Skocz do zawartości

potrzebna recenzja amorow z allegro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
szczerze wolal bym dorzucic troche i kupic kayaby albo sachs ostatecznie monroe, tyle ze trozszy od pozostalych. Na delfim jezdzilem kiedys i tez sie dobrze spisywaly, o tych na alegro nie slyszalem w ogole, moje zdanie jest takie jak cie stac na bmw to cie stac i na teleskopy :norty: , a tak na powaznie nie kupilbym nic nieznanej firmy
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
ja na wiosne kupiłem nowe bislstein i powiem ze nie bardzo jestem z nich zadowolony.zrobilem ok 10tys i jeden juz ma 40%.czyli ogolnie bardzo mało wytrzymałe-fakt faktem ze troche dostaja bo jezdze na felgach 17 z opoani 235/40.moze to dlatego tak szybko sie wybiły

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

moje zdanie jest takie jak cie stac na bmw to cie stac i na teleskopy :norty: , a tak na powaznie nie kupilbym nic nieznanej firmy

 

 

to nie chodzi oto czy mnie stac skoro te sa po 190 a kyb po 220 to ... chodzi o sam fakt czy ktos slyszal o tej firmie

,,, bmw klub 3city--mod lakiernictwo
Opublikowano
o ile sie nie mylę to BMW fabrycznie montuje sacha tez je założyłem i nie narzekam co prawda trochę kosztowaly :D

 

znajomy moj pracuje w hutrowi z czesciami do samochodow "FOTA S.A"działa ona na cala polske.gdy kupowałem swoje amorki kolega mi całkowie odradzał sachs-a.a o ile sie nie myle to bmw montuje bilstein-a amory-no ale moge sie mylić.a sachs nie jest taki drogi bo te w/w przeze mnie sa sporo drozsze :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano (edytowane)

oryginalnie w moim e32 byly sacha ...

 

musialem wymienic bo jeden sie wylal - i sie okazalo ze byly jeszcze od nowosci ...

 

 

zastanawialem sie nad keyabami ( monroe to syf jak dla mnie ) ... ale znalazlem po mega znizce w hurtowni oryginalne sacha do mojego modelu - ktos je zamowil i nie odebral - cena normalnie to 600zł , a ja dalem po 380za szt . zrobilem narazie na nich ok 5tys i jest dobrze - co bedzie dalej - nie wiadomo ( na polskich drogach nic nie wiadomo )

Edytowane przez xsilver
Opublikowano
wiesz co-nie wiem dlaczego mi tak powiedział.mowil ze ludzie ogólnie na ten towar narzekają,ja ich nie miałem to nie mogę nic powiedzieć.wiem ze kager to jest "shit" niesamowity.jak go z pudełka wyciągasz to mozesz w rekach go wcisnąć i ledwo co potem wychodzi bo kolega kupował-tanie sa ale do niczego nie zdatne.no ja za bilstein płaciłem własnie takie pieniążki.może parę gr więcej wiec ceny są zbliżone...wiec zdecydowanie ja polecam bilstein-taka jest moja sugestja na ten temat :) pozdrawiam Łukasz

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

no nie wiem czy amory wytrzymaja przebieg 200-300tys km.xsilver jestes pewien ze to byly jeszcze ogr?a jesli mowicie ze sasch byl w org to widocznie nie mialem racji :D w sumie w 528 tez mam sachs.ale nie sa tam od nowosci napewno :)

 

aha i jeszcze mam pytanie a raczej prosbe.jak ktos załozy nowe zmory sachs niech tego samego dnia pojedzie na diagnostyke i zobaczy ile maja %(jak bedzie miał taka mozliwosc za darmo wjechac na szarpaki)-ciekaway jestem

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

ja tez wyciągnąłem ze swojej oryginały i były to sachs

a były dobre tylko po miesiącu jazdy po naszych drogach tez sie jeden wylał no i po rabatach tez zapłaciłem około 365 za sztukę

Opublikowano
ja bylem odrazu po wymianie na trzepaczkach - mialy oba po 88%.. - gdzies mam wydruk ...

 

 

mialem oryginalne by mialy naklejki z data produkcji - o ile dobrze pamietam to byl ktorys tam grudzien 93 rok

 

no to nie kiepsko ze sie tyle utrzymały :clap: a jakie masz felgi i opony?ja odrazu po założeniu bylem na diagnostyce i na 17' pokazało 79% i 77% a na 15' po 91 % -rowno.nie wiem dlaczego tak.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

nie pamietam na jakich felgach bylem - ale chyba na letnich 15' , opony dunlop sp sport 2000e 225/60 ...

 

 

calkiem mozliwe ze opony ( profil i twardosc ) maja znaczeni przy badaniu na trzepaczkach

 

 

a co najlepsze - jak kupilem samochod jakies 4 lata temu , to robilem badanie i te oryginalne amorki mialy po 80% ...

Opublikowano

XSILVER-no to nie źle jak mialy po 80% po tylu latach-to świadczyło o tym ze nie była wytłuczona :D

 

Misio_987-na 17' mam 2.4 ciśnienie a na 15 to nie wiem bo praktycznie nie jeżdżę a jak ich zakładam zimę to nawet nie patrze na nich bo aż mi sie słabo robi-nie ten sam samochód.ale jak ich teraz ładnie pomaluje na zimę to może coś z tego będzie :wink:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

jak pojedziesz na niskim profilu i dobitym powietrzem to nawet najlepsze amory dostana po tyłku a załóż tylko 15ki z normalnym trochę słabiej nabite to ci przejdą wszystkie pod warunkiem ze sie nie wylały

opony bardzo dużo amortyzują

Opublikowano
jak założe 15' to jest całkiem inny komfor jazdy.15' na zime mam takie jak Twoje :) a mam pytanie do Ciebie jeszcze.fotele masz w el??bo na zdjęciach wydaja sie jak by były trochę skoszone oparcia :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
oparcie masz idealnie prosto??na zdjeciach tak nie wygląda.ja tez tak mialem skoszone i kolega tez miał el fotele i tez tak miał.przyjrzyj sie mu...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

lewe mam proste natomiast w prawym kiedyś zepsuł mi sie jeden silnik od oparcia tzn. silnik chodził ale nie zmieniała sie pozycja a drugi był ok

rozebrałem go skróciłem pancerz z tego silnika co nie podnosił i jest teraz dobrze tylko ze źle sobie ustawiłem silniki w stosunku co do siebie i trochę jest to oparcie krzywe muszę to poprawić ale nie mam kiedy zorbie to jak będę zakładał elektryczne maty na tylną l kanapę i mechanizm do pompowanych siedzeń na przód

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.