Skocz do zawartości

Krotka historia z awarii i naprawy mojego BMW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio nie udzielalem sie wogole na forum, poniewaz moje autko doprowadzalo mnie do ***** zdenerwowania! i nie mialem ochoty wogole o nim myslec... Tego posta napisalem jako przestroga dla was wszystkich.

 

No wiec...

Bylo sobie Czarne BMW E34 520iA, jezdzilem nim dlugo i bezawaryjnie, az ktoregos razu cos zaczelo sie srac.... Samochod niechcial czasem odpalic, zamulal sie i nie dalo sie normalnie jezdzic. Madrzy koledzy z forum podpowiedzieli, ze moze to byc pompa paliwa, nie zastanawiajac sie dlugo, wymienilem stara na nowke Boscha i problem zniknal. Po krotkiej chwili radochy wyszedl na jaw kolejny problem, mianowicie ww. pompa dala tak wysokie cisnienie w porownaniu do starej ze wywalilo reduktor (tak stwierdzil mechanik do, ktorego jeszcze wroce) i co chwile lala mi sie benzyna z listwy i dodatkowo zalewalo silnik. Ktoregos pieknego razu kiedy rano bedac w Poznaniu chcialem wyjechac do firmy auto odmowilo posluszenstwa. Silnik wogole nie chcial odpalic i za nic w swiecie niemoglem tego zmienic. Nie pozostalo nic jak laweta i udanie sie do pewnego nieszczesnego warsztatu na ul. Strzeszynskiej 227 w Poznaniu. Jak sie pozniej okazalo to o wszystkim zawarzylo. W "Zbigniew Mikołajczak - Naprawa BMW" wymienili jak to napisali "przewod paliwa i przewod naprawczy", auto odpalalo i jezdzilo, ale zaczal swirowac silnik, przestawal palic na jeden cylinder, szarpal itp. Mechanicy z ww. warsztatu stwierdzili, iz jest to spowodowane przez cewki. Zalatwilem je od znajomego, zalozylem i po odpaleniu samochod chodzil dobrze, lecz po przejechaniu paru kilometrow znow wszystko sie popsulo. Niestety nie mialem czasu i musialem wracac do Szczecina. Na miejscu nie dalo sie jezdzic. Ciagle strzelal w kolektor, nie palil na jeden badz dwa cylindry i ogolnie syf. Oddalem samochod do naprawy i wyszlo, ze komputer plywal po 4cm w wodzie. Znajomy elektronik naprawil mi komputer, wgral tuningowane oprogramowanie i sprawdzil na innym samochodzie. Wszystko bylo ok, zamontowalismy umnie i moze przez 15 min, do momentu kiedy silnik sie rozgrzal bylo wszystko ok, ale pozniej znow sie zaczelo. Zostawilem w warsztacie samochod na 2 tygodnie bo musialem wyjechac. Gostek wymienial cewki, zmienil rozrzad, komputer, kable i mase innych pierdol za, ktore naszczescie mnie nie skasowal bo dalej silnikiem szarpalo, strzelal itd. Nikt przez tyle czasu nie wiedzial co to moze byc. Az ktorys spostrzagawczy mechanik zauwazyl, ze w przewod paliwowy wsadzona jest SRUBKA!!! Przypominam, ze majstrowali przy tym panowie z "Zbigniew Mikołajczak - Naprawa BMW" !!!! Tamci mili panowie widocznie chcieli mnie znow szybko zobaczyc.... Silnik poprostu nie dostawal odpowiedniej dawki paliwa.

 

OSTRZEGAM - OMIJAJCIE warsztat "Zbigniew Mikołajczak - naprawa BMW" na ulicy Strzeszyńskiej 227 w Poznaniu szerokim łukiem. Ci panowie z premedytacja chcieli mnie wrobic w dodatkowe koszta.

 

Ta mala srobeczka kosztowala mnie 2500 zl :evil:

 

Na forum jest dzial "Polecane warsztaty", mozna by zrobic rowniez cos takiego o warsztatach, ktore trzeba omijac.

 

Zycze Wam koledzy, zebyscie nigdy nie mieli takich jaj z samochodem.

 

 

 

Pozdrowki

W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano

Jestem bardzo za!!!

Sam moge poopisywać pare zakładów z Olsztyna. Ale dopiero wtedy jak powstanie odpowiednie miejsce na to. Dopiero się zgarbią właściciele tych zakładów ;-P.

