Skocz do zawartości

3.0D nierowno pracuje na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,moze ktos z forumowiczów spotkał sie z czymś takim,mianowicie silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach aż trzęsie budą.Dzieje się to na zimnym silniku i niecałkiem dogrzanym.Gdy osiagnie temperature pracuje równiutko jak lala :) Dodam że byłem z tym w serwisie i niestety nie wiedzą co to jest.Robili z tym różne cuda i nic.Stwierdzili też że to wtryski,wymienili 2 na nowe i jest tak jak było.Może ktoś z was miał coś takiego u siebie i rozwiązał ten problem i jest w stanie mi pomóc bo niedługo bankrucja mnie czeka jak jeszcze pare razy pojade do serwisu:( Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Opublikowano
Nie sprawdzałem.Muszę sprawdzić w takim razie sam,w serwisie to wykluczyli.Dodam że nie zawsze to wystepuje na całkowicie zimnym silniku.Zawsze gdy wskazówka od temperatury jest na pierwszej kresce np: gdy gdzies pojade i postoi troche,ostygnie i gdy zapale to od razu jest aż nie osiągnie temperatury(wskazówka na połowie zegara).
Opublikowano
sprawdz czuniki cisnienia paliwa byc moze podaja zle wartosci cisnien dla ecd i komp zle okresla dawke paliwa. Mozesz odpiac wtyczke na czujnik z listwy CR i wprowadzic w stan awaryjny co podniesie sugerowana wartosc cisninia (wg ecd)
Opublikowano
Prezes,mam to samo od kilku miesięcy,pierwsza diagnoza to była wtryski ale poniewaz kosztowna to naprawa zaryzykowałem i wymienilem wszystko to co tutaj koledzy wymienilem i nawet wiecej i.....nic.Wydałem juz kupe kasy i niestety nie ominie mnie naprawa tych wtrysków a sa to napewno wtryski takze przestrzegam Cie przed wymianą wszystkich innych czesci,jedz do serwisu bosha,ja byłem niedaleko Katowic i oni musza Ci powiedziec ile i które wtryski nadaja sie do wymiany lub regeneracji
tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Opublikowano
Prezes,mam to samo od kilku miesięcy,pierwsza diagnoza to była wtryski ale poniewaz kosztowna to naprawa zaryzykowałem i wymienilem wszystko to co tutaj koledzy wymienilem i nawet wiecej i.....nic.Wydałem juz kupe kasy i niestety nie ominie mnie naprawa tych wtrysków a sa to napewno wtryski takze przestrzegam Cie przed wymianą wszystkich innych czesci,jedz do serwisu bosha,ja byłem niedaleko Katowic i oni musza Ci powiedziec ile i które wtryski nadaja sie do wymiany lub regeneracji

 

Sęk w tym że ja już wymieniłem na nowe w serwisie i nadal to samo a kosztowało to 1300 za sztukę:(a wymienili dwa,reszta stwierdzili że dobre.

Opublikowano

czujnik cisnienia paliwa na listwie CR znajduje sie owej listwie od strony przegrody silnikowej

Aby sie do niego dostac nalezy zdemontowac filtr kabinowy, siegnac dlonia tak by wyczyc listwe wtryskow i na koncu jest trzy pinowa wtyczka

Opublikowano
czujnik cisnienia paliwa na listwie CR znajduje sie owej listwie od strony przegrody silnikowej

Aby sie do niego dostac nalezy zdemontowac filtr kabinowy, siegnac dlonia tak by wyczyc listwe wtryskow i na koncu jest trzy pinowa wtyczka

 

Ten czujnik też miałem sprawdzany,zauważyłem usmiech na twarzy serwisanta kiedy zobaczyl że styki sa zaśniedziałe,wymienili wtyczke,blaszki w gniezdzie i niestety dolegliwosc jak była tak jest nadal :( Sprawdzili czujnik,okazało sie że jest ok.NIe wiem co to za przyczyna ale mam juz tego dosyc:(Silnik chodzi jak stara wydymana k...a.

