co z nia robic to bym odkupil ta alpine i odrestaurowal... Ale kasy nie mam... Moze ktos ma rownie dobre serce i jeszcze z 40 tys zl to by sie pokusil... :mrgreen: :D :8)
Opublikowano
Jezusie Swiety! Jak skora w mojej BMW za 20 tysiakow bedzie wygladala jak w tej AC S to chyba dzisiaj kupuje pokrowce... :norty: Autko te napewno ma 230 tys km... Ogolnie wszystkie trzy wskazane egzemplarze sa do dupy... Ja jak bym mial kase i nie wiedzial co z nia robic to bym odkupil ta alpine i odrestaurowal... Ale kasy nie mam... Moze ktos ma rownie dobre serce i jeszcze z 40 tys zl to by sie pokusil... :mrgreen: :D :8)

 

Wydaje mi sie, ze Alpiny juz uratowac sie niestety nie da... To nie jest zalozony na auto bodykit tylko to jest wszystko blacha. Koles zrobil duza ingerencje w bude, takze jedynie co mozna to przelozyc bebechy do ori budy a ta na zlom pociac.

Opublikowano

Mało z fotela nie spadłem jak zobaczyłem tą Alpine!! :mad2: Uratować to się da chyba tylko silnik - jeśli tylko właściciel nie używał jej do palenia gum na każdym zlocie... i ten opis: Auto zdobyło wiele prestiżowych nagród na zlotach tuningowych, min najpiękniejsze BMW w Polsce"

- najpiękniejsze BMW w Polsce :duh:

 

sorry za off-topic ale nie mogłem się powstrzymać od komentarza..

Opublikowano
Mało z fotela nie spadłem jak zobaczyłem tą Alpine!! :mad2: Uratować to się da chyba tylko silnik - jeśli tylko właściciel nie używał jej do palenia gum na każdym zlocie... i ten opis: Auto zdobyło wiele prestiżowych nagród na zlotach tuningowych, min najpiękniejsze BMW w Polsce"

- najpiękniejsze BMW w Polsce :duh:

 

sorry za off-topic ale nie mogłem się powstrzymać od komentarza..

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images32.fotosik.pl/100/103fc0a352c671b3.jpg

 

Niestety uzywal :mad2:

Opublikowano

Typowe - nie wiem czy smiać się czy płakać :shock:

 

nie mówie że mi się nigdy nie zdażyło gdzieś tam lekko zaszaleć - wiadomo dużo koni i tylny napęd czasami prowokuje do szaleństw - ale pewnie w przypadku tej nieszczęsnej Alpiny katowanie silnika w miejscu można liczyć w dziesiątkach motogodziń...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.