Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i bardzo dobrze,klamoty na złom.....kopcą,zatruwaja,a wszyscy chca zyc....

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
i bardzo dobrze,klamoty na złom.....kopcą,zatruwaja,a wszyscy chca zyc....

Nie dobrze. Najlepiej niech wprowadzą zakaz użytkowania aut starszych niż 5 lat. Wtedy dopiero dealerzy nowych aut zarobiliby. Jakoś fabryki kopcą tak jak dawniej a ich nie usuwają z miast. Jakoś w innych miejscach gdzie nie ma takich przepisów jeżdżą stare auta i co ludzie są mniej zdrowsi? Albo czy mieszkańcy wsi mają sie lepiej od tych z dużych miast? Wiadomo, że duże aglomeracje to zwiększone natężenie ruchu, hałas, zanieczyszczenia itd., ale nie popadajmy w paranoje tak jak niektórzy ekolodzy, którzy np. w dolinie Rospudy przywiązują się do drzew, a gdy Wisła została skażona ropą to nie było żadnego do pomocy.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
I znowu do Polski zwiększy się przywózka starych złomów... Skoro Niemcy nie będą mogli nimi jeździć po większych miastach to będą się pozbywać starych trupów... A w Polsce można jeździć wszystkim :mad2:

 

Nie bądż naiwny i nie popadaj za bardzo w urzędniczą paranoję. Zresztą spójrz:

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

Paradoksalnie ja popieram ten ruch, jeżdząc na codzień autem z dużym silnikiem benzynowym, pojazd jest 1984 roku, a konstrukcja silnika z 1968.

Moje BMW nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek wyrazem zaczynającym się na eko... :lol:

Moim zdaniem powinno się ograniczać ilość starych aut, powinny pozostać tylko egzemplarze kolekcjonerskie, w bardzo dobrym stanie.

Osobiście stosuję tą zasadę przy odbudowie mojego egzemplarza, aby był w takim stanie technicznym jakim jest teraz rozłożyłem na części 12 innych egzemplarzy.

Ten zakaz prawdopodobnie nie będzie dotyczył ponad pół milinowej rzeszy posiadaczy starych aut w Niemczech, young i oldtimerów.

 

Dla nas to też plus, stanieją auta z końca lat 90-tych, które dla przeciętnego polaka są bardzo drogie, popatrzcie na ulice, jest jeszcze mnóstwo dużych fiatów, skód 105/120, maluchów, polonezów, to jest dopiero złom, i będe się bardzo cieszył gdy zostaną zamienione na nawet 15 letnie Audi, BMW czy Mercedesy :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Paradoksalnie ja popieram ten ruch, jeżdząc na codzień autem z duzym silnikiem benzynowym, pojazd jest 1984 roku, a konstrukcja silnika z 1968.

Moje BMW nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek wyrazem zaczynającym się na eko... :lol:

Moim zdaniem powinno się ograniczać ilość starych aut, powinny pozostać tylko egzemplarze kolekcjonerskie, w bardzo dobrym stanie.

Ten zakaz prawdopodobnie nie będzie dotyczył ponad pół milinowej rzeszy posiadaczy starych aut w Niemczech, young i oldtimerów.

 

Dla nas to też plus, stanieją auta z końca lat 90-tych, które dla przeciętnego polaka są bardzo drogie, popatrzcie na ulice, jest jeszcze mnóstwo dużych fiatów, skód 105/120, maluchów, polonezów, to jest dopiero złom, i będe się bardzo cieszył gdy zostaną zamienione na nawet 15 letnie Audi, BMW czy Mercedesy :D

 

 

dokladnie.auta w stanie kolekcjonerskim na zołte tablice.

a reszta złomu na złom....

tylko nie popieram jednego-zamiany naszego złomu na zlom niemiecki-ale lepiaj isc metoda mniejszego zła

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
dokladnie.auta w stanie kolekcjonerskim na zołte tablice. ba reszta złomu na złom....

tylko nie popieram jednego-zamiany naszego złomu na zlom niemiecki-ale lepiaj isc metoda mniejszego zła

 

Aha... i te żółte tablice spowodują że będzie mniejsze zanieczyszenie wg m. in. Ciebie i eko :duh: . Ten "niemiecki złom" jest lepszy od nie jednej nowej Daci Logan.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

moze nie sa eko,ale sa w stanie takim ze spelniaja normy z ktorymi wyjechaly z fabryki.....

a nie jak wiekszosc tych super aut z niemiec kopcacych czym sie da.....

