Skocz do zawartości

Koło dwumasowe czy skrzynia biegów ? jak sprawdzic ? 535 e34


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z dziwnymi odgłosami dochodzącymi z okolicy skrzyni biegów. Stuki występują podczas gaszenia silnika na puszczonym sprzęgle oraz gdy silnik się rozgrzeje (po długiej jeździe) i pracuje na wolnych obrotach. Stuki są głośne i nasilają się wraz z wahaniem obrotów. Myślałem że to koło dwumasowe, jednak po przejrzeniu forum nasunęły mi się wątpliwości. Przeczytałem, że może być to też wina luzu na wałku skrzyni biegów. ZAinteresowało mnie to stwierdzenie, ponieważ kiedy wymieniałemwał napędowy mechanik poinformował mnie że mam na wałku skrzyni luz, lecz powiedział że on sie nie zna na BMW i nie chce sie na ten temat wypowiadać, bo być może ten luz jest tam potrzebny. Proszę o odpowiedź w tej sprawie, bo chciałbym w końcu to zrobić, nie narażając sie na zbędne koszty. Pozdrawiam :)
Opublikowano
Jak coś wiecie na ten temat, to piszcie bo jak wiadomo koło dwumasowe nie jest tanie (800zł regenerowane) i szkoda byłoby kupować je na darmo :/
Opublikowano
ja mialem zalozone całe nowe sprzeglo w zeszłym roku i nic to nie dalo

 

ale wraz z kołem 2 masowym?

 

bo to co opisujesz to na 99 % koło dwumasowe

Opublikowano
chętnie bym tego nie robił ale czasami to juz nie wiem czy mam benzyniaka czy diesla :| a ostatnio klekotanie coraz bardziej się nasila :(
Opublikowano
kolega ma e34 dizla 2.4 i mial tez takie klekotanie przy gaszeniu i bylo to kolo dwu masowe mial tam urwane czy starte nity ale dodtakowym objawem bylo u niego to ruzne biegi wchodzily jak chcialy ja mam e34 535 i tez tak narazie wszytko i tak gra mimo przebiegu 400tys ale mij kolega kuil e34 530 z przebiegiem 200 paru i ma to samo
Opublikowano
witam ponownie.Moja 735 byla przyprowadzona do polski przez mojego kolege w 2001r.miała wtedy orginalny przebieg 126tys km i miała tylko jednego właściciela(mam to wszystko na papierze i ksiązkę serwisową prowadzoną reg do 26.VII.01.)i wtedy juz tak sie "tukła" przy gaszeniu.samochod w tej chwili ma przejechane ok 400tys i dalej sie tłucze a nie bylo nic robione oprócz tarcz i docisku.iwec mozna tym spokojnie jezdzić a moze tylko sie wydawac ze gorzej to slychac bo bedziesz juz przewrazliwiony.wyłączaj silnik na wiiśniętym sprzegle jak ja i problem z głowy-nic nie bedzie slychac :D pozdro Łukasz

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
No tak, ale to jest troche inaczej. Jak mam zimny samochod (np rano) to klekotanie nie występuje, ale jak jest już rozgrzany to stuka jak najęte i to nie tylko przy gaszeniu tylko juz nawet na wolnych obrotach. Chce to zrobić bo denerwują mnie te dzwięki :/
Opublikowano

Ja też się tym nie przejmowałem, ale teraz coś się zmieniło i jest tak :

-silnik zimny np rano - brak jakichkolwiek stuków

-silnik rozgrzany - stuka jak szalony na wolnych obrotach

Dodam że ostatnio czasami jakoś ciężko wchodzi mi 2 bieg :/ Dlatego pytam czy to może być wina SKRZYNI BIEGÓW, bo podobno mam jakiś PODŁUŻNY LUZ na wałku łączącym skrzynię z wałem napędowym. Proszę o konkretną odpowiedż na to pytanie :)

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Zeby się nie pogarszało to bym się też nie przejmował, ale nawet sąsiad, ktory slyszy moj samochod na codzien pytał co mi tak nawala ostatnio. A odpowiedź w stylu "musisz zapłacić 2000zł" w niczym nie pomaga BO JA TO DOBRZE WIEM !!!!
Opublikowano
Jak masz problem to jedz do mechankia a nie tu się puszysz.Albo poczytaj forum,może wyciągniesz wnioski.Nikt ci tego na forum nie naprawi.
Pozdrawiam aris
Opublikowano
Kolego ja widze że Ty masz jakiś problem. Jak nie wiesz co jest odpowiedzią na moje pytanie, to nie pisz głupot tylko omiń ten wątek. Napisać ze mam jechać do mechanika każdy potrafi, ja napisałem na tym forum ponieważ sądziłem że znajdą się ludzie którzy zdołają mi w jakiś sposób pomóc, a że Ty nie wiele wiesz na ten temat, tylko piszesz jakieś głupie półsłówka, które może powiedzieć każda osoba nie znająca się na samochodach, to uświadamiam Cię że takie odpowiedzi nie są nic warte !
Opublikowano
masz trachnięte koło dwumasowe.Albo robisz i dajesz 2000zł.albo jeżdzisz z tym.Napisałem na forum jeszcze jedno rozwiązanie.Sprawdz sobie.I podtrzymuje co napisałem.Jak myślisz że ktoś ci to przez komputer naprawi to coś jest nie tak.
Pozdrawiam aris
Opublikowano

jedz do pompiarza,niech podniesie ci komputerowo obroty.powinno pomóc.ale dwumasowe i tak trzeba wymienić,tyle że nie tłucze.

rozumiesz?

Pozdrawiam aris
Opublikowano
Panowe od silników M30 muszę was zmartwić koszt koła do m30 i występuje tylko w oryginale nigdzie więcej nie dostępne tylko w ASO to wydatek : 5179.89zł -10% jak ktoś ma rabat :cry:
www.klinika-bmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.