Skocz do zawartości

silnik 4.0 V8 a 4.4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KIOKIO - a mysmy czasem nie rozmawiali na priv o moim autku ?

wymieniles prawie wszystko co zmienione. Prawie..... :clap:

 

Nie przypominam sobie chyba nie gadaliśmy, no cóż wymieniłem to co ja bym zmodyfikował, miałem okazje się przyjżeć jak to robją profesjonalne firmy, wprawdzie nie widziałem jak to robi BMW.

 

Szkoda że sprzedałem swojego "gokarta" bo bym wam pokazał gdzie raki zimują i to z połową tej mocy co wy macie ale też i z połowa masy :lol: :norty:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Środek przekładałeś 5 czy 4 osobowy? Kumpel miał 4 w idealnym stanie, ale chyba już poszła. Powinieneś jeszcze coś zrobić z przodem. Wiem, że do E34 ciężko kupić pokrywę silnika pod szeroką nerkę. Może do E32 będzie łatwiej.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

na 99% problemu nie ma z przekladka klapy i atrapy. Szeroka byla w 750. klapa jest inaczej profilowana ale pasuje. 1% zostawiam bo do konca nie moge byc pewien bo nie robilem tego. Po powrocie poprobuje bo jest w planach grubsza robota. Kupilem jeszcze jedna 7-ke ale juz ze zmienionym przodem i pare zeczy musze poprzekladac jeszcze.

Srodek przekladany chyba z 4 bo na srodku siedzi sie strasznie lipnie i mam dziure na narty ale tam mam barek w podlokietniku. Troszke zmiksowane

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

jak wkleisz na forum wykres z hamowni lub chociaz skan briefu z wpisana moca to naprawde jestes dla mnie powazny gosc z konkretnym autkiem :) - ale tak pisac o 440KM to i ja sobie moge ;)

 

Pozdrawiam

 

 

P.S. W Szczecinie macie hamownie ;)

http://www.eurotronica.pl/ wiec 50 pln i kwestia mocy rozwiazana

.... heheh 337 km/h - zejdz na Ziemie E32 to nie bolid F1 ;)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
jak wkleisz na forum wykres z hamowni lub chociaz skan briefu z wpisana moca to naprawde jestes dla mnie powazny gosc z konkretnym autkiem :) - ale tak pisac o 440KM to i ja sobie moge ;)

 

Pozdrawiam

 

 

P.S. W Szczecinie macie hamownie ;)

http://www.eurotronica.pl/ wiec 50 pln i kwestia mocy rozwiazana

.... heheh 337 km/h - zejdz na Ziemie E32 to nie bolid F1 ;)

 

sarna daruj sobie hamownie. Jak bez ogranicznika jedzie 337 to albo w NFSU, albo ma jakiś silnik odrzutowy. Żeby jechać 337 to chyba te 440km nie starczy. Załoze się, że zaraz będzie mowa, że ma automatyczną skrzynie i nie da rady zchamować. 440km w wolnossącym silniku, jest żadko uzyskiwane i mało opłacalne. Taniej i łatwiej jest założyć podtlenek lub turbo (ew. Kompresor). Jestem ciekawy tego wykresu. Jeżeli by się pojawił to naprawdę Remol masz niezłe auto.

 

Remol czy mógłbyś napisać co konkretnie było zrobione w aucie ??

Opublikowano
na 99% problemu nie ma z przekladka klapy i atrapy. Szeroka byla w 750. klapa jest inaczej profilowana ale pasuje. 1% zostawiam bo do konca nie moge byc pewien bo nie robilem tego. Po powrocie poprobuje bo jest w planach grubsza robota. Kupilem jeszcze jedna 7-ke ale juz ze zmienionym przodem i pare zeczy musze poprzekladac jeszcze.

Srodek przekladany chyba z 4 bo na srodku siedzi sie strasznie lipnie i mam dziure na narty ale tam mam barek w podlokietniku. Troszke zmiksowane

uhhhh.... RE5PECT za moc i wyposazenie! :O

Opublikowano

Mam nadzieje ze wiecie gdzie ja mam wasza opinie :mrgreen:

i czniam wasze pierdoly. Furka jest w automacie i podziwiam widze ktorej bym sie nie spodziewal. Faktycznie nie da sie wychamowac. Czesto-bywalcy forum mogli zauwazyc ze jakis czas temu szukalem akcelerometru w Szczecinie aby jeszcze raz fure sprawdzic bo wyniki mam z 97 roku. Ale wlasciwie po co ja sie wam tlumacze - z czym do ludzi. Zazdrosc to nie zdrowy objaw :cool2:

 

Mimo wszystko pozdrawiam - z Brazylii bo mnie stac na nieoplacalne przerobki i karnawal w Rio

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

Możesz podać szczegóły przeróbki? Trochę się tym interesuję. Czy był zmieniany cały układ przeniesienia napędu? Na jaki? Jakie hamulce? itd.

