Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jak w temacie bmw e36 318 rok 91 benzyna bez gazu... przy obrotach rzedu 4 - 4,5 tys momentalnie traci moc... do tego mometu ciagnie bardzo ładnie, osiąga 4 tys i zaprzestaje na tym co jest... pomimo pedała w pod łodze... co moze byc? chwilowo stawiam na przepływomierz ale pewnosci brak wiec zwracam sie tu o mozliwe powody takich cudów
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam podobny problem w m40 po osiagnieciu okolo 5000 silnik zaczyna inaczej pracowac i traci moc, na nizszych biegach dociagnie do 6200(odciacie). Slychac ze cos sie dzieje z silnikiem od5000 do 6200.Silnik raczej nie klekocze raczej cyka. Dodam ze rok temu wymienialem filtr paliwa. Bo silnik przerywal. Byl zapchany na maxa. Czy to moze byc pompa paliwa, ktora zajechala sie na zapchanym filtrze? Czy podpiecie pod komputer wykaze cisnienie jakie daje pompa?
Opublikowano

Jeśli silnik m40 i "odcięcie" powyżej 4000 RPM, to w 99% rozrząd (wałek, popychacze, hydroregulatory - wszystko albo któreś do wymiany). Jeden procent zostawiam na inną przyczynę zamulenia silnika. A do tego jeszcze dodać klepanie lub cykanie, itp. to już wogle :duh: :mad2:

 

A najlepsze jest to że to jest bardzo fajny silnik :mrgreen: Jak juz się go doprowadzi do porządku, to potrafi się odwdzięczyć ekonomią i naprawdę przyzwoitymi osiągami :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.