Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu silnik zaczał mi dziwnie zapalać, torche nierówno chodził na początku, doszedłem do wniosku że przyszła kolej na wymianę świec żarowych. Kupiłem NGK wymieniłem i teraz jeszcze dłużej kręci niz na tamtych, jakas katastrofa. Co to może być?? Powiem tylko że podczas całej operacji nie wymieniłem uszczelek kolektora.

Prosze o propozycje? Czy może być tak ze te swiece NGK działąją gorzej niż 4 sprawne BERU??

 

Pozdrawiam

Adam

Opublikowano

panowie ja mam w swoim bmw swiece ngk i jest ok

A ty kolego sprawdz czy przewody zaplonowe masz dobre moze masz przebicie zlapaly wilgoc i niechce ci zapalac dobrze

Opublikowano
panowie ja mam w swoim bmw swiece ngk i jest ok

A ty kolego sprawdz czy przewody zaplonowe masz dobre moze masz przebicie zlapaly wilgoc i niechce ci zapalac dobrze

 

Jak wiadomo w dieslu nie ma przewodów zapłonowych i mowa tu o świecach żarowych a nie iskrowych. NGK zapłonowe są b.dobre.

Pomyśl zanim napiszesz posta...

Opublikowano
panowie ja mam w swoim bmw swiece ngk i jest ok

A ty kolego sprawdz czy przewody zaplonowe masz dobre moze masz przebicie zlapaly wilgoc i niechce ci zapalac dobrze

 

Nie kłam :nienie:

 

Dwa tematy niżej napisałeś że masz problemy z odpaleniem bo jedną świecę jak wykręciłeś to miałeś suchą a pozostałe były mokre . Więc nie mów że masz ok. :mrgreen:

Opublikowano

A czy ktoś może podać przyczynę takiej sytuacji?? Jak kupiłem auto to paliło cudownie, nie kręciło nawet 1 sek, a teraz taka lipa.. Co można sprawdzić? Czy to faktycznie może być ten czujnik od świec?? i Gdzie on jest??

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.