Skocz do zawartości

<t>Jakią benzynę lejesz do baku:</t>  

27 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
slovnaft tylko na poludniu polski jest

http://www.slovnaft.pl/?a=index

 

bezobslugowe?? przeca siedzi tam chlopek w budce co mu sie placi :)

a powiedz mi jeszcze, czy dalej na stacjach maja mozliwosc chrzczenia paliwa czy sa jakies zabezpieczenia przzed tym procederem. pytam o stacje koncernowe.

 

No poza Neste są prawie bezobsługowe...

O Slovnafcie nic ci nie powiem, natomiast chrzcić paliwa można zawsze i wszędzie, jednak na stacjach dużych koncernów jest to po prostu nieopłacalne, bo mogą za dużo stracić z zamknięciem stacji włącznie. A co sobie wleje do zbiorników właściciel stacji prywatnej to jego sprawa...

Opublikowano

wlasnie sobie pochodzilem po stronkach BP i Shell i wyczytalem m.in, ze BP ultimate ma podwyzszona liczbe cetanowa z 51 do 55. na stroce shella natopmiast wyczytalem, ze v-power diesel jest produkowane w rafineri w niemczech.

czyli co, klamia w zywe oczy?? :)

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
wlasnie sobie pochodzilem po stronkach BP i Shell i wyczytalem m.in, ze BP ultimate ma podwyzszona liczbe cetanowa z 51 do 55. na stroce shella natopmiast wyczytalem, ze v-power diesel jest produkowane w rafineri w niemczech.

czyli co, klamia w zywe oczy?? :)

 

Kolego dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem, który wozi paliwo shella na co dzień.

 

Znowu ja przeczytałem na stronce shella coś takiego:

 

"V-Power Diesel w innych krajach, podobnie jak w Polsce to paliwo najwyższej jakości. Jednak produkty na poszczególnych rynkach mogą się od siebie różnić w związku koniecznością uwzględnienia lokalnych warunków: obowiązujących norm, czy cech parku samochodowego – to indywidualne podejście do każdego rynku, gwarantuje dostarczanie najlepszych możliwych produktów w każdym kraju."

 

Ja na stronie shella znalazłem tylko, że komponenty do produkcji pochodzą z Niemiec, a nie paliwo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ON z Neste nie zaszkodzi silnikowi Common Rail w BMW 530D?

Chodzi mi o zatykanie sie pompowtryskiwaczy bo ciagle ktos mowi ze tankuj Verve to bedzie dobrze a jak inne to sie auto zepsuje i pozniej majatek naprawa.

 

TDI silnil jak mialem to tylko na Neste ale teraz jak mam ten Common to sie boi a wy Panowie co sadzicie???

Opublikowano
Mam taka stacje w swoim miescie:

http://www.gbpaliwa.com/

 

Pisza o sobie, ze paliwa maja z Niemiec, czy to mozna potwierdzic, czy raczej lepiej stwierdzic ze to jednak polskie paliwo ?

 

Jeśli cena paliwa jest taka jak shell v-power racing to możliwe, że ściągają ale w praktyce jest to nieopłacalne.

Opublikowano
Czy ON z Neste nie zaszkodzi silnikowi Common Rail w BMW 530D?

Chodzi mi o zatykanie sie pompowtryskiwaczy bo ciagle ktos mowi ze tankuj Verve to bedzie dobrze a jak inne to sie auto zepsuje i pozniej majatek naprawa.

 

TDI silnil jak mialem to tylko na Neste ale teraz jak mam ten Common to sie boi a wy Panowie co sadzicie???

 

Verva tak jak wyżej pisałem to normalne paliwo + dodatek, czystością oraz parametrami wszystko to samo co na Neste. Co do silnika to ci nie podpowiem, może common rail lubi dodatki Orlenu :D

Opublikowano

pytanie o polskie bio paliwka.

slyszalem ze sa dobre dla nowych aut od poczatku stosowania,

a dla starych aut to katorga i zniszczenie silnika ile w tym prawdy ile mitu

ponoc polskie bio paliwa maja duzo wicej komponentow jak u naszych sasaiadow?

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano

mam znajomego, ktory gania cysterna

brechte mam jak ludzie sie zachwycaja jakims V-power jak wszystko idzie z jednego baniaka :D:D

Opublikowano
pytanie o polskie bio paliwka.

slyszalem ze sa dobre dla nowych aut od poczatku stosowania,

a dla starych aut to katorga i zniszczenie silnika ile w tym prawdy ile mitu

ponoc polskie bio paliwa maja duzo wicej komponentow jak u naszych sasaiadow?

 

O biopaliwach niestety nic nie wiem.

Opublikowano
NawrotBMW czyli mam rozumiec, ze ten v-power diesel ma taka sama czystosc jak normalny diesel na shellu?? mi nie chodzi o to, zeby paliwo bylo mocniejsze ale o to, by bylo czystsze. na jakich stacjach i jakiego diesla polecasz lac??

 

Kolego wszystkie paliwa sprzedawane na firmowych, koncernowych stacjach pochodzą z PKN Orlen lub Rafinerii Gdańskiej czyli Lotosu oprócz V Power Racing 99+. Są to bardzo dobrej jakości paliwa, codziennie badane laboratoryjnie. Należy omijać szerokim łukiem stacje NO NAME gdyż mogą mieć paliwa z PKNu lub Lotosu, a mogą mieć jakiś syf, który nie mieści się w żadnych kategoriach. Tankuj na Koncernowej stacji, najtańszej w swoim mieście, w Łodzi najtaniej wychodzi Neste (bezobsługowe) płacąc kartą .

 

Skoro tak to dlaczego podczas testów paliwa na stacjach niektóre wypadają lepiej a inne gorzej ? Pamiętem jakiś czas temu było sprawdzane paliwo na stacjach beznzynowych w Mazowieckiem i paliwo na stacji Geant nie spełniało żadnych norm... Jakim cudem jeżeli to ta sama cysterna co na BP ?

Opublikowano
NawrotBMW, wiesz coś o paliwach LUKOIL? Na stronie piszą, że paliwa sprowadzają ze swojej rafinerii w Rosji. Jeśli to prawda, to jak z jakością?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.