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
moze nie sa eko,ale sa w stanie takim ze spelniaja normy z ktorymi wyjechaly z fabryki.....

Wyjechały i co dalej. Francusko-rumuńskie auto warte ponad 10 tys. eur, w którym przykładowo tłumik sypie się rok w rok :mad2: Niech ten Logan przejedzie choć połowę co ten "niemiecki złom" i później podsumuj efekt końcowy.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

chlopie,ten temat nie jest o wytrzymalosci dacii logan...

poza tym widze ze jestes milosnikiem polskiego stylu motoryzacji-klamot z niemiec,najlepiej 15-20 lat,badanie techniczne zalatwione za flaszke....

a my tu piszemy o autach starszych w stanie kolekcjonerskim a nie klamotach ze spawanymi podlogami i zalepionym zywica dziurami.

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano

wg mnie super pomysl. no ale co niemcy sobie moga pozwolic na takie eko pomysly, bo maja super rozwinieta komunikacje miejska. nic sie nie telepie, zawsze na czas, klimatyzowane itp itd. w takich autobusach moglbym jezdzic a urzywanie auta przezemnie w tygodniu zredukowac o 70%.

 

autami kolekcjonerskimi i zabytkowymi z zoltymi tablicami nie jezdzi sie na codzien wiec nie wiem po co porownywac takie auta do kopcacych gruchotow. a w polsce mimo tego ze niektorzy z was uwazaja ze sie zlomy sprowadza, motoryzajca u przyslowiowego kowalskiego poprawia sie, nie jeden przesiadl sie z poloneza/malucha/nexii na 10 letniego mondeo/vectre czy inne bardziej ekologiczne i bezpieczne auto. a zlomy zawsze byly i beda, kiedys byly polskie zlomy (niejednokrotnie zaraz po wyjezdzie z fabryki fso) a teraz sa zachodnie zlomy.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano

nie ma co debatowac czy nowy logan jest lepszy czy stare bmw bo sa tacy co wola nowe auta a sa tacy co wola stare ja bym swojej e32 nie zamienil na zadna dacie logan

 

a co do zoltych tablic to jak diagnosta sie uprze to ma brawo napisac po badaniu technicznym na zabytek wpisac max predkosc 40km/h i zakaz wozenia pasazerow bo tak robia w szczecinie a kazdy wyjazd za granice trzeba poprzedzic wizyta u kustosza zabytkow i on musi wyrazic zgode na wyjazd auta zagranice niestety a z wjazdem zabytkiem do centrum miast to trzeba bedzie starac sie o spec pozwolenie

 

a co do nalepek ciekawe czy jak ktos nie zna niemieckiego to bedzie mogl to zalatwic np po polsku bo jak nie znajac niemieckiego wytlumaczysz niemcowi o co ci chodzi i ciekawe czy moje e32 z 90r dostanie pozwolenie na wjazd do centrum czy nie

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
nie ma co debatowac czy nowy logan jest lepszy czy stare bmw bo sa tacy co wola nowe auta a sa tacy co wola stare ja bym swojej e32 nie zamienil na zadna dacie logan

 

a co do zoltych tablic to jak diagnosta sie uprze to ma brawo napisac po badaniu technicznym na zabytek wpisac max predkosc 40km/h i zakaz wozenia pasazerow bo tak robia w szczecinie a kazdy wyjazd za granice trzeba poprzedzic wizyta u kustosza zabytkow i on musi wyrazic zgode na wyjazd auta zagranice niestety a z wjazdem zabytkiem do centrum miast to trzeba bedzie starac sie o spec pozwolenie

