Skocz do zawartości

e34 wybucha! pod maska-dlaczego??-niebespiecznie i dziwnie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzis wracalem sobie z Piekar Ślaskich w strone krakowa i "przeciaglem" e34 520i z automatem tak do 100km/h na drugim biegu (chwile po odpaleniu ;/) i jak juz sie rozpedzilem nagle strzelio pod maska tak ze nią zaruszalo (naszczescie nie wygielo) i auto zgaslo :/ zatrzymalem sie otwieram maske a tam rozwalony (Zaraz za filtrem powierza) taka aluminiowa puszka z taka jakas przeslona( w srodku) nie wiem jak to sie nazywa

(jest to pomiedzy filtrem powietrza a wężem doprowadzajacym powietrze do silnika)

 

Wysadzilo pokrywe tego czegos tej "puszki" z ta"przeslona" smierdzialo gazem baaardzo:/ pokrywa tej "puszki" byla osadzona tam na tak jakby nitach tak czy ianczej bardzo solidna konstrukcja... potem stalo mi sie to jeszcze 2 razy dzialo sie to przy predkosciach okolo 100-130km/h

 

Nie wiem czy jasno to opisalem ale chcial bym siedowiedziec dlaczego tak sie dzieje?

Strach jezdzic tym samochodem teraz... z gazem niema zartow..;/ a zapalic sie przy 100km/h to nic ciekawego ani fajnego:/

 

Czy ktos mi pomoze??

 

w razie jakichs pytan w tej sprawie prosil bym o kontakt pod nr. gg # 7098587

 

Prosze o pomoc... bo narazie nie ruszam samochodu z gararzu:/

Opublikowano
Eeee. Mógłbyś dać zdjęcie? Bo ja tam nie mam żadnych aluminiowych puszek. No ale też nie mam instalacji gazowej.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
e34 520i z automatem tak do 100km/h na drugim biegu (chwile po odpaleniu ;/)

 

Tutaj nawet nie ma co komentowac.....Dziwisz sie? po 1) przeciagales buumke (nie robi sie tego na gazie) 2) nie na zimnym silniku....

Diagnoza przebicie gdzies w instalacji....zebral sie gaz(nie zdazylo go spalic) poszlo przepiecie i DUUP....

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
no dokladnie... bylo takie pier...... pod maska... ze myslalem ze bedzie zagieta:/ lekko sie podniosla. Tak myslalem ze sie tak nie robi.. ale zrobilem to zeby sie wbic na trase..;/ i widzisz takie sa tego skutki..;/ zaraz dolacze zdjecia.
Opublikowano

:mad2:

e34 520i z automatem tak do 100km/h na drugim biegu (chwile po odpaleniu ;/)

A potem ludzie mówią ze automaty padają...Dobra 100 km/h mozesz sobie jechać(nawet na zimnym byle byś prędkość rozwijał jakoś spokojnie) ale nie na dwójce!Przeciągnąłeś ją i to ostro...Tak się nie robi,ja wiem ze automaty niektóre są wytrzymałe(znam taki przypadek)ale wszystko ma swoje granice.Opanuj się troszke na przyszłość.

Jak pisze Zac zresztą.

ps.Gaz II generacji?

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

instalacja Landi Renzo nigdy nie mialem z nia problemow bylo wszysto dobrze az do dzis:/

 

Dobra powiedzcie mi co mam teraz zrobic? jakos przymocowac ta "pokrywke" i mozna jezdzic? czy nie ?

Opublikowano

na szybko Ci odpowiem.... Jesli masz 12V to qp nowe kable , swiece....i narazie sklej na silikon przeplywke tak zeby byla szczelna...i ba benzynce jedz do servisu LPG niech ci wyreguluja....chyba ze uda Ci sie nowa dostac...bo taka klejona wiem z autopsji to dziadostwo.....Nieszczelnosci - wiecej pali , nierowna praca itd....ew. SZROT :)......

Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Jeśli da radę zapalić to przełączyłbym na benzynę (wtedy elektrozawór gazu nie dopuszcza gazu do silnika) i podjechałbym do gazownika.A jak się boisz to zakręć jeszcze zawór ręczny przy samej butli.

