Skocz do zawartości

nie ufaj PDC - jak usunac ryse na zderzaku ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szlak !!!!

 

cofalem wlasnie na parkingu, przyzwyczajony ze jakby co to PDC....niestety slup wyrosl pod takim kontem ze PDC zlapal go za pozno...i mam teraz ryse na zdezaku...szczescie w nieszczesciu to tylko rysa, ale ma jakies 5-10cm i zaszla mi biala faba z tego slupa. chodzi o zderzak - wiec to ten plastik w ktorym sa czujniki, i odrobinka na tym plastiku w kolorze nadwozia (czarne)....

i co ja mam z tym zrobic ?? jezdzic tak ?? w sumie kto inny moze by sie nie wogole nie przejal....ale mi strasznie zal :(....

wiecie moze jak usonac taka ryse, albo zmniejszyc, albo chociaz zamaskowac ??

 

pozdr,

Opublikowano

Rysa – nie wiem jak poważne to jest uszkodzenie, ale przy założeniu, że chodzi o zdarcie lakieru i wgłębienie w tworzywie zderzaka, to jeżeli chcesz zapomnieć o tym zdarzeniu i pozbyć się ze świadomości obrazu uszkodzenia, to w grę wchodzi TYLKO profesjonalny lakiernik (o takiego przecież nie aż tak trudno). Jeżeli też uszkodzony jest odcinek listwy, to najlepszy efekt (i najszybszy) będzie jednak po założeniu nowego.

 

Ja miałem po poprzednim właścicielu trzy rysy (jak kocie wąsy) dł. ok. 15-20cm na przednim zderzaku, tak jakby po najechaniu początkiem zderzaka na jakieś bardzo ostre krzewy. Przez kilka miesięcy zastanawiałem się jak to samemu zrobić i nawet podczas własnych lipcowych prac przy odpryskach i odnowieniu krawędzi drzwi pod krawędziówkami, uznałem, że jednak oddam zderzak do specjalisty. To okazało się najlepszym wyborem – wgłębienia w miejscu rys zostały wypełnione, wszystko idealnie wypolerowane i cały zderzak profesjonalnie na nowo pomalowany. Koszt (po tzw. znajomości) 200zł. Zderzaka przez jeden dzień nie było (w tym czasie kończyłem jeszcze w garażu inne prace przy autku) a teraz jest po prostu nowiutki, co mnie ogromnie cieszy.

 

Był już podobny wątek w dziale 7er i naprzemiennie pojawiały się sprzeczne opinie – dlatego teraz też podejrzewam, że ktoś zasugeruje, żebyś próbował sam się bawić. Tak czy inaczej – ja jeszcze raz podkreślę: jeżeli chcesz idealnie pozbyć się śladu po tym uszkodzeniu, to tylko u specjalisty.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.