O silniku piszesz że z 97 a jednocześnie, że rozwiercony z 4.0 na 4.4.

W 97 nikt nie rozwiercał silników 4.0 bo od 96 już nie były produkowane.

Króry masz automat? (do 4.4 był steptronic). Jaki wydech? Zawieszenie?

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Mam nadzieje ze wiecie gdzie ja mam wasza opinie :mrgreen:

i czniam wasze [bAD]. Furka jest w automacie i podziwiam widze ktorej bym sie nie spodziewal. Faktycznie nie da sie wychamowac. Czesto-bywalcy forum mogli zauwazyc ze jakis czas temu szukalem akcelerometru w Szczecinie aby jeszcze raz fure sprawdzic bo wyniki mam z 97 roku. Ale wlasciwie po co ja sie wam tlumacze - z czym do ludzi. Zazdrosc to nie zdrowy objaw :cool2:

 

 

:liar:

 

Mimo wszystko pozdrawiam - z Brazylii bo mnie stac na nieoplacalne przerobki i karnawal w Rio

 

Z profilu wynika ze jestes marynarzem ;) wiec milej pracy w Brazylii, fajne cialka tam grasuja ;) ja sie bawie na Ksiezycu - troche malo ludzi ale za to mozna wysoko poskakac ;)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Możesz podać szczegóły przeróbki?

 

Troche moge ale co do silnika nie wszystko wiem bo do wielu spraw nas nie dopuszczono..

 

Zmieniono bardzo wiele. Silnik tylko bazuje na podstawie z E38 wiec dlatego jest z 97 i nie jestem pewien czy wtedy juz nie robili 4.0. Tak wiec podstawa to 4.0 taka jak w E38. To co sie da to kute jak napisal kiokio

O automacie pisalem juz pare razy na forum 5HP30 czyli a3s560 tylko ze mam dadatkowe odciecie mocy i u mnie nie ma ekonomi tylko cos w rodzaju neutral albo normal. Nie ma progaramu 1 minimum to 2.

Zawieszeni Racing Dynamics obnizone o jakies 2-2.5 cm mam jeszcze w poczekalni Koni M-technics ale to za jakis czas. Hamulce niestety slabe ale nie wiem jakiej firmy. Wlasnie po powrocie chce zmienic na ventyle moze Brembo ale szukam czegos naprawde ekstra. Wal jest caly kuty i wzmocniony. Dziwne ale czasmi mocowanie polosi sie luzuje i do tej pory nie wiem czemu. (sruby jakby niedokrecone). Wydech Hartage dwurura do wymiany sam tlumik moze na cos innego 8)

 

Przerubek bylo bardz duzo naprawde nie o wszystkim wiem ze 100% pewnoscia bo poprostu nas tam nie wpuszczano. Wylozylem z bratem kupe kasy i fura zostala zrobiona i tak nie dokonca tak jak planowalismy.

 

A polecam bo sam poszukuje ... nazywa sie to chyba Germania 2000 overdose engines. Niemieckie zrzeszeni E32 i E38 tylko po tuningu i minimum 400 koni. Poleca wszystkim niedowiarkom. Jak znajde linka to podesle. Moja przy tamtych to pikus. Widzalem raz w niemczech czerwona alpine z dodatkami na bazie e32 - 680 koni. I kto mu skoczy. Z limy tez sie da zrobic wyscigowke.

Jestem na etapie robienia strony o autku. Jak skoncze to dam znac.

 

Na razie jest jeszcze bardzo duzo do zrobienia i wymian. Poza tym jak juz gdzies wspomnialem.... to jednak pare lat temu i auto wymaga ponownych testow. Ja jednak nie czuje zeby mu cos ubylo. Napewno stracilo ale nie sadze zeby zbyt wiele

 

Bede po powrocie robil duzo kilosow wiec moze sie gdzies spotkamy

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

A5S560. (Chyba, że masz 3 biegi). Ekonomii i 1 biegu nie ma w tych skrzyniach. Mam tą samą. Dziwi mnie tylko to, że przy tej mocy wytrzymuje. Te skrzynki są dość delikatne.

