Skocz do zawartości

750i - propozycje lekkiego tuningu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forumowiczów.

 

Mam na stanie 750i 97 rok, pełna opcja, w której niestety trzeba wymienić cały silnik.

 

Korzystając z okazji, chciałbym przeprowadzić lekki tuning mechaniczny.

 

Interesuje mnie:

 

1. Chip

2. Rozpórka przednia

 

Co możecie polecić?

 

Czy są dostępne lepsze filtry powietrza/oleju do V12? Świece są 4-punktowe więc nie wiem czy są jakieś lepsze na rynku wtórnym - ale ekspertem nie jestem.

 

Nie mam niestety kasy na poważny projekt typu 'dwie turbiny' - więc tylko rozważam lajtowe modyfikacje poprawiające osiągi samochodu.

 

 

 

Co proponujecie?

 

pozdrawiam,

 

K.

www.specops.pl
Opublikowano

jesli nie pojdziesz w jakis extrem typu supercharger, to niewiele zyskasz.

mozesz zmienic mape wtrysku i moze zyskasz te 20KM (kiedys rozmawialem na ten temat ze specjalista z zakladu Goduli), ale i tak automat to zniweluje (konwerter sprawi, ze prawie nic nie odczujesz z tego przyrostu mocy). filtrem czy swiecami tez wiele nie nawojujesz.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

hmm.. to cenne uwagi

 

teraz jest 320hp nie wiem czy 330-340hp zrobiło by różnice.

 

Z innej beczki, czy wersje opancerzone/rządowe mają fabryczny tuning silnika? Zastanawiam się czy mają inny komputer etc.

 

Nitro zawsze uważałem za przegięcie, chyba że ktoś ściga się na 1/4 zawodowo.

 

Macie może jakieś linki do tego silnika z turbo?

 

K.

www.specops.pl
Opublikowano
slyszalem ze sportowy filtr powietrza nawet w aucie klasy wrc niewiele daje jest bo auto sportowe i tylko dlatego
Opublikowano
hmm.. to cenne uwagi

 

teraz jest 320hp nie wiem czy 330-340hp zrobiło by różnice.

 

Z innej beczki, czy wersje opancerzone/rządowe mają fabryczny tuning silnika? Zastanawiam się czy mają inny komputer etc.

 

Nitro zawsze uważałem za przegięcie, chyba że ktoś ściga się na 1/4 zawodowo.

 

Macie może jakieś linki do tego silnika z turbo?

 

K.

 

Nie wersje opancerzone ani rządowe nie miały wzmocnionego silnika,

ze względu na masę miały dyfer o innym przełożeniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.