Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam nastepujacy problem.. Ostatnio podczas jazdy okolo 90 km/h auto odmowilo posluszenstwa.Dodam iz jest to silnik wersji 1.8 z roku 92. Gdy probowalem odpalic wydawalo sie ze tloki nie chodza a jedynie sam rozrusznik.. nie moglem jej odpalic podczas holowania. Na postoju daje rade ja przepchac nawet na 1 biegu, jest jedynie lekki opor. Co moze byc problemem? Wał ? Jakies inne sugestie ? Z góry dzieki za pomoc.
Opublikowano
Silnik masz na pasku rozrządu, a właściwie miałeś :wink: bo prawdopodobnie urwał się pasek. Pogięte są zawory i dlatego brak kompresjii na cylindrach (przez to właśnie możesz pchać auto na jedynce a rozrusznik kręci bez oporu).
www.turboBMW.pl
Opublikowano
I wlasnie tego sie obawialem.. Tylko teraz co dalej, z doswiadczenia wiem ze u mnie w Gorzowie jest malo uczciwych mechanikow. Moze znacie jakas osobe ktora mogla by zdiagnozowac do konca moj problem i pomoc mi w wymianie rozrzadu. Z czym wiaże sie wymiana rozrzadu z jakimi kosztami musze sie liczyc ? Z góry dzieki.
Opublikowano

Musisz rozebrać głowicę - warto sprawdzić czy tłoki są OK. Podczas uderzenia aluminiowy tłok może się rozpaść.

Oczywiście potem nowa uszczelka pod głowice, nowe zawory, trzeba sprawdzić dźwigienki czy nie są pokrzywione, stan wałka itd.

Nowy pasek + napinacz + 2 rolki.

Jak zdejmiesz wałek warto założyć nowy uszczelniacz - gdyż na starym może cieknąc itd itd.

Sprawdzić trzeba wszystko po kolei żeby potem nie wpędzać się w dodatkowe koszta.

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano
Proponuje Ci w Gorzowie pojechac do warsztatu "Speed" na Mysliborskiej. W miare mlody warsztat to moze jeszcze nie kantują jak reszta oszustów w Gorzowie. To jest tam gdzie te duze garaze są, oni Ci powiedzą co i jak i za ile.A gdzie indziej.. moze na wuft do Darka?

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
moim zdaniem to jeśli to m40 to nie opłaca się naprawiać-używka raczej wyjdzie taniej.Można nawet w/g mnie pokusić się o kupno silnika z cykającymi zaworami-taki kupisz już za 600zł a wałek dzwigienki i popychacze przełożyć z tego co ci sie poszedł bujać.Przekładka silnika to jakies 300,przełożenie wałka to 200 robocizna plus 300 rolki i nowy pasek.A co do twojego to tak-rozbierzesz,więc uszczelka nowa 100,sprawdzenie głowicy ze 150,teraz nowe zawory,uszczelniacze,dotarcie,planowanie głowicy,tych cen az tak nie znam ale tez ze 400 wyjdzie,robocizna pewnie z 200 za samą głowicę a tak jak przedmówca napisał,nie masz pewnosci że po 10000 km ci tłok nie pęknie,bo przecież też swoje dostał,No i pasek i rolki nowe w obu przypadkach.A za 1500 jak poszukasz to możesz juz pięknego isa kupić,140 kucy,łańcuszek rozrządu i spokój.Powodzenia
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Wuft ? Darek? Nie wiem czy ma mi byc wstyd ale nie slyszalem.. Warsztat jest w Gorzowie ? Mozesz cos wiecej mi napisac.. Podjade jutro na Mysliborska moze rzeczywiscie jest jeszcze paru uczciwych mechanikow w Gorzowie.. ; )
Opublikowano
Nie ma Ci byc wstyd, WUFT to jest na Marcinkowskiego kolo petli autobusowej, wjedziesz na teren wuftu brama gdzie stoja autobusy i pierwsza w prawo tam bedziesz mial mechanikow i niebieskie drzwi, tam spytaj

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Na domiar złego dzisiaj dowiedzialem sie ze moja wyplata przepadla gdzies marnie w firmie.. WIec moze inaczej.. Jezeli mam uszkodzony rozrzad - do wymiany zawory.. co moglo sie jeszcze uszkodzic.. Kiedy kupie nowy silnik jakie czesci bede mogl sprzedac ze starego silnika. I gdzie kupic tanio dobry silnik..
Opublikowano

Rozbierz silnik i wtedy pogadamy - bo na razie jesteśmy na etapie wróżenia.

Skąd mamy wiedzieć, co uszkodziło się w silniku???

 

Wymontuj głowicę i tyle - sprawdź uszkodzenia. Bez sensu chcesz kupować od razu nowy silnik jak nie wiesz co jest grane ze starym. Okaże się, że wykrzywiło ci jeden zawór i zerwało pasek a ty wtopisz kasę w inny silnik i potem będzie ci zalegał w garażu.

 

Wymontuj na spokojnie - oceń stan lub jak się nie znasz daj do sprawdzenia i tyle w tym temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.