Skocz do zawartości

Za duże/za małe ładowanie, jak poznać ?...zachowanie kompa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Mam pytanko, co odłącza komputer jeśli wystąpi za duże ładowanie(np. zepsuty regulator nap.) wiem że jakąś część elektryki natomiast światła kierunki zostają, a dokładnie chodzi mi o to czy może wyłączyć jakiś czujnik który by odpowiadał za szarpanie autem. Sytuacja wygląda tak: podczas jazdy od czasu do czasu padają zegary (zostaje tylko ich podświetlenie) i wtedy własnie delikatnie jadąc zaczyna szarpać, ale tak pożądnie że jak nie dam w podłoge albo nie nacisne sprzęgła, to boje sie że nikt w aucie nie przeżyje. Dodam że szarpanie te zaczyna sie delikatnie i narasta. Jakieś pomysły ?????????? :modlitwa: Edytowane przez ZBORO
http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
Opublikowano
Mam pytanko, co odłącza komputer jeśli wystąpi za duże ładowanie(np. zepsuty regulator nap.) wiem że jakąś część elektryki natomiast światła kierunki zostają, a dokładnie chodzi mi o to czy może wyłączyć jakiś czujnik który by odpowiadał za szarpanie autem. Sytuacja wygląda tak: podczas jazdy od czasu do czasu padają zegary (zostaje tylko ich podświetlenie) i wtedy własnie delikatnie jadąc zaczyna szarpać, ale tak pożądnie że jak nie dam w podłoge albo nie nacisne sprzęgła, to boje sie że nikt w aucie nie przeżyje. Dodam że szarpanie te zaczyna sie delikatnie i narasta. Jakieś pomysły ?????????? :modlitwa:

 

raczej za male ladowanie...

Opublikowano

Doładowanie! :twisted:

 

A tak na serio to bardzo prawdopodobne, że jest tak jak kolega zbigi mówi.

Sporo użytkowników BMW ma problem z falującymi obrotami. Często tego przyczyną jest kiepskie ładowanie.

Dziś wymieniałem gałkę zminy biegów i troche akumulator rozładowałem. Po odpaleniu silnika, obroty falują przez pare sekund poźniej jak już cala elektryka idzie z alternatora to ten problem ustępuje.

Po naładowaniu akumulatora wszystko ok.

 

Sprawdź te ładowanie woltomierzem, na włączonym silniku. Może być na zaciskach akumulatora - powinno być ok 13,8V

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
Na jałowym 14.1V, a przy włączonych światłach 14V, nie sprawdzałem na wyższych obrotach. Jeżeli padnięty regulator, to możliwe że tylko czasami daje złe napięcie??? Jeśli jest tak jak mówicie, czyli za małe ład, to też komp odłącza jakieś podzespoły??? DoBiJa MnIe Te SzArPaNiE :mad2: :evil: Aha u mnie obroty nie falują, mam tylko potencjometr pedału gazu wyświstany w jednym miejscu, jak tam sie ustawi to efekty takie jak przy puszczeniu gazu, ale to chyba nie ma wpływu na mój problem :?:
http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
Opublikowano

Witam,

 

14V to dobre ładowanie. Z drugiej strony, poszedł mi kiedyś regulator napięcia, dawał za duże napięcie i wyłączał sie sonda lamdba. Po wymianie regulatora wszystko wróciło do normy. Jedyne rozwiązanie - sprawdzić na przyrządach.

Opublikowano

Witam...moga byc 2 przyczyny zlego ladowania..za wysokie

1/ regulator napiecia

2/ akumulator /zwarcie w srodku celi/

 

ja obstawal bym na tym pierwszym...

 

ladowanie powinno byc ok.14.3 a na zalaczonych wszystkich urzadzenich/swiatlach ok.13.7 v

Opublikowano

A jak sie zachowuje komp jak ładowanie nie jest w normie?? co odłącza ??? jeśli ktoś wie to bardzo by to pomogło , bo jak narazie to nie jestem pewien co do tego regulatora. Przypominam, główne objawy to padanie zegarów i szarpanie.

Jak wiecie gdzie można znaleźć takie inf to walcie :mad2:

http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.