Skocz do zawartości

[E36 320] Pulsują wszystkie światła w aucie. Co to jest ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po odpaleniu mojego Bmw 320 (e36) pulsują mi światłą z tylu i przodu jednocześnie . Poza tym auto nie pracuje równomiernie na niskich obrotach. Podczas dodawania gazu w trakcie jazdy odczuwalne są dalikatne szarpnięcia które można określić jako np.: jazdę po nierównej nawierzchni lub dławienie się silnika. Oczywiście światła pulsują na luzie i na niskich obrotach . Tak samo jest gdy jadę lub w miejscu dodaję gazu?

Sprawdzałem napięcie które podaje akumlator i wynosi od 14,8 - 15 V. Czy nie sądzicie że to może być przyczyną powyższych dolegliwośći. CZy nie jest to rozdzielacz napięcia na alternatorze ??? Aha jeszcze jedno Światła pulsują jednocześnie z nierówną pracą silnika tzn jak spadają minimalnie obroty to światło lekko przygasa jak się podnoszą to wtedy świeci mocniej . Auto ma instalację LPG ale problem istnieje zarówno przy benzynie i gazie więc to nie ma czyba wielkiego znaczenia. Tydzień temu wymieniłem świece na Championy wszystkie 6. Proszę o Rady i wskazówki. Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI . Pozdrawiam.

Marcin

Opublikowano
Sprawdź alternator a dokładnie wymien szczotki i posprawdzaj regulator napięcia i przewody :arrow: akumulator, alternator, masa.
Opublikowano
OK. sprawdzę to. Jeszcze jakieś sugestie ???

 

Na początek to na 100% regulator... napięcie podawane przez alternator nie może być wyższe niż 13,8 V bo pada Ci akumulator...

 

Jak dzieje Ci się to od jakiegoś czasu to możliwe, że akumulator już jest to wywalenia... - sprawdź czy nie wygotował się płyn z akumulatora i zobacz jakie jest wskazanie na klemach zaraz po wyłaczeniu silnika (powinno być w okolicach 12,5v (na pewno nie 15V - bo to znaczy, ze się gotuje...)

 

Pulsowanie to ostatnia sprawa.. jak wymienisz regulator (i ew akumulator jeśli nie będzie trzymał) to pulsowanie powinno ustać... :-)

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
Aha jeszcze jedno Światła pulsują jednocześnie z nierówną pracą silnika tzn jak spadają minimalnie obroty to światło lekko przygasa jak się podnoszą to wtedy świeci mocniej .

 

To akurat jest normalne.Zawsze jak np na wolnych obrotach dodasz gazu to swiatla zaswieca delikatniej jasniej bo jest wieksze ladowanie aku.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Ja mialem nieco inny problem, tzn. falowalo mi oswietlenie, ale niezaleznie od obrotow. Okazalo sie ze mialem krzywo zamocowany alternator i po prostu sie wytarl.
Opublikowano
napięcie wydaje się być dobre tzn. na wyłączonym aucie 14,7 V mierzone na klemach a mierzone zaraz po wyłączeniu silnika na klemach wynosi 12,7 V. Wydaje mi się że któraś ze szczotek w alternatorze się skończyła i iskrzy i stąd spadek napięcia i pulsowanie. W sobotę to sprawdzę i dam znać.
Opublikowano

To akurat jest normalne.Zawsze jak np na wolnych obrotach dodasz gazu to swiatla zaswieca delikatniej jasniej bo jest wieksze ladowanie aku.

 

Właśnie u mnie jest inaczej czyli na odwrót. Jak dodam gazu na luzie to wtedy przygasają a jak stoi na wolnych obrotach to pulsują. Podejrzewam że to alternator . Tylko dlaczego jak jadę i dodaję gaz to auto delikatnie skacze na przód a nie przyśpiesza jednostajnie. POprostu lekko dławi się. CZy to ma związek z tymi pulsującymi światłami. Świece mam wymienione na nowe do tej beemy z katalogu Championa . Proszę o odpowiedz znawców tematu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.