Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nidawno kupiłem Felgi BMW 1 092 094 7Jx16 H2 FPS założyłem na nie opony Dunlop 205/55/R16 I pojawił sie problem bo z tyłu nadkola na wybojach obcierają mi o opony. Moje bmw jest e36 320i produkcja 03/91

Wymieniłem amortyzatory z tyłu na nowe ale problem nadal istnieje ( w mniejszej skali ) Czy to możliwe żebym miał za szeroki rozstaw osi?? Czy może ktoś wie gdzie w żabkach lib okolicach warszawy można tanio poszerzyć nadkola??

Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano
Wydaje mi się że wina nie leży w nadkolach. Rozmiar opon masz prawidłowy i nie masz jakiś szerokich walców. Przyczyną powinno być złe ET felgi. Zdejmij jedną i przeczytaj co jest napisane. No chyba że napis jest z zewnątrz. Dla E36 powinno być coś koło 40.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
A po tym numerze(1 092 094) nie można sprawdzić jakie to ET?? Moze ktoś wie jak to sprawdzić bez zdejmowania koła;(
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano

a czy to az taki problem wrzucic auto na lewarek i zdjac jedną felge?

ale stawialbym na to ze kupiles felge od jakiejs piatki i obciera.

Opublikowano
Żeby było bezproblemowo to ET35. Polecam ET35-38 bo wtedy koła ładnie siedza, a nic nie trze. Jak bedziesz miał powyżej 40 to są z kolei schowane za głęboko.
Opublikowano
Żeby było bezproblemowo to ET35. Polecam ET35-38 bo wtedy koła ładnie siedza, a nic nie trze. Jak bedziesz miał powyżej 40 to są z kolei schowane za głęboko.

 

U mnie siedzą orginalne 17/7.5 z oponami 235/40, ET felgi 41 - przy obniżonym zawieszeniu 30/10 pod tylne nadkole nie wchodzi palec chociaż nic nie obciera nawet przy pełnym pokładzie. Niedawno pojechałem kupić BBS 18/8.5 z ET38 i niestety obcierają nawet z oponą 225 (nie jest tragicznie ale nie wchodzą niestety :cry2: - szkoda bo furka naprawdę super na nich wyglądała)

Oto fotki tych felg na furce sprzedającego:

http://img441.imageshack.us/img441/7598/215429736rl0.jpg

http://img65.imageshack.us/img65/2948/2154297361ck2.jpg

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam ja od wczoraj zauwazylem problem z ocierajaca opona o amortyzator ale tylko od strony pasażera z przodu. Na samym poczatku jak kupilem ten samochod to zalozone byly 17" 225/45, pozniej kupilem oryginalne felgi BMW do serii e36 z oponami 225/50. Wczoraj zalozylem nowe opony zimowe (9mm bieżnik) . Kolega handlowiec sprzedal mi (po dobrej cenie) 16"/55 ale 215 , czyli wyzsze niz poprzednie lecz wezsze od wczesniejszych. Po zalozeniu i wyruszeniu na droge z lewej strony zaczal dochodzic mnie nasilajacy sie świst . Po dojechaniu do domu okazalo sie ze z lewej str gorna czesc opony styka sie z kielichem od amortyzatora. Od strony kierowcy miedzy opona a kielichem tez jest prawie na styk. Wyglada na to ze samochod opadl troszeczke na prawa strone ale to moze byc tylko złudzenie . Amory wymienialem jakies 1,5 roku temu, a robie ledwo 9-10 tys km rocznie. Tak swoja droga przód jest dosc sztywny jak nim bujam. Jak na to zaradzić?? Poczekać aż opona się troche zedrze czy może jakiś podnieść tą lewą strone albo obydwie? Narazie niechcialbym jeszcze wymieniac amortyzatorow ani sprezyn poniewaz w grudniu czeka mnie opaca OC i przeglad. P.S. samochod nie byl obnizany . Troche mnie to martwi bo ludzie na forum pisza ze jezdza na 17 czy 18 / R45 225 i maja jeszcze kilometry odstepu.

 

http://imgur.com/dC47iCQ , zrobilem zdjecia w garazu (samochod stoi na plaskim) , a to str kierowcy http://imgur.com/PgB7YFX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.