Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie moge znalesc tematu ktory by podpasowal moim problemom tzn.

Mam 525 TDS samochodzi jezdzil sobie i ktoregos dnia stanal okazalo sie ze taniej kupic silnik wiec tak zrobilem i teraz zaczal sie moj problem nie chce odpalic z kluczyka jak go pociagne na sznurku to odpali pojezdze chwilke i pali normalnie ale rano znowu mam ten sam problem na zimnym nie pali, mechanik mi powiedzial ze to problem pompy poniewaz padl w niej zawor zwrotny , kup nowa ;) i to kolejny problem jak mam sprawdzic jaka mam pompe ??? i czy pompa powinna odpowiadac karoserii czy silnikowi tzn buda jest 93 a silnik wyjety od 94. zaczynalem od najtanszych zeczy czyli filt paliwa rozne kable cos nie skrecone teraz kolej na pompe i boje sie ze skoncze na wtryskowej a bmw dalej nie zapali najdziwniejsze ze o\chechla i ma ochote zapalic ale tylko sie zatrzesie bez skutku a na rozgrzanym raz zapali po dotknieciu raz po 5 sek raz po 12 zalezy ile postoi i jaki ma humor.

Prosze o szybka porade albo link do tematu gdzie znajde odpowiedzi. z gory dziekuje i pozdrawiam Jasiek

Opublikowano
palenie na ciepłym to już całkiem inna historia ale na zimnym powinien palić jak świece są sprawne a zaworek zwrotny to ma małe znaczenie bo jak pompka elektryczna w baku jest sprawna to nim podgrzejesz świecami to już masz podpompowane
Opublikowano
tylko jest taka sprawa ze silnik jest wyjety z samochodu ktory jezdzil i odpalal za pierwszym razem i nie bylo z tym problemu , a mam jeszcze pytanie czy moze byc tak ze pompa nie ma sily zalac odpowiedniej ilosci paliwa ??? bo ona ma ochote odpalic ale tak ja by jej troszke brakowalo tylko nie wiem czego , a i kolejna sprawa to jak ja odpalam to kopci - czy to wina ze paliwo sie przepala czy cos innego ??
Opublikowano

Przerabiam to u siebie.

Sprawdź czy masz szczelne wszystkie węże paliwowe i czy nie kapie Ci z wtrysków.

Jak masz nieszczelny układ paliwowy to na zimnym paliwo będzie się cofać do baku - zasada naczyń połączonych.

 

Jeśli masz szczelny układ, to zdejmij przxewód paliwowy za filtrem i włączłon na zimnym i sprawdź ile ropy poleci.

 

Pozdrawiam, Jawor!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.