Skocz do zawartości

co osobiscie doradzilibyscie i co powiecie wiecej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam serdecznie. Nosze sie z zamiarem zmiany mojej 318 E36 na cos wiekszego ,oczywiscie z silnikowo ;D W moich planach byla przekladka ale jednak osobiscie nie mam czasu na to...

 

W takim razie moim pytaniem jest. Co byscie osobiscie polecili. ???

Miedzy walka jest poczciwa M50b25 - 325 lub M52B25 325 lub jest jeszcze 323i nie jestem pewny czy takim oznaczenie ona stoi M52B23 ... ??? . Wiem ze bardziej sie spotyka jednak M50B25 no ale moze warto przyjzec sie 323... Jaka jest wieksza roznica miedyz tymi silnikami... 323 ma 170 KM ,ale pojemnosc ma 2.5 litra... Wiec to sa takie same czy jest cos konkretnego roznicego sie z miedzy nimi... Czekam na korzystne odpowiedzi a ja dalej szukam na forach.

 

Pozdrawiam ;D

B M W
Opublikowano

to pytanko nie przeszlo to moze inne,zeby nie robic nowego tematu.

 

Czy jak kupie bumke, bez komputera chodzi o ten panel tam gdzie jest regulacja nawiewu (wersja bez) i ten pod spodem, jest mozliwosc wstawienia tego wlasnie elektronicznego czy lepiej kupic z komputerem...PRaktycznie dla tego nie kupuje sie auta ale to fajna sprawa :D

B M W
Opublikowano

Jesli chodzi o wybór silników to twoje pytanie nie przeszlo glownie dlatego bo bylo o tym juz jakies 43 razy ;) Poszukaj a dowiesz sie wszystkiego.

 

Jesli chodzi o kompa to dobrze zeby byl chociaz 11 przyciskowy.

Pelnego kompa mozna zamienic bez wiekszych problemow wystarczy miec pelne obc. Jesli w ogole nie bedzie kompa to sprawa juz jest nieco bardziej złożona ale wykonalna tylko nieco wieksze koszta Cie spotkają i wiecej kombinowania. Zmiana z 11 przyciskowego na 18przyickowy to koszt ok 400 zł + twoj czas. kieruj sie glownie stanem auta. zaczynasz chyba poszukiwania takze zycze powodzenia ;) troche sie naogladasz podaczek zanim kupisz cos konkretnego ;)

Opublikowano

323 to jest 2.5 :P oczywiscie wiem ze wiesz :8)

 

Roznica cen tutaj gdzie mieszkam jest kolosalna,wiec nie moge narazie pozwolic sobie na 328...malo tego i kolosalnie drogie.

 

a czy przygladzie ... pokapowaliby sie jakby w papierach bylo 2.3 czy 2.5 silnik,a wsadzony bylby 2.8... , praktycznie wygladaja one identycznie... :D

B M W
Opublikowano
Więc jak rozróżnić bo było dużo tematów a żadnych konkretów. Dla mnie 323 i 328 z zewnątrz są takie same.
http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
K@MIL prwaie to robil wielka roznice.odrazu idzie odróznic 2.8 od 2.5 pod kazdym wzgledem:)

 

 

takie rzeczy to tylko w erze :mrgreen:

 

a tak powaznie, z tego co slyszalem,czytalem to naprawde ciezko jest to odroznic...roznia sie male czesci ktore nie widac na pierwszy zut oka...znaczy tak mi sie wydaje. :roll2: nie mowie ze mam racje :)

B M W
Opublikowano
Ja mam 323i i jak narazie jestem zadowolony . ale gdybym podczas kupna mial do wyboru , wybral bym 2.8 . w predkosci nie powinno byc wielkiej roznicy (ja swoja jechalem 240 i to nie byl max :twisted2: ) ale 0-100 roznica napewno bedzie spora . pozdrawiam :lol:
Opublikowano
najbardziej mnie ciagnie do przyspieszenia a nie max :8) wystarczy spokojnie 200 ale jak byloby wiecej to sie nie obraze :cool2:
B M W
Opublikowano
nie rozpoznasz nawet czy to 2,0 czy 2,8 w m52. Nie wiem jak tam bylo z korkami od oleju ale wydaje mi sie ze z przodu wszystkie mialy. Ja mam 2,5 i wiem ze chcialbym miec te 2,8. Pali bardzo podobnie a kopa ma wiekszego.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
K@MIL prwaie to robil wielka roznice.odrazu idzie odróznic 2.8 od 2.5 pod kazdym wzgledem:)

 

 

takie rzeczy to tylko w erze :mrgreen:

 

a tak powaznie, z tego co slyszalem,czytalem to naprawde ciezko jest to odroznic...roznia sie male czesci ktore nie widac na pierwszy zut oka...znaczy tak mi sie wydaje. :roll2: nie mowie ze mam racje :)

 

owszem tylko czy chodzi ci o 2.5 (M50) czy 2.5(M52)

no bo w nich jednak widac roznice

ja osobiscie polecam w 100% 325i (M50)

hehe kazdy chwali to co ma :twisted: no ale oczywiscie to nie tylko dlatego ze mam takie

jeździlem 323i i jakos nie dla mnie to auto , czuc ze jest slabsze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie rozpoznasz nawet czy to 2,0 czy 2,8 w m52. Nie wiem jak tam bylo z korkami od oleju ale wydaje mi sie ze z przodu wszystkie mialy. Ja mam 2,5 i wiem ze chcialbym miec te 2,8. Pali bardzo podobnie a kopa ma wiekszego.

 

m50 korek przy szybie, m52 przy chlodnicy, bylo to juz tysiace razy omawiane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.