Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem:

padła mi bateria w e39 kombi 528 i cóż, kluczyk włożony w zamek nie odryglowuje drzwi, tak jakby nie był mechanicznie połączony z mechanizmem. Auto nie ma zamka w piątych drzwiach.

 

Proszę o radę, co robić?

Opublikowano
Drzwi pasażera nie mają zamka

 

Zgadza się... Mój jak nie miał aku to spoko się otwierał... i drzwi kierowcy i bagażnik... Nawet po założeniu aku i wymianie baterii w kluczykach, bo były wyczerpane nic nie trzeba było od nowa kodować/programować, wszystko się zamykało i otwierało zdalnie, z szybami i szyberdachem włącznie...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

U mnie kluczyk się sprężyście obraca w prawo i lewo w zamku, jakby bębenek nie był połączony z mechanizmem ryglowania.

 

Co począć?

Opublikowano
Gdzieś na forum widziałem taki temat przeszukaj pierwsze 2-3 tygodnie po 20 września... Z tego co mi się przypomina to trzeba przekręcić najpierw w jedną stronę, a potem poprzez położenie neutralne w drugą dynamicznie... nie chciałbym tworzyć czarów, ale tak mi świta... sprawdź to... może po prostu robisz to zbyt delikatnie... nic nie zepsujesz...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
odkręcasz światło podświetlania tablicy podłanczasz napięcie otwierasz drzwi z pilota. Tylko jak otworzysz juz z pilota odłacz zasilanie od światła poźniej podłacz sobie prostownik pod akumulator i sobie podładuj
Opublikowano
Miałem taka sytuacje.Drzwi trzeba otorzyc kluczykiem serwisowym.Takim z płaską głowką-jezeli dokładnie porównasz kluczyki(serwisowy z głównym znajdziesz malutką róznice :D )Następna sprawa jezeli chesz otowrzyc klape bagaznika bez zasilania musisz dostac sie od srodka (w kombi nie ma z tym najmniejszych problemów)Otwierasz nastepnie skrzynke z narzedziami tam gdzie jest trojkąt i po lewej stronie znajduje sie zaślepka w kształcie kwadratu wyciagasz ja i pociagasz za cięgno i bagaznik otwarty :lol:
Opublikowano
Drzwi pasażera nie mają zamka

 

Zgadza się... Mój jak nie miał aku to spoko się otwierał... i drzwi kierowcy i bagażnik... Nawet po założeniu aku i wymianie baterii w kluczykach, bo były wyczerpane nic nie trzeba było od nowa kodować/programować, wszystko się zamykało i otwierało zdalnie, z szybami i szyberdachem włącznie...

 

to coś z twoim autkiem nie tak! poczytaj instrukcje obsługi kupisz ją w aso koszt 37 zł ,miłej lektury :reading2:

Opublikowano
Ja otworzyłem normalnym kluczykiem tylko trzeba wtedy podnieść klamkę do góry tak jak byś chciał otworzyć drzwi
Opublikowano

ja to zrobiłbym inaczej... mianowicie:

 

stojąc przodem do samochodu wyjmij prawą nerkę z maski i poszukaj linki od jej otwierania - nie jest to prosta sprawa ale skuteczna. pociągnij za linkę i otwórz maskę. następnie podłącz od strony silnika aku, boostera lub prostownik i otwórz samochód tak jak to robisz cadziennie.

 

pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nerka wychodzi tak po prostu kiedy ja ciagniesz do przodu? nie trzeba w wewnatrz zluzowac zatrzaskow?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Moi drodzy, bardzo dziękuję za udział w temacie i pomoc.

 

W moim 528 e39 kombi, rocznik 98 sytuacja wygląda następująco:

kluczyk po włożeniu do zamka daje się przekręcić w obie strony o ok. 45 st. Kiedy akumulator ma prąd, powoduje to elektryczne odryglowanie drzwi - wszystkich.

 

Przy pustym aku, należy pokonać opór zamka i przekręcić kluczyk o kolejne 45 st., spowoduje to mechaniczne odryglowanie drzwi - tylko kierowcy.

 

Wielkie dzięki i Wesołych Świąt!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.