Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam problem z dostaniem się do podświetlenia pokręteł do temp i zapalniczki , nie świecą i mnie drażnią , chcę tam zajrzeć ale tak aby nic nie uszkodzić , jest tam jakiś patent ?????????

Opublikowano
witam

mam problem z dostaniem się do podświetlenia pokręteł do temp i zapalniczki , nie świecą i mnie drażnią , chcę tam zajrzeć ale tak aby nic nie uszkodzić , jest tam jakiś patent ?????????

 

Wyjmij radio i przycisk do ogrzewania tylnej szyby. W dziurze od przycisku jest zatrzask, musisz go zwolnić, wtedy da się wysunąć panel do przodu, resztę - odłączenie linek od nagrzewnicy, kombinuj przez dziurę od radia.

Opublikowano
Hehe...sam muszę to zrobić :/ bo u mnie też nie świeci,ale mi to nie przeszkadza-robie wszystko na pamięć(w końcu to moja 3cia E34) :lol: .
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Wcale nie potrzeba wypinać linek .Trzeba zdjąć pokrętła i suwaki apóżniej zdjąć tą czarna ramke przykręcona jest na 2 może 4 malutki śrubeczki od tyłu i już widzimy żaróweczke ,jest jedna 1,2wata Pozdrawiam Martin
Opublikowano

A jak się zdejmuje te dwie skrajne podłużne osłonki tych śrubek tak żeby nic nie poniszczyć, czy zadrapać?

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Ja do tego używałem małego lusterka ,najpierw sobie obejżałem położenie śrubek a póżniej powoli to rozbierałem ale trzeba uważać bo oprucz śrubek są tam jeszcze takie małe zatrzaski które trzymają tą ramkę
Opublikowano

aaa, mówisz o jakichś wewnętrznych przy module ogrzewania.

 

A jak się dostać do tych, które na zdjęciu Przypalacza są odsłonięte - te z całej dużej ramki (radia, obc i pokręteł)?

tam są te osłonki pionowe - to się da jakoś wygodnie zdjąć, czy tylko nożem albo śrubokrętem ryzykując wyszczerbienie krawędzi lub połamanie osłonek?

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

To świetnie (od dawna się zastanawiałem, jak one się zachowują podczas zdejmowania)

Dzięki, pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

operacja wymiany żarówek zakończona sukcesem , okupiona zerwaniem paska w zegarku ( tym na rękę ) :D , ktoś mi podpowiedział zeby odkręcić schowek i to było to , z bokowca doszedłem do tych małych śrubek ( 2 ) a jeszcze dwie przez dzoure po radiu .

nawet nie zostały mi zadne śrubki , ciekawe :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.