Skocz do zawartości

[e34] ELPIGAZ II g. kolektor spada podczas zaplonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam auto niecale 3 miesiace, z czego ok. 2-och spedzilem u roznych mechanikow. Potem rozwiazalem problem wystrzalow, okazalo sie ze byly to swiece. Byly wlasciciel mowil, ze swiece byly juz wymieniane (ale tylko 2), zmienilismy wszystkie, pomoglo. Gdy kupowalem auto chodzilo bezblednie, nawet podczas wystrzalu nie bylo problemow, zaczely sie dopiero po ok. 3 tygodniach. Zaczal strzelac, wywalalo gume od antystrzalu, spadal kolektor i trzeba bylo podnosic maske i zakladac... Z tym juz sie uporalem. Nikt jednak u kogo bylem, nie chcial sie zabrac za oringi na kolektorze, gdyz podejrzewalismy razem z bylym wlascicielem ze cos jest nie szczelne, lub sie wyrobily ringi.

Pewnego razu rozebral kolektor, nie moglismy dostac takiego rozmiaru ringow akurat niestety, wiec trzeba bylo cos wymyslic...

Zdjal pakuly, owinal nitka, posmarowal klejem :D

i co smieszniejsze problem zniknal...

(bylo to jeszcze na starych swiecach i nie bylo wtedy nigdy problemow z odpalaniem, tylko podczas jazdy strzelil czasem)

wszystko bylo bez zarzutu przez jakis czas, dopoki nitka trzymala...

Teraz mimo ze juz wiem co bylo przyczyna wystrzalow - swiece, ktore sa wszystkie nowe, mam problem z zaplonem. Nie ma reguly czy zapali poprawnie, lub czy spadnie kolektor i trzeba bedzie go wkladac...

Jak myslicie, wystarczy wymienic ringi?

Na allegro znalazlem ale sa tylko po 1000szt... chyba za 99,-

po co mi tyle...

gdzie to dostac?;)

lub jak inaczej zlikwidowac problem z zaplonem.

Dodam ze nie ma reguly czy odpalam go na benz czy na gazie odrazu, czasami poprostu 'wyleci'

 

Rozpisalem sie... ;)

Z gory thx za pomoc

Pozdrawiam
Opublikowano

Moze nie na temat, ale w swoim opisie masz podane swoje BMW : M5 e34 2.0 V6

Nie pisz takich rzeczy - e34 2.0 to nie M5... daleko mu do tego. Jesli nawet masz pelny M-pakiet (w co watpie), to i tak to nie M5.

Druga rzecz to silnik: 2.0 nie jest w ukladzie V6, tylko R6 - m.in. dzieki temu tak ladnie brzmi i ma taka kulture pracy.

 

pozdrawiam

Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.
Opublikowano
Moze nie na temat, ale w swoim opisie masz podane swoje BMW : M5 e34 2.0 V6

Nie pisz takich rzeczy - e34 2.0 to nie M5... daleko mu do tego. Jesli nawet masz pelny M-pakiet (w co watpie), to i tak to nie M5.

Druga rzecz to silnik: 2.0 nie jest w ukladzie V6, tylko R6 - m.in. dzieki temu tak ladnie brzmi i ma taka kulture pracy.

 

pozdrawiam

 

Nie zasmiecajcie juz tego tematu rowniez, jak cos to juz tylko tamten.

Prosze o wypowiedzi na temat, a teorie zostawcie, wiem co mam, jesli chcesz to chetnie wytlumacze Tobie indywidualnie jeszcze raz.

M5 ze zmienionym silnikiem, reszta m pakiet, nie wiem czemu w to tak watpisz no ale tlumacze...

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.