Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymieniłem wczoraj olej i filtr w skrzyni automatycznej w BMW. Silnik 1.8 M40. Głównym powodem było to że gdy silnik był zimny automat nie przełączał biegów. 2 sprawą jest to że skrzynia szarpała i kiepsko redukowała przy wyprzedzaniu, ale po wymianie jest super miodzio! Wiem że z chłodnicy idą jakieś przewody do skrzyni. Czy ta skrzynia ma być nagrzewana, czy chłodzona to nie wiem... ale wychodzi na to że raczej musi mieć jakąś temperaturę. Chłodnica jest już kiepskiej kondycji bo przecieka, i co średnio 300 km trzeba to kontrolować. Prosił bym o jakieś sugestie w czym tkwi problem.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jakiś angielski olej, 17.5 zł za L, wlałem 3,5 Litra. Filtr wymieniłem ( produkcji niemieckiej nie jakiś bubel polski ).

 

KLIKhttp://moto.allegro.pl/item205798592_olej_przekladniowy_carlube_atf_q_gm_dexron_ii.html

Opublikowano

Witam

Sprobuj nacignac linke na dzwigni przepustnicy.Ta od skrzyni.

To ona powoduje zmiane biegow.Ma byc tak nacignieta,zeby po puszceniu hamulca samochod wolno sie toczyl na plaskm terenie.

Moze cos pomoze.W kazdym badz razie sprawdz,

pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, naciągnięcie linki nic nie dało, zauważyłem pocenie sie oleju na wyjściu wału, prawdopodobnie zimering nie jest szczelny.
Opublikowano
a mi leci olej po jednym z przewodow ktore prowadza do chlodnicy interesuje mnie wymiana ów przewodow, czy ktos posiada taka czesc ? jakie sa koszta ? i jaki olej polecacie do skrzyni automatycznej ktora wspolpracuje z silnikiem diesla.
Opublikowano

A co do tej "LINKI" bo nie wiem co ja tak naprawdę naciągałem, a naciągałem drążek( pręt ) od zmiany biegów, to o to chodziło?

Pozdro

Opublikowano

Witam

Linka na dzwigni przepustnicy!Tam masz dwie,jedna dootwarcia przepustnicy a druga do zmiany biegow./po lewej/Jezeli jest za luzna ,to biegi zmieniaja sie powoli a jezeli jest nza mocno nacignieta ,to auto wyrywa do pzodu mimo wcisnietego hamulca.Zaczyna bujac.

pozdrawiam

Opublikowano
W jakim miejscu znajdę te linki będąc pod samochodem, patrząc od przodu, i w jaki sposób sie je naciąga?
Opublikowano

Witam

Linka do skrzynki jest widoczna jak wchodzi do sktzyni.Jak patrzysz na przepustnice od strony kierowcy ,to ta linka z lewej.Mozna rgulowac na przepustnicy lub na skrzyni biego,na kanale.

pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Hah trzeba było mówić że pod machą obok linki gazu. Linka jest ok. Bardziej naciągnieta czy mniej nie rozwiązuje to problemu. Tzn auto przełącza jak jest zimne jak ko pociągne do 5.5 k RPM ale to juz katowanie silnika. Potem jest juz ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.