Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rany nie potrzeba żadnego odpowietrzania zdejmujesz zacisk wieszasz na haczyku (przewód elastyczny),sciągasz klocki wazne żeby nie pozamieniac miejscami,odkręcasz jażmo (numer 2) i sciagasz tarczę,

Pozdarwiam

Opublikowano
Nie no to juz jest przegiecie :) Widze ze wszyscy to maja tylko ze u mnie jest troszeczke inaczej bo slysze tylko to jak stoje w miejscu lub sie tocze powoli i skrece kolami to wtedy mam jakby ktos wiertarka o metal udezal :D Czy to beda te oslony ?
Opublikowano

przyłączam się do tematu :evil: strasznie mnie wku... ten niby maly aczkolwiek upierdliwy halas

 

u mnie jest to prawdopodobnie w lewym przednim kole zwlaszcza na malych nierownosciach slysze jakby jakas luzna blaszka latala - akurat zbliza sie wymiana tarczy i klockow z przodu wiec przy okazji zlokalizujemy czy to to co opisujecie

 

dzieki za info :cool2:

Opublikowano

Czasem potrafi brzęczęć coś innego. Jak się ma ksenony to na prawym wachaczu jest przymocowany taki mały uchwyt. Ma to związek chyba z automacznym pozycjonowaniem ksenonów.

U mnie jego mocowanie do wachacza było wyrobione i hałasował trochę.

Opublikowano

Witam, rysunek prezentowany pare postów wyzej przedstawia tylną oś, natomiast jak sam temat wskazuje chodzi bardziej o przód. Wczoraj naprawiałem te osłony brzeczały strasznie zarówno z prawej i lewej strony, wystarczy podniesc auto odkręcic koła i sprawdzic co dzieje sie z osłoną. U mnie blacha przegniła na około dwóch srub tych na dole, wieksze podkładki załatwiły sprawe. NIE TRZEBA nic wiecej rozbierac, śruba po wykręceniu miesci sie pomiedzy tarcza a blachą na styk.

A na szybko mozna sprawdzic te blachy wkładając ręke " przez alufelge " oczywiscie jesli kształt felgi na to pozwala złapac za blache i poruszac.

To jest link do rysunku przedniej osi:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD41&mospid=47539&btnr=34_0708&hg=34&fg=05

BMW E39 523iA LPG
Opublikowano

witam

 

wczoraj zmienialem klocki + tarcze na przodzie w 530d - 99r i okazalo sie ze wlasnie ta cienka oslonka [nr 15 na rysunku] od wew stony tarczy jest na jednym zatrzasku poluzowana i obija się o piaste wydając taki dziwięk jakby talerze sie obijały :)

 

BMW troche dało ciała moim zdaniem sprawe bo w/w osłonka jest utrzymywana przez 2 sruby + jeden zaczep taki na wcisk który po pewnym czasie + polskie drogi obluzowuje sie i efekt mamy rozklekotanego auta - dziwne ze nie mogli dac sruby normalnej i bylby spokoj ...

Opublikowano

Rzeczywiście, przepraszam wszystkich - masz rację prawidłowy rysunek to :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/147524_p.png

 

ale na tym rysunku brak jest tego metalowego pierścienia przynitowanego do osłonki, pewnie dlatego tamten obrazek mi podszedł. U mnie blaszka była dobrze przykręcona, natomiast pierścień, którego tutaj nie widać latał sobie jak chciał :doh:

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.