Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Miaruje sie z zakupem BMW 320 Diesel. Czy możecie mi doradzi która wersja lepsz? Czy różnica tych 14 koników ma duży wpływ na dynamike i ekonomie auta? Pozdro :?:
Opublikowano
jesli masz kase to pewnie ze 150KM, inna bajka niz 136KM i mniej awaryjny :search:

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Opublikowano
Dzięki za odzew.Możecie jeszcze przesła troszke konkretniejszych argumentów przemawiających za 150 konną wersją?Czy jest duza różnica w spalaniu itp. Z góry dzięki pozdrawiam bmkowiczów
Opublikowano
ja mam 136 konna wersje ale nigdy nie jezdzilem 150 konna jesli roznica jest taka ja miedzy 1.9 TDI 110KM Audi a 1.9TDI 130KM AUDI to tam te 20 konikow robia naprawde duzo.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Myślę, że tu nie chodzi o różnicę w spalaniu tylko o to, że to dwa silniki z innych epok. Ten pierwszy to prawie tradycyjna pompa wtryskowa - czyli zwykły diesel, a ten drugi to common rail czyli nowoczesna technologia. Wadą obydwu jest to, że jak się coś posuje to naprawa kosztuje majątek.
Opublikowano
a może 330 d różnica literka pojemności daje się odczuć no i 6 garów . tylko trudniej znaleźć sensowny egzemplarz . a jeśli nie to pewnie że 150 kM z tego co czytałem na tym forum koledzy piszą że 320d z virusem jest bardzo bardzo fajnie i robi się zadzior mocny :8)
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano

witam,

 

aktualnie mam 320d 136KM na zwykłej pompie VP44 która uważana jest za wadliwą, stosował ją ford, także Opel, ponoć czesto padają, a koszt nie jest moze niski bo naprawa czy też regeneracja ok. 2000 zł, jednakże porównując to z wymianą wtryskwiaczy + naprawą pompy wysokiego ciśnienia w CR gdzie jeden wtryskiwacz to 1300 zł x 4 + regeneracja pompiki jakieś 900 zł łatwo policzyć.

miałem 3.0d na CR Iej generlacji, i miałem problem z 2 wtryskiwaczami, czujnikiem cisnienia na listwie, i coś tam ciekoło blisko pompy wysokiego ciśnienia, więc wiem o czym mówię.

 

generlanie nie ma co się sugerowac rocznikami a stanem fatycznym auta, jego oryginalnym przebiegiem i przede wszystkim tym czy poprzedni własciciel nie ograniczał się jedynie do wjeżdzania na myjnie mechaniczną raz na miesiąc :)

 

z BMW to jak w lotto :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.