Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
miałem padnieta pompe wysokiego cisnienia(diesel po lifcie) po naprawie nie działa mi wskaznik gleba rezerwa sie pali na tescie zegarów działa dokładnie to było tak odebrałem samochud od mechaniora wskznik stał na 70% dolałem paliwa do pełna stał na 75% na trasie 250 km spadł do zera po zatankowaniu 2 razy po 10 litrów nic sie nie działo dalej zero przyjechałem do domu otwieram zbiornik (tam gdzie czujnik) pełen i nic z tego nie wiem ratujcie KTO WIE JAKIE OPORNOSCI MAJA CZUJNIKI MOZE TO ONE ALBO COS Z LICZNIKIEM
Opublikowano
A sprawdziłeś kabelki od czujników poziomu paliwa, ale w środku w zbiorniku. też miałe taki numer i tu na forum znalazłem że to właśnie może być przyczyna urwanego kabelka przy czujniku w środku w baku. Ściągnąłem kanapę i wtyczki z czujników przemierzyłem omomierzem i najednym nie było oporu, odkręciłem wyciągnołem i bingo, urwany kabelek przy czujniku, osuczyłem polutowałem i śmiga.
Opublikowano
Nie jestem pewien jak to jest w e46 ale podejrzewam ze podobnie. Czujnik jest wiekszym oporem wraz z wzrostem ilosci paliwa w baku wiec jesli wskaznik pokazuje pusty bak to ja bym obstawial na zwarcie gdzies w obwodzie. Ile tak w ogole jest czujnikow w e46? 4?
Opublikowano
byłem dzis na kompie powiedzieli ze wychodzi bład czujnika tego na pompie mi sie niechce wierzyc powiedzieli ze daje zwarcie ,ja sam sprawdzałem opornosc i było dobrz sprawdze jutro u kolegi ma podobna bete jaka jest opornosc tego czujnika .jak ktos wie jaka to prosze o pomoc
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.