Skocz do zawartości

[E34] Rasowanie bryczki 520i 24v - jak zwiększyć jej moc ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
JAK WYCIĄGNĄC Z NIEJ JESZCZE PARE KONIKÓW ? PROSZE O JAKIES KONKRETNE RADY, POZDRAWIAM I CZEKAM... :)
Opublikowano
wrzuć silnik 4,0 :twisted:

Popieram kolege :) Wrzucic silnik 4.0 V8 M60, taki jak byl montowany w E34 540i :mrgreen:

Jezeli w 2.0 brakuje Ci wyraznie mocy, zmiana na 2.5 rozwiaze problem tylko na troche. Wiesz... apetyt rosnie w miare jedzenia.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
A ktoś sie orientuje ile taki siniczek 2.5 moźe kosztować? Moźe nie opłaca sie robić remontować starego silnika 2.0 , tylko dołżyć pare setek wiecej i mieć więszą frajde z jazdy.
Opublikowano

Witam

 

Tez mam do roboty uszczelke pod glowica czy jak cos pokombinuje z glowica np splanuje to uzyskam jakis znaczny przyros mocy? Czy to nie zwiekszy zuzycia silnika??

 

Pozdrawiam

 

MAC

MAC
Opublikowano
Witam

 

Tez mam do roboty uszczelke pod glowica czy jak cos pokombinuje z glowica np splanuje to uzyskam jakis znaczny przyros mocy? Czy to nie zwiekszy zuzycia silnika??

 

Pozdrawiam

 

MAC

Wszystko zalezy od tego ile splanuje sie glowice ,tak do 4-6 mm mozna planowac raczej bez obawy,pisze raczej poniewaz do kazdego samochodu jest to inna liczba.Zalezy ona nie od tego ile Pan Kowalski sobie zażyczy ,ale trzeba zkorzystac z pewnego wzory na oblicznie.W tej chwili nie pamietam go wiec nie podaje poniewaz nie chce nikogo wprowadzic w blad (jezeli kogos to zainteresuje to chetnie poszukam).Dla ciekawostki powiem ,iz nie brakuje swirow ktorzy uszczelki planuja nawer po 10 mm jak to mialo miejsce w fiatach 126p podczas przygotowywania do rajdow lata temu....:).

 

Odnosnie zwiekszenia mocy seyjnego silnika 2,0 jest kilka ale czy to sie kalkuluje to nie wiem.Mysle ze przy:modyfikacji elektroniki,wydechu,kanałów dolotowych i wydechowych,glowicy,wałków,filtrow,swiec moc miala by duze szanse wzrosnac do ok 190 km tylko koszt takiego tuningu wynosi ok 5000-6000.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano

Niestety, 520 nie będzie rakietą. 10 czy nawet 20 kucy więcej (o co w sumie nie tak łatwo) nie spowoduje wgniatania w fotel. Najlepiej sprzedać

i kupić coś z większym silnikiem.

e 39 540i 1998
Opublikowano
nioms , taka 540 tez by mi stykla .... i to jeszcze w manulalu :lol: 8)

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
w 99% przypadkow -SI :lol: , chyba nikt nie jest masochista :P :P

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi mysle ze zmiana na przynajmniej 3,5 mnie usatysfakcjonuje :wink:
Opublikowano
Eeee tam.... :norty: jak masz się już bawić w swap.. to poszukaj silnika V8 4.0 286 KM..... :roll2: roboty przy przekładce pewnie tyle samo a jaką bedziesz miał radoche później.......... :mrgreen:
Opublikowano

Wszystko zalezy od tego ile splanuje sie glowice ,tak do 4-6 mm mozna planowac raczej bez obawy,pisze raczej poniewaz do kazdego samochodu jest to inna liczba.Zalezy ona nie od tego ile Pan Kowalski sobie zażyczy ,ale trzeba zkorzystac z pewnego wzory na oblicznie.W tej chwili nie pamietam go wiec nie podaje poniewaz nie chce nikogo wprowadzic w blad (jezeli kogos to zainteresuje to chetnie poszukam).Dla ciekawostki powiem ,iz nie brakuje swirow ktorzy uszczelki planuja nawer po 10 mm jak to mialo miejsce w fiatach 126p podczas przygotowywania do rajdow lata temu....:).

Przesadziłeś i to grubo z tym 4-6mm, moze sa auta w ktorych da sie tak splanowac, ale lepiej don't try this at home

A 10mm w maluchu to juz :lol:

Opublikowano

Wiem ze moze jestem nowy na tym forum :), ale tak sie sklada ze w Tuningu siedze grubo od kilku lat (http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=56427&c=90&f=7

 

Z tego co sie orientuje planowanie glowicy i polerka kanalow w 2.0 z BMW jest nieoplacalne. Wysokie koszty a znikomy przyrost mocy. Bardziej odpowiadalby SWAP lub ewentualne uturbienie (np na Garrecie).

W razie czego jestem w stanie dac namiary na KEYSERA z SR, ktory na teraz sciga sie E30 strojona przez VTG. On wytlumaczy co sie oplaci a co nie.

 

Wg mojej opinii---> albo wymienialbym silnik (ale tu jest klopot bo potrzebny pelne wiazki, komp od tego silnika i jeszcze mnostwo rzeczy odnosnie zawieszenia zeby to dobrze chodzilo), lub Stroilbym w Turbo. Jednak taka operacje musi przeprowadzic ktos kto sie zna zeby wystroic Turbine dobrze, nastepnie przeprowadzic to na sondzie AFR szerokopasmowej etc.

 

Tak jak mowie w razie czego sluze rada.

Opublikowano

chyba po czesci zgodze sie z toba, ale kilka koni zawsze z 2.0 moz auzyskac, ale duuuzo wieksza kasa, bo robienie baranów, wydechu, jakies mody z kompem itp kosztować beda. łatwiej - choc trzeba miec cierpliwośc i magika który to zrobi - zrobic swapa.

 

tak jak mówisz - keyser potrafi ;-) 8)

!!! biało-niebieska szachownica !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.