Wynika z tego, że masz standardowy zestaw 4.0 + skrzynia, produkowany od 92 do 96 bez zmian i to było bazą do przeróbek.

Dopiero od 96 były zmiany.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Czesto-bywalcy forum mogli zauwazyc ze jakis czas temu szukalem akcelerometru w Szczecinie aby jeszcze raz fure sprawdzic bo wyniki mam z 97 roku.

Mimo wszystko pozdrawiam - z Brazylii bo mnie stac na nieoplacalne przerobki i karnawal w Rio

 

hmm stać cie na karnawał w Rio, a nie stać na akcelerometr ?? Dla mnie taka rzecz http://allegro.pl/show_item.php?item=40949612 byłaby pierwszym zakupem przy tuningu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

:D :D :mrgree

Ja mam czas...5HP30 to oznaczenie skrzynki produkowana przez ZF jako a5s560z. Do niedawna najwieksza skrzynka przenoszaca najwiekszy momnet i montowana w najmocniejszych wersjach: 840cia E31 (92-96), 740ia i 740il E38 (94-97), 850cia, 750il E31-E38 (od 94), 540ia E34, 740il i 740ia E32 (91-95) to byl standard. Spiesze z wyjasneniem opisu skoro tak trudno sprawdzic co to za skrzynia- A -automat, 5- piec przelozen, S - czy mama overdrive 5-tki (sport czyli ma), 560 Nm max. moment dosc duzo :D ja tyle nie mam wiec wytrzymuje :lol: :lol: :lol: (ta malunia skrzyneczka a jaka mocna popatrz popatrz kto by pomyslal) no i Z od producenta ZF.

 

W tamtym czasie ciezko bylo dostac cos lepszego do zlozenia auta z TAAAKKKIM powerem. Sugeruje jeszcze poczytac o policyjnych E34 z niemiec NIEWIERNI TOMASZE :shock: :D

 

A co do akcelerometru. Nie robie furki na pokaz i na wyscigi a dla wlasnej satysfakcji. Na [bAD] mi akcelerometr jak uzyje go 2 moze 3 razy. Chcialem sobie jeszcze raz sprawdzic furke i tyle. Wole nie ekonomicze przerobki niz smieci w domu. A poza tym nie prosilem zeby mi zagladac finanse, moja kasa i robie co mi sie z nia podoba :hand: :lol:

 

Pozdrawiam

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
A poza tym nie prosilem zeby mi zagladac finanse, moja kasa i robie co mi sie z nia podoba :hand: :lol:

 

Pozdrawiam

 

A co ja w portfel Ci zaglądam ? Wkońcu to ty wyskoczyłeś z tym Rio więc tak jakoś mi myśl podeszła :D Poza tym wydaje Ci się, że byś trzy razy użył. Jakbyś miał to byś cały czas katował :twisted: .

 

Oki ja już więcej nie mówie, ale mógłbyś się pochwalić forumowiczom jakimś wykresem, albo chociaż filmik zrobić z przyspieszeniem. Każdy chętnie by sobie obejżał, np. ja :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

zalatwione - najpierw musze wrocic do kraju.

bedzie po 1 marca jak sie zmiesci na stronie albo na priva wysle

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
Pytanie malusie , czy w E-39 540 od 97 r były montowane 4,4l ??? M62???

Czy też po 2000 r coś sie pozmieniało jak z moim Dizelem wszedł Common R. :?:

W E39 540 od początku były montowane 4.4l (w innym wątku o tym pisałem ...)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Tak ale w 09/98 zamontowali VANOS i parę innych "drobiazgów" :) - np elektryczna przepustnica. Główne oznaczenie silnika się nie zmieniło.

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Temat juz stary ale przegladałem go ostatnio i musze napisac co mnie korci, bo w zasadzie po wielkiej debacie w tym watku i tak nie padła odpowiedz , jak najszybciej jednym rzutem oka odróżnic M60 od M62 - odpowiedz jest prosta - kluczem jest wyprowadzenie "+ " do ładowania aku, ew. awaryjnych rozruchów- w M60 jest po lewej stronie obok złacza serwisowego , a w M62 jest na silniku po drugiej stronie od wlewu oleju :wink:

 

M60-

http://img163.imageshack.us/img163/7531/tb93740ianr47yb.jpg

 

M62- (troche podbajerowany,ale widac co trzeba :D )

http://img163.imageshack.us/img163/319/21rf9ut.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.