Skocz do zawartości

Po wymianie uszczelki pod glowica gorzej chodzi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem bo po wymianie uszczelki pod glowica auto gorzej chodzi, przed wymiana zbieral sie luxus od najnizszych obrotow, po wymianie od ok 2000 obr/min :( Co moze byc tego przyczyna i gdzie szukac ewentualnej usterki. Moze to byc elektroniczna usterka czy typu zle zalozylem jednego z wezy? Motor 2.0d 136 KM.

Opublikowano
wlasnie mogli ci rozrzad zle ustawic i lipa bedzie moze tez przewody podcisnienia musisz sobie posprawdzac a jak nie to zaprowadzaj zpowrotem, ja jak jezdzilem na przewozach bylo tak z CDI kiem przed glowica chodzil zajebiscie a po regeneracji wogule prawie nie jechal do tej pory jest ten problem i mechanik stawia na to ze po zalozeniu glowicy padly wtryski bo tak czasami sie robi po wymianie wtryskow problem jest dalej trwa to juz jakies 3 miesiace tobie tego nie zycze teraz sprinter idzie na sprzedaz bo moj szef ma juz tego dosyc

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
a splanowal ci glowice przed wymiana uszczelki?
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
Z tego co mi przed chwila mowil mechanik rozrzad na 100% jest ustawiony dobrze, glowica nie byla planowana. Kiedys juz wymienialem uszczelke ale wczesniejszy mechanik ja zbyt slabo dokrecil i wydmuchalo, wtedy bylo planowanie glowicy (2 lata temu), teraz nie byla planowana.
Opublikowano
Ja mialem to samo po wymianie uszczelki ale w golfie. Tam tez nie bylo planowania (chociaz inny mechanik stwierdzil ze byla konieczna), dodatkowo uszczelka byla krzywo osadzona a do tego weze pozakladal tak ze nie bylo szczelnosci i auto jezdzilo gorzej niz przed wymiana uszczelki. Ja bym polecil jesli moge podjechac do innego mechanika zeby poprostu sprawdzil samochod pod tym kontem.
Opublikowano
w sumie planowanie powinno sie robic po kazdej wymianie uszczelki ale nie koniecznie zalezy dlaczego byla wyminiana ta uszczelka, czy po przegrzaniu czy po czyms innym,jak po przegrzaniu to na 100% powinna byc planowana

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Witam !! Głowica powiinna byc za każdym razem planowana przy wymianie uszczelki poniewaz podczas popuszczania szpilek moze sie delekitanie wykrzywić. I tez głowica powinna być dokręcana z odpowiednią siłą a szpilki powinny byc przykręcane w odpowiedniej kolejności aby nieskrzywić głowicy. Po przejechaniu 1tys.kilometrów powinna byc dociągnięta.
Opublikowano
planowanie wykonuje sie tylko jak glowica jest krzywa tz zazwyczaj ale nie jest to zasadą można wymienić samą uszczelkę kwestia zeby głowica była prosta co do tego niedomagania to niestety coś mechanior ci s.. jedź do niego i niech zobaczy co może poprawić
Opublikowano
Bylem, gadalem i... kupa!!! Powiedzial ze na 100% byla prosta, ale jakos nie zauwazylem zeby mial u siebie dosyc konkretne urzadzonka do sprawdzenia tego. Ta samo z wezami, mowi ze wszystko zalozyl tak jak powinno byc i rozrzad tez jak powinien byc, a jednak jakos mu nie wierze. Chyba sie przejade do jakiegos innego fachowca (jesli wogole taki istnieje).
Opublikowano

Ja powiem tylko tyle ze kilka razy juz mi sie zdarzylo (w roznych autach) ze przy okazji wymienili mi czesci na inne, badz zniknely np glosniczki :-o

Ciezko to sprawdzic i rece opadaja. teraz jak tylko moge stoje nawet caly dzien nad mechanikiem (jesli naprawa sie miesci w jednym dniu), i znacze sobie rozne czesci.

Jak mechanik nie zgadza sie zeby patrzec jemu na rece to odpusc go sobie.

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Opublikowano

No to akurat jest gosc odemnie ze wsi i mozna mu zaufac. Dalem mu dzis woz do sprawdzenia ponownie ale juz tak dokladnie z rozrzadem i wszystkim, zobaczymy co powie.

A co z tym przeplywomierzem, moze miec znaczenie czy nie??

Opublikowano
PrzepŁywomierz może mieć zsadnicze znaczenie. Zrób dniagnoztykę komputerową, oczywiście po sprawdzeniu, że mechanicznie wszystko jest prawidŁowo poskŁadane.
Opublikowano
moze to wina turbosprezarki ? masz tą samą co wczesniej, czy mechanik zaje....

 

Turbo jest to samo, wieczorem mam jechac odebrac auto po sprawdzeniu mechanicznym i zobacze jak bedzie chodzilo, jesli to nie pomoze to pojade na komputer jak radzi jakub

Opublikowano
planowanie wykonuje sie tylko jak glowica jest krzywa tz zazwyczaj ale nie jest to zasadą można wymienić samą uszczelkę kwestia zeby głowica była prosta co do tego niedomagania to niestety coś mechanior ci s.. jedź do niego i niech zobaczy co może poprawić

 

nie masz racji glowice planuje sie za kazdym raze /chociaz tkzw.brud/bo glowica uklada ......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.