Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich w nowym roku i życze wszystkiego najlepszego :D . Mam taki mały problemik. W zeszłym tygodniu przerobiłem moje e-34 535 z automata na manuala. I tu sie okazało, że ludzie sprzedający mi częsci do manuala(skrzynia, sprzegło, koł zamachowe, wał, pedały) nie do konca mówili prawde. po zamontowaniu autko jezdzi super ale mam 2 problemy. 1- dość wyraznie słychać stuki koła zamachowego( jak gasze i na wolnych obrotach) :( 2- jak przyspieszam słysze wycie skrzyni, puszcze gaz, mija :( . Olej jest nowy ATF valvoline. I teraz pytanko czy nalac innego oleju do skrzyni, czy jakiegos wyciszacza czy nic z tym nie robić i czy z takim kołem zamachowym moge jezdzić czy szukać nowego? Z góry dzieki za pomoc.
Opublikowano

Cóż, chyba nie mogę Ci pomóc w rozwiązaniu problemu, ale mam pytanie.

Możesz napisać ile kosztowała Cię ta impreza? Pytam tylko z ciekawości.

Opublikowano
Nie wiem ilo kosztuje robocizna ponieważ sam to robiłem a częci wszystkie w Szczecinie kupiłem za okoł 600 złotych (rozbite auto, na warunki szczecinskie cena super). Problemów też nie było wszystko pasuje miałem tylko problem z łapa pod skrzynie potrzebowałem węższą o 2 cm od normalnej. Został mi jeszcze tylko dyfer do przełożenia, automat miał inne przełożenia pozdrawiam
Opublikowano
1- dość wyraznie słychać stuki koła zamachowego( jak gasze i na wolnych obrotach) :( 2- jak przyspieszam słysze wycie skrzyni, puszcze gaz, mija :( . Olej jest nowy ATF valvoline. I teraz pytanko czy nalac innego oleju do skrzyni, czy jakiegos wyciszacza czy nic z tym nie robić i czy z takim kołem zamachowym moge jezdzić czy szukać nowego? Z góry dzieki za pomoc.

 

Mi też coś tak stuka na wolnych obrotach i jak gaszę motor. Mam pytanie czy jak wciskasz sprzęgło to cichnie bo u mnie cały czas to puka ?

 

Moja skrzynia też trochę wyje (jak przyjechał do Polski to w skrzyni była Sahara) - mam wlany olej przekładniowy nie ATF i nic ciszej nie chodzi.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
to ze skrzynia szumi pewnie jest winą samej skrzyni, poprostu stara i zużyta. Co do stuków to moze koło zamachowe nie takie jak ma być. ja słyszałem i to tu na forum ze to dwumasówki są i są dość drogie.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

NO wiec poprzednik ma racje, to slychac kolo dwumasowe.Juz kiedys pisalem na forum ze zamiast dwumasowki mozna zalozyc zwykle kolo zamachowe i wzmocnione sprzeglo i to rozwiazanie jest o niebo tansze i w perspektywie leprze.

Osobiscie wlasnie dzis taka zmiane zrobilem bo tez mnie stukanie 2masowki zmeczylo i wrzucilem do siebie komplet od 732 z 80r(kolo zamachowe,tarcza i docisk).Dokupilem jedynie nowe lozysko oporowe sprzegla tzw wysokie tzn wysokosc pomiedzy lapa a lozyskiem wynosi 30mm a nie 25 jak przy kole zamachowym dwumasowym.

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
NO wiec poprzednik ma racje, to slychac kolo dwumasowe.Juz kiedys pisalem na forum ze zamiast dwumasowki mozna zalozyc zwykle kolo zamachowe i wzmocnione sprzeglo i to rozwiazanie jest o niebo tansze i w perspektywie leprze.

Osobiscie wlasnie dzis taka zmiane zrobilem bo tez mnie stukanie 2masowki zmeczylo i wrzucilem do siebie komplet od 732 z 80r(kolo zamachowe,tarcza i docisk).Dokupilem jedynie nowe lozysko oporowe sprzegla tzw wysokie tzn wysokosc pomiedzy lapa a lozyskiem wynosi 30mm a nie 25 jak przy kole zamachowym dwumasowym.

Pozdrawiam

Kamil

No tak , ale patrząc w ETK nie doszukałem się większych różnic :lol: Może nie na to patrze ... możesz mnie oświecić gdzie diabeł jest pogrzebany :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=6631&mospid=47180&btnr=21_0066&hg=21&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA71&mospid=47338&btnr=21_0014&hg=21&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA71&mospid=47338&btnr=11_0311&hg=11&fg=20

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=6631&mospid=47180&btnr=11_0317&hg=11&fg=20

Opublikowano
to ze skrzynia szumi pewnie jest winą samej skrzyni, poprostu stara i zużyta. Co do stuków to moze koło zamachowe nie takie jak ma być. ja słyszałem i to tu na forum ze to dwumasówki są i są dość drogie.

Też tak sadzę - tym bardziej ze przchodzę ten okres i przymierzam sie do wymiany skrzyni.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.