Mi sto razy kiedyś waliło spod maski, jak zapalałem samochód gdzieś wśród ludzi na chodniku, to przechodnie podskakiwali ze strachu i mało zawału nie dostawali! Miałem membrany do wymiany. Poza tym jak mój przedmówca pisał- nie wkręcaj na gazie na max obroty bo kiedyś przekręcisz tak jak ja kiedyś przy redukcji biegów i ...wymiana silnika :nienie:

ps: gaz jest bezpieczniejszy od benzyny.

Opublikowano

Dziekuje bardzo za pomoc...

 

chcialem jeszcze powiedziec ze ja wrocilem tym autem okolo 50km mialem do domu i jechalem na gazie i po tych 3 razach sie to wiecej nie dzialo...

 

 

a czy na bezynie tez moze takie cos sie stac?

 

czy jakos zacisnac to jakas obejma czy sam sylikon wystarczy ??

Opublikowano
ps: gaz jest bezpieczniejszy od benzyny

Dokladnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale malo kto o tym wie... co potrafi przezyc butla....i jak gaz sie ulatnia.... trzeba pamietac ze gazy dzielimy na ciezkie i lekkie :) niektore ida w gore niektore w dol....

 

PS. uwazaj trzeba w samochodach z instalacja jak sie spawa :D wtedy mozna zrobic duze DUUUUP!

 

Na benzynie nie moze.....- chyba ze w tłumiku :)

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

po wcisnieciu tej pokrywy na swoje miejsce jechalo sie dalej normalnie bez zadnych innych objawow az do momentu jak to nagle nie p***** ;/

 

juz sie przekonalem.. ze nie warto krecic tak motoru.. to nie honda:P

Opublikowano
A może po prostu jednak BMW nie lubi gazu ;) Ja kręcę swoją prawie do odcięcia i nie mam żadnych wybuchów ;)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
wlasnie.. a ja zrobilemm ten blad ze zakrecilem ja do odciecia....;/ na drugim biegu i skonczylo sie to eksplozja przy 100km/h :/ na trasie:/ w tlumie aut..
Opublikowano
Kolego amil jeśli mogę ci coś doradzić napisz który rok masz buni ja jeżdziłem 520i 24v 1993r ze zmiennymi fazami rożądu dwa lata i ani razu nie stało się coś takiego jeśli masz taki sam silnik napiszę ci co masz zrobić by więcej razy ci nie strzeliła pozdrawiam !
Witam wszystkich mołośników BMW !!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jacekłodź i Szponiasty, jak czytam hasła typu "bmki nie lubią gazu", to mi ręce opadają... Nie mieliście nigdy do czynienia z LPG albo mieliście do czynienia z BMW na LPG po kaszaniarzu gazowniku... Z takimi generalizującymi komentarzami się wstrzymajcie.

 

Odnośnie strzału, to, jak już koledzy napisali - strzelił LPG w dolocie i już. Za pewne masz II generację i stary układ zapłponowy (w sensie dawno nie wymieniane kable, świece, kopułka). Cóż zdarza się. Odnośnie przeciągnięcia jej do 100km/h na II biegu - tu już koledzy się wypowiedzieli.

 

Jeszcze w temacie strzelania na benzynie... a dlaczego nie? Jasne, że się to zdarza, kiedy mieszanka jest bardzo uboga, między innymi z powodu zbyt bogato ustawionego LPG - autopsja.

Kai
Opublikowano
ja miałęm okazje jechać e34 i e39 na gazie i nie moge powiedzieć zeby miały jakieś problemy z gazem e34 była nawet 2 generacja i krecilem na gazie do konca do czerwonego i nic. jedyne co moge powiedzieć gaz strzela wymień świece i kable i tyle i ciesz się jazda ja z gazem mam dlugo do czynienia i wiem ze jesli pojawiaja sie klopoty to przez niedbalstwo z reguły. trzeba pamietać ze 2 generacja nie zna czegoś takiego jak ogranicznik obrotów wiec on po prostu nie działą co innego sekwencja. tak wiec może ci strzelić gaz w każdym samochodzie jak go zakrecisz w glebokie czerwone ja tak miałem i w e34 i w nubirze np.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.