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

Historia przykra i zawiła dobrze że się skończyła, ale nie chcąc bronić panów z w/w warsztatu to podejrzewam że ta śróbka znalazła sie raczej przez ich niechlujstwo niż z premedytacją, jeśli jesteś w stanie udowodnic że ta śróbka znalazła sie tam nie przypadkowo to idz z tym do sądu 2500pln nie chodzi piechotą, a przynajmniej nauczył byś te łajzy zaprzestanie takiej sabotażowej polityki.

 

A co do wgrywania tuningowanego oprogramowania to jest jakas poprawa w osiągach??

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Zostawilem w warsztacie samochod na 2 tygodnie bo musialem wyjechac. Gostek wymienial cewki, zmienil rozrzad, komputer, kable i mase innych [bAD] za, ktore naszczescie mnie nie skasowal bo dalej silnikiem szarpalo, strzelal itd.

 

 

A tego mechanika chyba można polecić. Wkońcu dałeś samochód i powiedziałeś co chciałeś naprawidź (objaw). No i on nie skasował Ciebie za części które nie pomogły. Pewnie wstawił stare, bo były sprawne i tak powinien naprawiać każdy mechanik

Opublikowano
Jestem bardzo za!!!

Sam moge poopisywać pare zakładów z Olsztyna. Ale dopiero wtedy jak powstanie odpowiednie miejsce na to. Dopiero się zgarbią właściciele tych zakładów ;-P.

 

 

Też się pod tym podpisuję, też mam takich psełdo-fachowców-naciągaczy BMW w Łomiankach :zlosc:

Opublikowano
... wymienili jak to napisali "przewod paliwa i przewod naprawczy"...

... w przewod paliwowy wsadzona jest SRUBKA!!! ...

To był ten przwód naprawczy ! ;)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
... nie chcąc bronić panów z w/w warsztatu to podejrzewam że ta śróbka znalazła sie raczej przez ich niechlujstwo niż z premedytacją...

 

To napewno nie bylo przypadkowe, w ten sposob srobka nie mogla sama wpasc.

 

A co do wgrywania tuningowanego oprogramowania to jest jakas poprawa w osiągach??

 

Poprawa jest, ale nigdy nie zaplacilbym za to wiecej niz powiedzmy 500zl. Elektronik zrobil mi to po znajomosci bez zadnej doplaty. Samochod ma okolo 15-20 konikow wiecej, szybciej reaguje na gaz, kreci sie do wyzszych obrotow (chyba do 7000tys). Nie probowalem jeszcze Vmax, ale ponoc tez cos tam minimalnie daje. W tym modelu jednak nie polecam robic chiptuningu poniewaz koszty sa zaduze w porownaniu do efektow, chyba ze komus rowniez uda sie po znajomosci.

 

...nauczył byś te łajzy zaprzestanie takiej sabotażowej polityki.

 

Cos z tym i tak zrobie.

W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano

Łączę się w bólu. :handshake:

Ale jaja to musi być najdroższa śrubka w Unii. :duh:

A tych gości co naprawiali to :mlotek:

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Opublikowano

Również nie polecam kolesi ze Strzeszyńskiej!!!!!!!!

Wymieniałem u nich Vanosa, patrzyłem na łapy a i tak coś spartolili.

W nowym Vanosie nie było w obudowie takich 2 śrub i panowie tego nie zauwazyli!!!.

Ja naszczęscie zauważyłem jak mi olej sp****** jak tankowałem paliwo na stacji. Przez te ok 2 km co przejechałem uciekł 1 litr oleju!!! Myślałem że ich zabiję!!! Aż strach się bać co by było gdybym tego nie zauwazył.

Omijajcie szerokim łukiem Strzeszyńską!!!!!

pozdro damp

Moje BMW e38 728iA '95

moje byłe BMW e34 525i '93

e60 520i Tata

e87 120i Mama

http://www.damp479.bravehost.com

Jeżeli się nie otwiera spróbuj jutro :)

Opublikowano
Dlatego trzeba na forum stworzyc miejsce gdzie bedziemy o takich sprawach pisac. Gdyby bylo wczesniej i bys o tym tam napisal, ja bym do nich nie pojechal i mialbym w kieszeni 2,5 kawalka.
W BMW Blisko Masz Wszędzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.