Skocz do zawartości

jaka jest procedura aktywacji pilota


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Wczoraj kupiłem ladniutkie BMW e36 323i coupe '96. Niestety były jakieś problemy z akumulatorem i alarm się uzbroił i nie reaguje na pilota.

Czy ktoś zna procedurę, która by aktywowała tego pilota? Ma on dwa guziki, jeden szary jeden czerwony - może to coś wam pomoże. W tej chwili przy każdej próbie dotknięcia się do niego mruga cyklicznie co ok 30 sekund na 30 sekund awaryjnymi :D. A fajnie byłoby pojeździć :D.

 

Pozdrawiam,

Sławek

Opublikowano

Odłącz centralkę od zasilania (lub odłącz aku), a z pilota wyjmij baterię na jakiś czas :D .

Dobrze by było jak dowiedział byś się co to za alarm, bo może ci się rozprogramować np. antynapad, a znając markę można pociągnąć z netu instrukcję jak ponownie wszystko poprogramować, ew. wykorzystać dodatkowe opcje.

Powodzenia życzę :twisted: i PzDr.

Królowa jest tylko jedna - HAYABUSA!

Było: E-34 520i M50, E-36 318i M40, szukam E-39 3.0D M57

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Ale w tym momencie powstały nowe pytania :D.

Jak sprawdzić jaki to jest alarm ?

I gdzie jest ta ukochana centralka ? :D

 

Chyba pojadę dzisiaj po instrukcję obsługi, może coś tam będzie napisane, nie chcę nadużywać waszej cierpliwości ;).

 

Pozdrawiam,

Sławek

Opublikowano

Gdzie jest schowana centralka wie ten, kto ją montował :diabel_smiech: (jak się uprzesz, to znajdziesz), a jak masz możliwość "wyjęcia" od kogoś instrukcji, to już jeden problem masz z głowy.

Teraz postępuj jak napisałem poprzednio, powinno się udać.

PzDr

Królowa jest tylko jedna - HAYABUSA!

Było: E-34 520i M50, E-36 318i M40, szukam E-39 3.0D M57

Opublikowano

Hehe udało się - trzeba było co nieco przestroić pilota :D. A tak w nawiasie alarm jest firmowany przez BMW więc jego centralka znajduje się na pewno w jakimś ustalonym miejscu.. Ale to juz mi nie jest potrzebne !

 

Pozdrawiam,

Sławek

Opublikowano

szę Cię pocieszyć sla78 w kwestii wiedzy co do miejsca umieszczenia centralki :twisted: .

Powinieneś to wiedzieć z bardzo prostej przyczyny, a mianowicie z takiej, że każdy alarm (immobiliser, antynapad, itp...) w sytuacji podbramkowej możesz pominąć przecinając np. "pętlę", bądź mostkując odpowiednie styki :twisted: To rada na przyszłość.

PzDr.

Królowa jest tylko jedna - HAYABUSA!

Było: E-34 520i M50, E-36 318i M40, szukam E-39 3.0D M57

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.