Skocz do zawartości

Delikatne strzały w kolektorze dolotowym silnikaM50


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sochaczew to chyba gdzies w bok od warszawy wiec to chyba ni jakies dalekie odleglosci . zawsze cos mozna zkabinowac bo chodzc powinno jak rakieta .na 3 biegu bokiem po dodaniu gazu przy tych przelozenach z 2.0 .
Opublikowano
sochaczew to chyba gdzies w bok od warszawy wiec to chyba ni jakies dalekie odleglosci . zawsze cos mozna zkabinowac bo chodzc powinno jak rakieta .na 3 biegu bokiem po dodaniu gazu przy tych przelozenach z 2.0 .
Opublikowano
Niewiem już, co robić.Witas a może do ciebie bym podjechał np.w weekend i zerknąłbyś, bo ja to po ogólniaku jestem i czasami jak do mnie piszesz to wszystkiego nie łapie.Zastanawiam sie nad pozbyciem sie całego auta,bo koszty jazdy nim są straszne.Po miescie to ten motor pali mi prawie 20litrow na 100.Cały czas z kalnisterkiem nie bede jezdził w bagarzniku.Mam jeszcze znajomego w broniszach który rozbiera sedana z identycznym motorem.Cały silnik z osprzetem jeszcze ma, poza przepływomierzem.Niewiem od czego zaczac bo chciałem do niego podjechac i metoda podmiany czesci osprzetu dojsc do problemu.Troche zaluje ze nie ma przepływomierza, bo jeszcze jego bym sprawdzi.Niemam od kogo na chwile podmienic.Wszyscy jezdza na jakis ospojlwerowanych 1,6-1,8 wporywach jakis is lub 2,0 zagazowane.Czy sterownik moze jakis problem robic?Ogolnie wydaje mi sie ze dziala,natomiast czy poprawnia??Podpiecie pod kompa raczej w moim wypadku niewiele pomoże.Najgorsze jest to spalanie!!!
Opublikowano
ok podjedz do mnie jak bedziesz chcial w niedziele rano ok 10 jak sie zdecydujesz to dam ci adres .zobacze bo przyjerzda do mie tesc i niechce mi sie siedziec z nimi i pieprzyc smutne kawalki a tak to cos porzytecznego zrobic moze uda nam sie z tym autem ? w niedziele bo w sobote pracuje a musi byc widno wez wrzystko co masz z 2.0 tak na wszelki wypadek .musze to zobaczyc i posluchac .jak masz wiazke silnikowa od 2.0 to tez ja wez .niczego nie tnij zadnych wtyczk jezeli tamta wiazke masz.pakuj wszystko do kufra
Opublikowano
Ja przy kolektorze ssacym nic nie grzebałem.Wydaje sie mi ze na pierwszy rzut oka sa identyczne.poszukam jeszcze tego z 2 litrowego motoru.Wydaje mi sie ze powinienem go miec.Napisz mi adres i okolo10tej bym w niedziele sie zjawil!!!Moj nr gg 1848140 .Bardzo dziekuje i pozdrawiam
Opublikowano
Falowanie na wolnych obrotach,brak oznak załączenia ssania silnika,problemy w utrzymaniu obrotów,gaśniecie silnika!!! Oznaki uszkodzenia silniczka krokowego?? Czy może chodzi o usterke czujnika ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym MAP .Niewiem czy tez brac pod uwage usterke czujnika temp. powietrza w kolektorze dolotowym MAT. CZujnika temperatury silnika-płynu chłodzacego CTS wymieniłem. Natomiast zastanawiam sie nad czujnikiem położenia przepustnicy TPS. I teraz moje pytanie jest jesli ktorys z czujnikow byłby uszkodzony na co niestety wyglada, to dlaczego wystepuja strzały w kolektorze.Gdy wciskam pedał gazu najpierw uzyskuje efekt odwrotny czyli chwilowy spadek mocy,tak jakby zanik pracy cylindra-cylindrow a nastepnie strzał delikatny w kolektorze i nagły przypływ mocy.Lewe powietrze raczej nie ma tu miejsca.Silnikowi raczej brakuje powietrza niz ma go nadmiar!!!
Opublikowano
o 10 rano na ulicy Lotarynskiej tam beda gararze ja bede mial wyprowadzona BMW swoje . zobaczysz napewno to sa 20 garazy wzdluz ulicy. posluchamy ale oczywiscie nic nie obiecuje jak masz jakies cewki tez wez .tez . LOTARYNSKA jest NA SASKIEJ KEPIE .ZNAJDZIESZ lotarynska i odniej sa uliczki : BULGARSKA, RUMUNSKA
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
:cry: Panowie auto nadal niedziała.Ostatnio po wizycie w warsztacie zalecono mi wymiane kolektora dolotowego Ssącego.I teraz moje pytanie do was.Czy miedzy silnikami 2.0 - 2.5 jest różnica między kolektorami ssącymi.Głupia sprawa poniewasz kolektor ssacy na moim aucie jest z silnika 2.0 o czym jestem niemal pewny. Czy te kolektory do obu silników sie od siebie różnią. Wizualnie z wieszku nie ma miedzy nimi zadnej różnicy.NA śruby rowniez pasuja, natomiast problem jest w czasie ich pracy.Na moim silniku stwierdzono nieszczelność olbrzymią kolektora przy dole czyli na zaworach.Zapierdziela lewe powietrze w olbrzymich ilościach.Bardzo prosze o szybką odpowieć i pomoc.POzdrawiam
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
problem leżał w osprzecie.Człowiek który mi przekładał motor zabawnie zostawił Cześć opsprzetu z 2.0.min kollektor ssacy.On był tutaj głównym winowajca.Na śruby pasuje ale kanały 2.5 ma wieksze co jest logiczne z fizycznego punktu widzenia.Na dole na bloku przy zaworach dolotowych szczelności praktycznie nie było żadnej.brał powietrza ile wlezie lewego.Sygnały z przepływomierza były nic nie warte.Na niskich opbrotach chodził jak czołg.Dławił sie powietrzem które było łapane pod kolektorem praktycznie na kazdym z 6 cylindrów.stad problemy z mieszanka i strzały w kolektorze ssacym, praca na 4 -5 czasem nawet3 cylindrach.poniewasz czesc mieszanki zostawało nie zassane w kolektorze ssacym dochodziło tam do strzałow.Dlatego uczulam wszystkich swapowiczów na dokładne i pełne przekładanie bo byle wężyk, czy kabelek może zepsuć radość z jazdy.To by było chyba na tyle.kolektor zamieniłem silnik chodzi bardzo dobrze.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.