Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy oprócz LPG macie jakieś inne uwagi? Może jakieś rady odnośnie zakupu? Też nie rozumiem tego TYLKO 1300km w tym ogłoszeniu.

Czemu tak bardzo odradzacie LPG w tym aucie?

Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
Silniki V12 są trudne do zagazowania. Jeśli wkładać LPG do V12 to tylko 5 generacji, ale w tych przypadkach to pewnie wartość połowy auta. Ciekawe jaka instalka tkwi w tych V12-tkach?
Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Jedyna instalka na jakiej takie auto w miare normalnie pracuje to sekwencja. Wez na zdrowy rozum czy sam sprzedal bys dobra 750-tke z sekwencja za dyche... chyba raczej nie.
Opublikowano

Dzięki wielkie Grigorij, będę wdzięczny.

Proszę obejżyj ją solidnie, posłuchaj jak chodzi, wypytaj się o ten gaz i o co chodzi z tymi 1300km w ogłoszeniu, zresztą wiesz co i jak.

Z góry dzięki.

Opublikowano

Spoko, sam szukam E32, ale tylko i wyłącznie 735i w manualu.

 

Z gazem to juz ci mogę powiedziec że pewnie niezła lipa, często do V12 wstawiają "na wabia" najtańszy chłam, czyli I generację.

Takie coś wykańcz prawie każde BMW w 50 tys km :duh:

Własciwie dobrze z tym jeździ tylko E12 na gaźniku Solex'a :lol:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

Oglądałem dziś :roll:

Po pierwsze strasznie trudno tam trafić, nie wpadłem na to że BMW będzie stało w salonie Skody :lol:

 

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wgnieciony błotnik, tak że maska się z trudem otwiera :shock:

Wyładowany akumutor, pracownik salonu otworzył auto przez drzwi pasażera, bo do innych kluczyk nie pasował :norty:

Nie pasował także do zamka schowka i klapy bagażnika.

Ale dość drobnostek....

Auto jest kompletnie zgnite, ma skorodowane wszystkie cztery drzwi, progi, łączenia progów z słupkiem B oraz C, ranty tylnich nadkoli.

Prócz tego lakier posiada masę wgniotek, otarć, rys...

Środek jest w kiepskich stanie, fotele są wysiedziane, boczki wygniecione, nie wieże w przebieg 289tys km :nienie:

 

Silnik ma wycieki spod pokrywy zaworów, prócz tego przeżył nie jeden strzał gazu, w komorze silnika jest mnóstwo .... taśmy klejącej do uszczelniania dolotu :duh:

 

Sprężyny i tarcze skorodowane na skutek długiego przestoju :roll:

 

Elektryki, i pracy silnika nie sprawdziłem bo pan z serwisu Skody stwierdził, ze nie ma "żadnego wolnego akumulatora" :jawdrop:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

Najczesciej E32 750i i E31 850i sa zagazowane instalacjami II generacji, co powoduje duza utrate mocy i co pewien czas 'strzal' w kolektor.

Wprawdzie przeplywomierze potrafia to przezyc, ale 90% takich samochodow na benzynie chodzi tylko na polowie garow, na gazie roznie, zuzycie LPG ksztaltuje sie na poziomie 25 i wiecej litrow po miescie.

Po prostu nie da sie tanio utrzymywac 750i - to nigdy nie byl samochod dla ludzi, ktorzy chca jezdzic tanio.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.