Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Dziś rano wsiadam do mojej E30 i zima!! Rozrusznik kręci a silnik nawet nie zająknie!!Dodam że w sobote grzebałem przy kablach WN a że robiło sie już ciemno pomyliłem się przy podłączeniu kabli WN - podłączyłem przy kopułce kabel od cewki do 4cylindra a 4 cyl tam gdzie w kopułce ma być podłączona cewka. Zapaliłem silnik na jakieś 2 sek bo od razu wiedziałem ze coś jest nie tak, poprawiłem kable i zapalił bez problemu.

Następnego dnia zpalił za drugim razem i jeździłem bez problemów-a dziś rano zima!! Czy ktoś wie czy to co zrobiłem z tymi kablami może mieć z tym coś wspólnego, a jak nie to co to może być??

:)
Opublikowano

jak nie miałeś po zamianie wystrzału to nic się nie stało. Usterka jest z innego powodu, albo dociśnij porządnie kable.

Sprawdź czy pracuje pompa paliwa i czy jest iskra na świecach.

Opublikowano
Po zamianie nie było wystrzału. Jak w najprostrzy sposób sprawdzić czy pompa działa? Zastanawiam sie tylko czy ta pomyłka w kablach nie uszkodziła kompa?
:)
Opublikowano

Hej Alberto!

Jak przekręcisz kluczyk w pozycję 2-czyli wszystkie kontrolki świecą-to powinieneś słyszeć cichutką pracę pompy paliwa.

Sprawdź też czy świece są mokre-bo to też świadczy o tym,że pompa pracuje.

Ja miałem sytuację taką,że pompa nie pracowała, rozrusznik kręcił i nic. Otworzyłem maskę i patrzę bez nadziei żadnej, a tam kabelek jakiś leży sobie luzem :mad2: Znalazłem drugi koniec kabla,połączyłem i hula. Do dziś nie wiem,jak doszło do jego przerwania :shock:

Pozdrawiam!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

dzisiaj po pracy wszystko na spokojnie posprawdzam, bo rano to raczej myślałem jak sie dostać do pracy :x A co do pompy to chyba działa bo jak próbowałem odpalić to śmierdziało troche paliwem z rury wydechowej.

Mam nadzieje ze to nie jakieś gryzonie znowu pożarły mi kable pod maską. :evil:

:)
Opublikowano
pierwsza czynos sprawdz czy masz iskre na swiecach jezeli wszedzie bedzie sprawdz czy chodzi pompa paliwa jezeli to nie pomoze pisz bedziemy dalej myslec
Opublikowano
Jezeli slyszysz prace pompy, a poza tym silnik przy kreceniu rozrusznikiem nawet sie nie 'zakrztusi', to bardziej wyglada na brak iskry. Zdejmij jeden kabel wysokiego napiecia ze swiecy, wloz w niego swiece (najlepiej nowa), zbliz ja na ok. pol centymetra do glowicy silnika i popros kogos, zeby zakrecil rozrusznikiem. Jezeli nie zauwazysz iskry przeskakujacej miedzy swieca a silnikiem, to znaczy, ze cos jest nie tak z ukladem zaplonowym.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Dzieje sie coś bardzo dziwnego :shock: Wczoraj po pracy chciałem zabrać sie za swoje auto, przekręcam kluczyk a ten zapalił za pierwszym razem :!: :?: Dziś rano wsiadam przekręcam a ten znowu mieli i nic, jednak dzisiaj się już "ksztusił" więc pomęczyłem go troche i w końcu zapalił :lol: W czasie jazdy wszystko ok (na jałowym troche bardziej trzęsie jak przed moim grzebaniem przy kablach). Kable sprawdziłem-wszystkie siedzą dobrze, może coś z kopułką? W sumie też ją czyściłem może coś zostało gdzieś na stykach? Dzisiaj sprawdze. Tylko dlaczego wieczorem zapalił bez problemu a rano znowu nie chciał??
:)
Opublikowano
Dzieje sie coś bardzo dziwnego :shock: Wczoraj po pracy chciałem zabrać sie za swoje auto, przekręcam kluczyk a ten zapalił za pierwszym razem :!: :?: Dziś rano wsiadam przekręcam a ten znowu mieli i nic, jednak dzisiaj się już "ksztusił" więc pomęczyłem go troche i w końcu zapalił :lol: W czasie jazdy wszystko ok (na jałowym troche bardziej trzęsie jak przed moim grzebaniem przy kablach). Kable sprawdziłem-wszystkie siedzą dobrze, może coś z kopułką? W sumie też ją czyściłem może coś zostało gdzieś na stykach? Dzisiaj sprawdze. Tylko dlaczego wieczorem zapalił bez problemu a rano znowu nie chciał??

 

Wiesz jak kazda kobieta bmw lubi miewac fochy..

 

Dawno temu zmieniales swiece?

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano

he tylko ze moja była wcześniej wyjątkowo przewidywalna... no ale jak to z kobietami bywa...

 

Swiece zmieniałem jakieś 10 tys km temu - NGK V-line

:)
Opublikowano

Alberto,na pewno kable nie iskrzą gdzieś po drodze? Wiem,że je sprawdzałeś...

I co z tą cewką, którą omyłkowo źle połączyłeś? :worried: Może tam się coś stało niedobrego?

Problem jest wielce intrygujący :jawdrop:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Rozebrałem jeszcze raz kopułke i wyczyściłem dokładnie kamień i styk na palcu rozdzielacza było tam troche brudu-może ten brud działał jak izolator. Dziś rano zapalił za pierwszym razem :lol: Ale dalej chyba jest coś nie tak bo bardzo nierówno pracuje na wolnych i czasem "wypada"zapłon ale silnik nie gaśnie. Możo to cewka??
:)
Opublikowano
Rozebrałem jeszcze raz kopułke i wyczyściłem dokładnie kamień i styk na palcu rozdzielacza było tam troche brudu-może ten brud działał jak izolator. Dziś rano zapalił za pierwszym razem :lol: Ale dalej chyba jest coś nie tak bo bardzo nierówno pracuje na wolnych i czasem "wypada"zapłon ale silnik nie gaśnie. Możo to cewka??

 

teraz zalapalem mialem to samo sprawdz dokladnie kopulke mialem pekniecie na jedny mpalcu dojzalem ja dopiero po dokladnym sprawdzenia i jak bylo such auto chodzilo jak bylo wilgotnie auto zaczlo gupie bo iskra uciekala

 

do wieczora auto sie wygrzalo wie bylo sucho rano rosa wilgoc

Pozdrawiam

Opublikowano
Wczoraj jechałem w deszczu i silnik przerywał mi tak ze jak ruszałem to sie ludzie oglądali kto to sie uczy jezdzić :? Stwierdziłem ze to musi być coś z układem zapłonowym bo jak jest sucho to tak nie chodzi. Pojechałem zaraz do sklepu kupiłem kable no i jest lepiej, szybciej zapala i nie przerywa ale dalej jakoś tak drży za mocno na wolnych obrotach a jak sie stanie przy rurze wydechwej to słychać delikatne wystrzały- ale już nie wyskakuje zapłon jak wcześniej. Może to jeszcze ta kopułka o której mówi ircowiec? Tylko to dość duży wydatek - BOSCH ok 300zł z palcem a EPS ok połowe taniej. Tylko czy EPS jest coś warte? Może ktoś ma kopułke EPS i może coś o niej powiedzieć?
:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.