Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja mialem takie nadkole wsadzane do golfa no i nic sie z tym nie dzialo przez pare lat (teraz nie wiem po sprzedalem golfa) a w BMW mam lewe tylne nadkole (reperaturka) i tez jak narazie nic sie nie dzieje (ale to dopiero kilka miesiecy) a jesli chodzi o spasowanie no to te ktore ja kupowalem przylegaly idealnie do karoserii i blacharz mowil ze sa dobrej jakosci i dobrych wymiarow. Ale jesli chodzi o przod to nie wiem czy nie lepiej kupic caly blotnik bo jak sie juz tnie blache to niestety ocynk sie zawsze uszkodzi.
Opublikowano
Ja mialem takie nadkole wsadzane do golfa no i nic sie z tym nie dzialo przez pare lat (teraz nie wiem po sprzedalem golfa) a w BMW mam lewe tylne nadkole (reperaturka) i tez jak narazie nic sie nie dzieje (ale to dopiero kilka miesiecy) a jesli chodzi o spasowanie no to te ktore ja kupowalem przylegaly idealnie do karoserii i blacharz mowil ze sa dobrej jakosci i dobrych wymiarow. Ale jesli chodzi o przod to nie wiem czy nie lepiej kupic caly blotnik bo jak sie juz tnie blache to niestety ocynk sie zawsze uszkodzi.

 

A co ma wspólnego błotnik z nadkolem?

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie, zastanawiam się nad zakupem reperaturki tylnych nadkoli. Cena za nadkole to 50 zł i to jest NIEocynkowana stal... Warto wogóle coś takiego wstawiać? Jeżeli jest nieocynkowana to zaraz przeżre ją na wylot przecież... Proszę o radę...

 

Druga sprawa jest taka, że można na allegro kupić plastikowe osłony na nadkole... Jak juz zrobię to chciałem założć... Warto czy dać sobie spokój?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.