Skocz do zawartości

Co myslicie o tym modelu i prosze o poradę!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Wczoraj byłem ogladac te Bmw.

 

http://moto.allegro.pl/item228215923_bmw_e36_320i_gaz_sekwencyjny.html

 

Jest jako sprzedane bo dałem zadatek na nie i jutro po nie jadę.

 

Powiem Wam koledzy tak.

 

Ogladałem dobrze to auto.

Blach jest ok. Niegdzie powazniej nie ruszone. Tzn lekko błotnik przerysowany ale to szczegół. Trohe ma drobnych rysek ale to dobry wosk je załatwi. Podłużnice całe nic nie kombinowane.

Roznik 1995 z listopada. Silniczek 2,0 m52. Z rocznym gazem sekwencyjnym. Na gazie porzejechane 20 tys.

Ma pełen klima tronik komputer itp.

 

Zawieszenia ma bilestein przód i tył b10.

 

Siniczek bardzo dobrze sie wkręca. Od 3,5 tys obrotów do 5-6 tys idzie w mgnieniu oka. Troihe jak zimna ja odpaliłem to jeden hydro przez chwile poklekotał ale wydaje mi się że to wina oleju Mobil, bo jak miałem e36 18isa i zalewałem ja cały czas mobilem to też klekotał na początku.

 

Powiem Wam że na wolnych obr na benzynie troche szarpie silnkiem tznm trzeba się dobrze przyjżeć żeby o zobaczyć a jak przełącze na gaz to troche mocniej szarpie.

Właściel mówi że to wina świec bo wymieniał je przeszło 20 tys temu.

czy to może byc wina świec czy może jakaś cewka albo przewody???

 

Podpowiedzcie Mi coś w tej sprawie.

 

Bo mysle że dilnik jakby zawory były albo cos z głowicą nietak to by tak ładnie nie wkręcał sie na obroty. Bo jak nie che się 6 cyl wkrecać na obr to głowica do robienia.

Na co jeszcze zwrócic uwage w tym modelu???

Za każdę cenne info z góry dziękuje.

 

A powiedzcie mi jeszcze czy jak świece beda podjehane to tez moze delikatnie szarpać???

 

Tak to bardzo dobrze jezdzi.

 

Pozdrawiam!!!

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano
Jeśli byłeś tam osobiście i autoi oglądałeś to sam wiesz najlepiej co i jak. W 2.0 przewodów raczej nie ma, drgania na zimnym mogą występować również dlatego że przewody podciśnieniowe łapią lewe powietrze, jakaś mała dziurka może być
Opublikowano

I na wolnych obrotach słychać syzenie zasysanie powietrza do kolektora ssąego tzn tak słychac jakby filtr powietrza i przewód był zdjety i słychac przepustnice jak zasysa powietrze. Co to moze być???

 

Czy to normalne???

 

Czy nie powinno być słychać takiego powietrza???

 

Może jakis przewód podciśnieniowy spadł dochodzący do kolektora ssąego???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.