Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM!!!

Posiadam E34 i mam mały zgryz bo:

Coś stuka mi w przednim zawieszeniu kiedy jade wolno, najezdzam na próg na niski krawężnik i jest stuk. Kiedy jade i zaczynam delikatnie chamować coś stuka w zawieszeni i tlebocze kierownicą, znowu gdy chamuje bardziej gwałtownie jest cisza. Wymieniłem dolny prawy wachacz, drązki stabilizatora.

Pomóżcie proszę.

Opublikowano
Zawsze moze stukać maglownica, o ile jest mały luzzz... :)

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano
Jesli przy delikatnym hamowaniu bije Ci na kierownicy a jak wcisniesz mocniej jest ok to wymien tarcze hamulcowe - 100%. Na kazdej stacji diagnostycznej sprawdza Ci czy tarcze sa proste ... Dopuszczalne skrzywienie tarczy to 2% - bo w procentach podawana jest wartosc ( przynajmniej jak ja sprawdzalem ). Jak sprawdzilem u siebie wyszlo 29% i tarcze poszly na zlom wlozylem nowe i bicie przy hamowaniu pozostalo wspomnieniem ;) A co do uderzen podczas wolnej jazdy na nierownosciach - sprawdz gumy na stabilizatorze, łączniki stabilizatora no i niestety wszystkie wahacze. Wystarczy wywalony jeden swozen lub jedna tuleja i beda takie objawy :) Polecam dobrych fachowcow od zawieszen - byle kto nie dojdzie gdzie jest problem bo czesto wszystko wyglada ok i ciezko znalesc problem :)
Opublikowano
Witam ja miałem cos w podobnym stylu wymieniłem prawie wszytko i nadal stukało az pózniej sie okazało ze sruba w zacisku hamulcowym jest wyrobiona i zacisk stukał a wrazenie było jakby miało cos odpasc .Dzieki pozdawiam
Opublikowano

Przyczyn moze byc wiele bo zawieszenie jest dwuwachaczowe, moze tez stukac koncowka drazka stabilizatora lub ramie posrednie srodkowego drazka kierowniczego, tuleje met-gum. wachaczy, koncowki drazkow,koncowki wachaczy.

ALE PO CO TAK DUZO MYSLEC. Jak jestes silny to szarp za poszczegolne elementy zawieszenia sam lub z kolega a jak nie to chyba teraz na kazdej stacji, ktora robi przeglady sa szarpaki i szybko uslyszysz co i gdzie stuka. Nie musi to byc ASO BMW. Nie kosztuje to wiele a uchroni cie przed zbednymi wydatkami. Mnie zawieszenie na szarpakach facio, u ktorego robie zawsze przeglad sprawdza gratis.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.