Skocz do zawartości

Pytanko do tych ktorzy wycieli katalizator w 320d/520d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

 

Nosze sie z zamiarem wyciecia katalizatora w moim 320d 136PS , bazujac na doswiadczeniach luke2001, pomaga to autku zbierac sie "z dolu" :

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=45836&highlight=

 

Mam pytanka do innych ktorzy robili ten zabieg w silnikach 2.0D 136PS (a wiem ze kilku na tym forum ich jest :mrgreen: ) :

 

1. Czy tez zauwazyliscie u Siebie wczesniejsze wkrecanie sie turba i lepsze przyspieszanie auta z niskich obrotow ?

 

2. Jak z glosnoscia- wg Luka tylko powyzej 3500obr jest ciutke glosniej, jakie sa wasze odczucia (TO NAJWAZNIEJSZA KWESTIA DLA MNIE :oops: ) ???

 

3. Czy wstawialiscie rure w miejsce kata (wiem ja to tam wyglada i wydaje mi sie ze moze byc ciezko wstawic tam rure) czy wywaliliscie wnetrze z katalizatora zostawiajac pusta puszke ?

 

Z gory wielkie dzieki za odpowiedz :D

 

pozdrawiam

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
A następne pytanie to czy po wywaleniu kata auto kopci ?

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Moj kolega pozbawil swoja e46 kata.. Negatywnych objawow (kopcenie) poza nieco inna praca silnika brak. W porownaniu z moim (ja mam kata) nie odczulem znaczacej poprawy przy ruszaniu (zarowno moja jak i jego ma straszny dol, ale na to podobno tylko chip pomaga..). Co do glosnosci to ciezko cos mowic, u niego jest minimalnie ale naprawde leciutko glosniej

Xdrive

Koder

Opublikowano
Wywalilem caly wydech od turbiny i zalozylem kompletny z kwasowki na dwoch tlumikach przelotowych, bez kata. Auto zyskalo na tej operacji ok 7 KM i nie pamietam dokladnie ile niutkow, musialbym spojrzec na wykresy z hamowni. Jest troche glosniej, zaczal troche mocniej kopcic, roznicy w przyspieszaniu moja dupohamownia nie odczulem :mrgreen: Jesli nie masz zamiaru robic programu, to wycinanie kata jest bezcelowe, no chyba, ze musisz wymienic - wtedy wstaw po prostu tlumik przelotowy zamiast kupowac nowy katalizator.
I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano

Nie wiem jak to jest przy 320d ale przy moim 325tds pomogło :D teraz czuć że silnik swobodnie odprowadza spaliny:)

-nie kopci

-szybciej wchodzi na obroty

-troszke głośniejszy wydech( ale fajny dźwięk ) :wink:

 

Wycięty został tylko wkład kata, obudowa została ta sama :)

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz panowie, czekam na dalsze :) .

 

Mexyk masz wersje 136PS ?

 

Prosze zarzuc fotki tego wydechu, chcialem to zobaczyc :D .

 

Gdzie robiles, jaka cena ok (na PW poprosze jesli mozesz :D ) .

 

Masz jeszcze jakies mody w swoim 320d ? Soft zmieniony ?

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moja e46 320d ma 2 katalizatory jeden znajduje sie zaraz przy silniku a 2 przy srodkowym tlumiku jesli wycinac to ten pierwszy bedzie najbardziej zatkany ale jesli nie macie przebiegu cos kolo 150tys km to katy sa czyste i nie odczujecie wzrostu mocy.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.