Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

mam mały problem z Betką 318 Is mianowicie słychać jakieś dziwne dzwonienie i ciężko je zlokalizować!

Jak rano odpalam autko i jest zimne wtedy jest wszysko ok, dopiero trochę później jak sie rozgrzeje zaczyna denerwować mnie dzwonienie i to zaczyna sie tak od ok 1100 obr/min auto jest "zagazowane" a ten odgłos słychac od samego początku, przekulane jest 190tys km!!!!

Słyszałem że is-y niby coś takiego mają ale czy to prawda?

Gdyby ktoś doradził co można by z tym zrobić...

Opublikowano
U mnie też zgazowane a nic takiego nie ma. Proponuję wjechać na kanał i wejść pod samochód. Może wtedy zlokalizujesz źródło odgłosów. U mnie problem leżał w aluminiowej osłonie wydechu.
Opublikowano

jeszcze jedno pytanko!

Czy jeżeliby to dzwonienie spowodowane było łańcuszkiem rozrządu, to czy na zimnym silniku na wolnych obrotach też byłoby to słychać, czy dopiero jak się rozgrzeje auto?

Opublikowano
Na rozgrzanym łańcuch się minimalnie rozciąga dlatego dzwoni. Jeśli przebiegu jesteś pewien to wymiana napinacza łańcucha rozwiąże problem ewentualnie regulacja bo to również w jakimś stopniu jest możliwe przy pomocy śruby regulacyjnej.
BMW forever!!!
Opublikowano
Oczywiscie pierw zlokalizuj te dzwieki. Mnie troche smieszy takie gadanie :mad2: komus cos lata buczy chuczy a my to kto jasnowidze!?!? Jak mam Ci pomuc jak wogole sie nie okresliles ze swoim problemem, rece opadaja. Wes wejdz pod auto i zobacz co tam sie dzieje potem otwórz maske i pobaw sie przepustnica i nasłuchuj z kad dobiega dzwiek a potem przyjdz z pytanie np. Co moze mi chalasowac z okolicy ;alternatora, pompy , bloku silnika itd. itp.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
Jeśli przebiegu jesteś pewien to wymiana napinacza łańcucha rozwiąże problem ewentualnie regulacja bo to również w jakimś stopniu jest możliwe przy pomocy śruby regulacyjnej.

 

To nie jest żadna śruba regulacyjna.

E30 318IS Rally
Opublikowano
No na forum w każdym miejscu pisze 200 tysięcy to dla is'a czas na kompletny remont rozrządu... Napinacze, prowadnice, łańcuch. No chyba, że to wentylator dzwoni :roll2: Ale i tak bym nie zwlekał z wymianami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.