Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

miałem przebicie na świecy i silnik strzelał. W wyniku tych strzałów pękło coś w przepływomierzu i trzeba go wymienić, nie mam w tej chwili kasy wiec nie wiem co z tym fantem robić. Mam e36 318i na gazie. Przez walnięty przepływomierz nie wchodzi na obroty na benzynie do tego padł mi czujnik biegu jałowego dlatego strasznie mi skakał na wolnych obrotach, przeciściłem instalacje gazową, w poniedziałek wymieniam czujnik ale na razie przepływomierz chce zostawić. Czy można tak jeździć ? Po co jest przepływomierz i czy jak jest walnięty może wpłynąć to na reszte elementów ? pzdr !

Opublikowano
z tego co sie orientuje to jak bedziesz jezdzil z walnietym przeplywomierzem to bedziesz mial przerzuty na inne czesci ktore zaczna sie sypac...
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
nic sie nie dzieje jak masz na gaz i to na kompie to wywal silniczek krokowy od dawkowania gazu i zaluz zwykla srube bedziesz sam regulowal spalanie a przy tym rowna praca silnika itd, sonda pada srednio co 70-90tys km.To te mechaniory od gazu nie zalozyly zaworu spustowego

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

może kolega coś rozwinąć o tym wywaleniu silniczka krokowego od gazu?? widzę że sięchyba coś kolega orientuje a ja tyle czasu szukam czegokolwiek na ten temat...

mam i śrubę mam i silniczek 2in1....instalka II gen BRC

w LPG jestem z deczka zielony...więc pwiedz co to daje i wszystko co o tym możesz powiedziec...

z góry dzięki wielkie.

Opublikowano
ja tez nie znam sie na tym tylko mialem pare samochodow na gaz i zawsze jak byl gaz na kompie to byly probemy, jak nie nie rowna praca silnika to dlawienie silnika przy ruszaniu itp, zawsze na gwarancji mowili ze to albo sonda albo przewody wysokiego napiecia i duzo kasy w bloto bo problem dalej byl, najleprzym rozwiazaniem jest wywalenie silniczka krokowego wtedy dawka nie faluje i wszystko gra, mozesz miec srube i silniczek tylko wtedy sruba musi bys przed silniczkiem a najlepiej jest wywalenie silniczka i wtedy silnik chodzi bez problemow i pali stala norme w zaleznosci od ustawienia sruby wiadomo czym wiektzry otwor tym wiekrze spalanie i leprzy but ale to juz jak kto woli. Pozdrawiam

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
ja mam ten sam problem.... też mam przepływomierz do wymiany tylko że ja chcę go wymienić... kupić nowkę?? czy używkę?? jak nówkę to możecie polecić gdzie kupić?? najlepiej w WLKP bo z Poznania jestem...jak dzwoniłem do dealera BMW to mi wypalili cenę 1440zł!!!! aż się załamałem :cry2: :cry2: ...Napiszę jeszcze tylko że mam benzyne bez gazu....dzięki za pomoc. Pozdrawiam:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.