Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. To pierwszy mój temat na tym forum. Próbowałem znaleźć coś na temat rdzy na tylnim moście w bmw, ale nie bardzo mi to wychodziło. :(

 

Ujrzałem przypadkiem, że most w mojej e39 jest upocony. Postanowiłem więc go wytrzeć z pomocą benzyny ekstrakcyjnej, najprawdopodobniej wycieka on z korka spustowego (tego niższego). Martwi mnie natomiast fakt, że z samego mostu odłazi farba (?) a spod pęcherzy tej farby (o ile to w ogóle farba) wyłazi paskudna rdza. Jak temu zaradzić? Myślałem, że takie rzeczy robi się z aluminium (nawet moja alfa z 92 roku miała skrzynię i most z aluminium;)). Można to czymś wyczyścić i zamalować, czy sensu to nie ma i wypadałoby udać się do fachowca? I z tego miejsca pytanie - gdzie w okolicach Bełchatowa (ewentualnie w województwie łódzkim) jest dobry, zaufany serwis bmw? Aso ma niezbyt przyjazne dla kieszeni przeciętnego użytkownika ceny...

 

Z góry dzięki za odpowiedź,

pozdrawiam.

Opublikowano
Tyle wyświetleń i nikt nie jest w stanie mi coś konstruktywnego napisać? :( Naprawdę nie wiem, co poradzić, szykuje mi się lada dzień dłuższa trasa i nie chciałbym, żeby w pewnym momencie most odmówił współpracy... Wyciek jest prawie na 100% z korka tylko pytanie - czy tam jest jakas uszczelka, którą wypadałoby wymienić, czy to kwestia niedokręconego korka? Nie miał nigdy nikt czegoś takiego?
Opublikowano

Mam troszkę inne BMW (23 letnie :D )

Ale postram się pomóc, wyciek jeśli jest spod korka to pewnie ktoś go za mocno zakręcił i pękła aluminiowa podkładka, odkręć i wymień.

Lub ktos go nie dokręcił, dokręć (gwint jest zwykły tzn dokręcasz kręcąc zgodnie ze wskazówkami zegara)

Co do rdzy, most jest żeliwny i normalne że jest na nim nalot rudego, nic to nie znaczy, można go zdjąc, wyczyścić i pomalować, ale nie ma takiej potrzeby.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obudowa tylnego mostu przeżyje kilka takich beemek i jeszcze nie przerdzewieje na wylot :wink: Natomiast jeli chodzi o wyciek,to gdyby nawet po odkręceniu korka podkladka "wyglądała"dobrze,to zmień ją na podobną z "kolorowego"metalu lub chociaż tą "starą"podgrzej na ogniu(rozhartuj)nawet zapalniczką. :)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Dokładnie tak jak piszą koledzy mi to też kiedyś przeszkadzało-nawet odrdzewiaczem traktowałem a po jakimś czesie i tak wyłaziła rdza.Podkładke musisz dać nową.Pytanko-jaki model alfy z aluminiowym mostem(4x4)?.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.