Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Od ponad półtora roku jeżdze bmw e32 730i 90r

Jestem bardzo przywiązany do mojej Beci i niestety ostatnio zawiodła mnie a dokładniej silnik

Pewnego razu podczas powrotu do domu zaniepokojił mnie dziwnie silny zapach spalenizny przestraszony zatrzymałem sie zgasiłem silnik i po wyjściu dostrzegłem wileką chmure dymu wydobywająćą sie z rury.

Mimo iż silnik był zgaszony w układzie wydechowym znajowało sie dosyć sporo gotującej sie wody :cry2:

Na szczęscie do domu było juz blisko powolutku dojechałem do domu.

Po dokładnym przemyśleniu sprawy obstawiłem uszczelke pod głowicą (pęknięcie głowcy wykluczyłem ponieważ silnik zaraz po zapaleniu od razu sie rozszczelniał i lał wode)

Więc postanowiłem ściągnąc głowice i wymienić uszczelke.

jak sie okazało uszczelka była w strasznym stanie i nie dziwne że lało wode . Kupiłem uszczelke firmy REINTZ oraz pod kolektory

I po złożeniu Okazało sie że dalej jest to samo ciągle leje wode z układu chłodzenia do wydechu.

Następnego dnia od złożenia silnika ponownie ściągnąłem głowice i jak się okazło przez noc NALAŁO WODE DO WSZYSTKICH CYLINDRÓW!!!! :cry2: :mad2:

Niewiem wkońcu gdzie tkwi problem

-w pęknięcu głowicy

-czy bloku

głowice już przygotowałem i w piątek zawoże ją na sprawdzenie szczelności i przeszlifowanie

jeżeli jednak okaże sie że jest ok to czy to oznacza MOTOR KAPUTT??

Prosze pomóżcie

Opublikowano
pewnie głowica !!! jak pęknięta to kupujesz używkę zawozisz na test szczelności i zakładasz oczywiście z nową uszczelką!!! przy okazji przeliczasz stan oszczędności i robisz jak najwięcej przy okazji ściągniętej głowicy !!! ale i tak taniej Cię wyjdzie kupienie drugiego silnika , ale tu też może po paru kilometrach wyjść niespodzianka !!! tak więc jak chcesz zostawić dla siebie auta i trochę nim pojeździć rup remont!!!! :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
zrobiłeś podstawowy bład ktory robi wiele osob - sciaga glowice , stwierdza ze uszczelka , kupuje uszczelki , sklada i dalej to samo - a zawsze trzeba oddac glowice do sprawdzenia szczelnoci - teraz znow musisz rozbierac , kupowac uszczelki... i cos z glowica zrobic ...
Opublikowano

...Co proponowalibyście wymienić przebieg: 290 000 km.

krzywki na rozrządzie prawie wogule nie wypracowane,

cylindry gładziutkie...

jak można wyciągnać na tym etapie jak najwięcej mocy z silnika?

widziałem na allegro używane głowice chcą za nie 300-500zł-

co o nich sądzicie??

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.