Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. poza tym ze na zimnym silniku biegi 1 i 2 ciezko wchodza i czuc jak synchronizato miejsca szukaja właściwego :? to poza tym mam jeszcze jeden problem. Mianowice lewarek powinien w połozeniu luzu zajac pozycje pomizy 3 a 4 w moim pszypadku bardzo czesto wskakuje mi na nr 5 czasem wruci na swoje miejsce na rozgrzanym silniku ale scora częsściej się to dzieje. Co to moze byc ?? ma ktoś jakies pomysły dodam ze sprzęgło daje juz znac o sobie nie ma szans na zaszuranie butami... powoli rozgladam sie za nowym :cry: ale co do pozycji lewarka to jestem w kropce... olej ?? czy raczej mechanizm kasety lewarka czy wodziki w skrzyni ?? moze poduszki... ale na oko wygladaja na ok :duh:
Opublikowano
Ja w swoim E-39 zauważyłem coś podobnego. Jednak jeżeli jadę po mieście i używam pierwszych czterech biegów to lewarek na luzie znajduje się w pozycji 3 i 4 biegu. Za miastem, przy piątce to się zmienia tzn. po włączeniu czwartego biegu z położenia piątego pchnięcie lewarka do przodu wrzuca znów piąty bieg. Sytuacja wraca do normy gdy włączę trzeci bieg. Nie mam pojęcia czy coś się dzieje czy konstrukcyjne auto jest tak zrobione, by bez problemu redukować biegi z piątego na czwarty i odwrotnie. Może ktoś ma więcej doświadczenia w tym względzie. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.