 

a co do nalepek ciekawe czy jak ktos nie zna niemieckiego to bedzie mogl to zalatwic np po polsku bo jak nie znajac niemieckiego wytlumaczysz niemcowi o co ci chodzi i ciekawe czy moje e32 z 90r dostanie pozwolenie na wjazd do centrum czy nie

 

jezeli ma katalizator,to wjedziesz

Opublikowano

Zanieczyszczenie srodowiska zwiazane z emisja spalin przez samochody to maksymalnie kilkanascie procent ogolnego zanieczyszczenia powodowanego przez czlowieka. A co z roznego rodzaju przemyslem ciezkim i chemicznym? Tu jakos nie wprowadza sie rygorystycznych norm, zaostrzanych co pare lat.

 

A co do emisji spalin przez samochody: w Polsce nalezy zaczac od egzekwowania obecnych przepisow i skasowania masy starych ciezarowek i autobusow, ktore przy podlaczaniu pod analizator spalin uruchamiaja alarm przeciwpozarowy. A dopiero potem martwic sie o to, zeby ubogie jak na UE spoleczenstwo wpedzilo sie w jeszcze wieksze dlugi, niz ma dotychczas, i kupilo nowe Logany, Linee i Aveo (nie obrazajac w zaden sposob tych samochodow ani ich wlascicieli).

 

 

poza tym widze ze jestes milosnikiem polskiego stylu motoryzacji-klamot z niemiec,najlepiej 15-20 lat,badanie techniczne zalatwione za flaszke....

 

Jacekkarasowski, prosze Cie o nie wyciaganie zbyt pochopnych wnioskow - malo jest awantur na forum?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Wlasnie chcialem to napisac,

co z autobusami z 1978 jezdzacymi masowo w miastach ???

Jelcz Beriet, Ikarus, Autosany ???

 

 

Na ulicach coraz gorzej śmierdzi, momentami niewyrabiam.

Przyczyną jest........... rosnąca ilość diesli !

Te nowe diesle po 3-4 latach mają niesprawne te swoje filterki i wylapywacze sadzy, i smrodzą masakrycznie.

 

W korku jak widzę autobus miejski, to już wiem co będzie, zamykam nawiew. Czasem coś znienacka zaśmierdzi... patrze a to Laguna diesel, albo Mondeo.

 

10 letnia benzyna to cud ekologii w porównaniu do 5 letniego smrododiesla.

Opublikowano
swieta racja zeby u nas chcieli respektowac przepisy ekologiczne to zaczal bym od komunikacji miejskiej i jak to nazywaja cudami techniki dawnego ustroju kamazy ktore jak nie dymia na niebiesko to sa uwazane przez znawcow za zepsute a co do malych diesli wiele ludzi kupuje diesle ale nie maja pieniedzy na to zeby je naprawaic jak zacznaja kopcic taka jest prawda ale czasami tez mozna zobaczyc jak calkiem nowa benzyna taka 4-5 letnia daje z rury na niebiesko to co wlasciciel nie widzi ze cos nie tak ze dolewa 2litry oleju na 1000km to chyba cos nie tak

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano

Oj tak komunikacja miejska to masakra, w Krakowie jest już lepiej, jest dużo nowoczesnych Solarisów, często napędzanych na CNG.

Ale nieśmiertelne Jelcze, Tatry czy Kamazy to prawdziwa masakra :evil:

Co do diesli to racja, mam osobiście kilku znajomych z Mondeo czy Laguną i wyrąbany dieslem, pali im nawet 2 litry oleju na 1000km, jak by moja BMW wzieła tyle od wymiany do wymiany to szukałbym nowego silnika, albo zrobił remont, ale ich nie stać bo przecież na dieslu się oszczędza a nie inwestuje w niego :duh:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.