Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam awarię mojego auta. Po prostu nie odpala. Objawy są następujące:

rozrusznik kręci

pompa paliwa daje ciśnienie (sprawdzone na przewodzie przy wtryskach)

wtryski dają paliwo (lekko z nich leciało paliwo po wymontowaniu z całą listwą)

iskra jest (sprawdzone co prawda na jednej świecy).

 

Mogłem jednak coś sprawdzić źle (może wtryski dają za mało paliwa, albo iskra jest za mała), jednak obstawiał bym na komputer sterujący silnikiem. Przed samą awarią zdarzało się (nie zawsze), że auto kiedy odpalało na benzynie działało jakby na 6 cylindrach. Trzęsło silnikiem, a także wogóle auto się nie wkręcało na obroty. Jak odpaliłem tylko na gazie a potem przełączyłem na benzynie to auto dobrze pracowało na obrotach, ale kiedy spadało na wolne to znowu nie wkręcało się na obroty.

Teraz auto także na gazie nie odpala. (choć to może nie mieć związku z aktualną awarią).

 

Pytanie: Czy winą możę być emulator. Mam taki prosty, który załącza elektrozawory w inst. gazowej (2 przewody), oraz 4 przewody odpinające wtryski.

Jakie powinno być napięcie na wtryskach ?

Jak mogę sprawdzić DME ? Czy macie może rozpisane pin po pinie jakie powinno być napięcie lub obciążenie na każdym wtyku ?

Opublikowano
Mam awarię mojego auta. Po prostu nie odpala. Objawy są następujące:

rozrusznik kręci

pompa paliwa daje ciśnienie (sprawdzone na przewodzie przy wtryskach)

wtryski dają paliwo (lekko z nich leciało paliwo po wymontowaniu z całą listwą)

iskra jest (sprawdzone co prawda na jednej świecy).

 

Mogłem jednak coś sprawdzić źle (może wtryski dają za mało paliwa, albo iskra jest za mała), jednak obstawiał bym na komputer sterujący silnikiem. Przed samą awarią zdarzało się (nie zawsze), że auto kiedy odpalało na benzynie działało jakby na 6 cylindrach. Trzęsło silnikiem, a także wogóle auto się nie wkręcało na obroty. Jak odpaliłem tylko na gazie a potem przełączyłem na benzynie to auto dobrze pracowało na obrotach, ale kiedy spadało na wolne to znowu nie wkręcało się na obroty.

Teraz auto także na gazie nie odpala. (choć to może nie mieć związku z aktualną awarią).

 

Pytanie: Czy winą możę być emulator. Mam taki prosty, który załącza elektrozawory w inst. gazowej (2 przewody), oraz 4 przewody odpinające wtryski.

Jakie powinno być napięcie na wtryskach ?

Jak mogę sprawdzić DME ? Czy macie może rozpisane pin po pinie jakie powinno być napięcie lub obciążenie na każdym wtyku ?

zrób reset kompa może pomoże ! kiedyś też tak miałem że czasami palił na połowie silnika a za chwilę normalnie .... okazało się że muszę zrobić reset żeby DME 1 i 2 zsynchronizowały się ze sobą!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
zrób reset kompa może pomoże ! kiedyś też tak miałem że czasami palił na połowie silnika a za chwilę normalnie .... okazało się że muszę zrobić reset żeby DME 1 i 2 zsynchronizowały się ze sobą!!!!

 

Nic to nie zmieniło, auto jak nie odpalało tak nie odpala.

Opublikowano

Podłączyć interfejsik i odczytać błędy z DME!!! Koniecznie. Inaczej za dużo

gdybania (jak nie będzie błędów to dopiero zaczniemy gdybać).

 

Jak emulator źle działa to DME powinno zebrać błędy wtryskiwaczy!!!

 

Problem może jeszcze leżeć w sygnale imobilajzera do DME1 i DME2.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

dzięki Marku za odpowiedź. Immobilaizera nie mam i żadnych ukrytych zabezpieczeń. Mam oryginalny alarm (na kluczyk scyzoryk), ale nie mam tego kluczyka, ale dotychczas auto jeździło bez niego ok. Czyli ni mniej ni więcej sam tego nie zrobię. Trzeba ruszać do elektronika :/

Dam znać jak będzie dalej...

Opublikowano
dzięki Marku za odpowiedź. Immobilaizera nie mam i żadnych ukrytych zabezpieczeń. Mam oryginalny alarm (na kluczyk scyzoryk), ale nie mam tego kluczyka, ale dotychczas auto jeździło bez niego ok. Czyli ni mniej ni więcej sam tego nie zrobię. Trzeba ruszać do elektronika :/

Dam znać jak będzie dalej...

 

Jak nie masz imobilajzera... nie możesz zablokować

uruchomienia silnika funkcją OBC i przed odpaleniem

podać CODE???

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Hej

Miałem kiedyś tak samo,,, auto prestało mi przez to ponad 3 miesiace

Powodem było zatankowane syfiaste paliwo na stacji benzynowej

 

Oto co zrobiłem

Spusciłem paliwko z baku,,, zalałem 20l dobrego paliwka oraz jakiś sierode od czyszczena wrtysków,,

Potem wykręciłem kilka swieć ,,, dokładnie 8 mi sie udało i je wyczyściłem szczotką drucianą bo były całe zasyfione,,, następie je pozakrecałem podłączyłemprzewody wn i zapaliłem autko,,,

Mówie ci zapaliła na dotyk praktycznie a 3 miechy stało i nikt nie wiedział co mu dolega

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Jak nie masz imobilajzera... nie możesz zablokować

uruchomienia silnika funkcją OBC i przed odpaleniem

podać CODE???

 

Oki to znaczy, że mam (choć nigdy nie sprawdzałem, ale to chyba standard) :mrgreen: Tyle, że przez alarm, immobilajzer nie miałbym iskry na świecach (albo odciętą pompe paliwa), a tutaj tego nie ma.

Czy ktoś wie jakie powinno być napięcie na wtryskiwaczach ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.