Opublikowano
Prezes szkoda ze nie jestem w twoich okolicach bo bym wpadł i razem byśmy podumali co sie dzieje,czytając Twój pierwszy post miałem wrazenie ze czytam cos co sam napisałem,poprostu wszystko identycznie jak u mnie,tylko ze ja jeszcze sie nie zabrałem za wymiane wtrysków tzn w serwisie bosha powiedzieli mi ze dwa są do dupy a cztery mogą byc,no i zrobiłem chyba najwiekszą głupote i kupiłem 2 uzywki na allegro po załozeniu wszystko grało az do powrotu na Wyspy czyli jakies 5 dni po naprawie,zaczeło sie od nowa i tak do dzisiaj z tym ze od jakiegosc miesiaca jest juz tragedia,autem tak trzepie zwłaszcza na zimnym ze az mi sie poduszki pod silnikiem oberwaly i musiałem wymienic na nowe(moze troszke przesadziłem ale myśle ze to tez miało wpływ na oberwanie sie poduszek),no i teraz juz nie pozostało mi nic innego jak zabrac sie do wtrysków tylko ze narazie brak gotówki nie pozwala mi na to
tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Opublikowano
Prezes szkoda ze nie jestem w twoich okolicach bo bym wpadł i razem byśmy podumali co sie dzieje,czytając Twój pierwszy post miałem wrazenie ze czytam cos co sam napisałem,poprostu wszystko identycznie jak u mnie,tylko ze ja jeszcze sie nie zabrałem za wymiane wtrysków tzn w serwisie bosha powiedzieli mi ze dwa są do dupy a cztery mogą byc,no i zrobiłem chyba najwiekszą głupote i kupiłem 2 uzywki na allegro po załozeniu wszystko grało az do powrotu na Wyspy czyli jakies 5 dni po naprawie,zaczeło sie od nowa i tak do dzisiaj z tym ze od jakiegosc miesiaca jest juz tragedia,autem tak trzepie zwłaszcza na zimnym ze az mi sie poduszki pod silnikiem oberwaly i musiałem wymienic na nowe(moze troszke przesadziłem ale myśle ze to tez miało wpływ na oberwanie sie poduszek),no i teraz juz nie pozostało mi nic innego jak zabrac sie do wtrysków tylko ze narazie brak gotówki nie pozwala mi na to

 

 

Marcin,które wymieniłeś???? bo mnie wymienili 1 i 2 na nowe i to samo jest.Serwis nie wie co to jest wiec kto moze wiedziec???katastrofa :( .Chyba trzeba by było podjechac do serwisu w Niemczech to by naprawili.Miałem juz tak ale z Mercedesem,w Polsce wymienili sporo cześci i sie poddali, nie zrobili a w Niemczech trwało to poł godziny.Nie pozostaje nic innego jak jezdzic BMW trzęsącą sie budą :mad2:

Opublikowano

wczoraj mialem w serwise 530d z 2000 roku w ktorm byl problem z brakiem mocy i nie rowma praca. Samochod przyjechal z wloch i wydaje mi sie ze ktos juz mocno grzebal nie uporal sie z problemem. Autko pojawilo sie na przegladzie z odpieta wtyczka przeplywomierza.

Po zapieciu okazalo sie ze traci polowe mocy i sie sinik trzensie na wolnych obrotach Skontrolowanie wsyztkich polaczne stykow i przewodow czesciow pomoglo. Umyty zawor EGR cziut uspokoilo Zalezalo mi na wyliminowaniu falszywych informacji.

POdlaczenie do kts bocha uawnilo ok 10 bledow ale nie mozna sie nimi sugerowac jako ze sa czesciowo wywolane odpieciem przeplywomierza. przejazdak i zero bledow ale nie jedzie jak powina

Odpinam przeplywomierz i jedzie jak burza !!!

podpiecie ponowne jest blad ale wyniknal z odpiecia

 

Wiec trzeba wejsci glebiej

dopiero pomiar ujawnily iz wartosci podawane przez przeplywomierz byly mocno zafalszowane dlatego nie bylo bledow

 

Potwiedzeneim iz pzeplywonierz padl jest odpiecie to czesciowo wprowaza ecd w tryb awaryjny ale auko jezdzi na poziomie 80-90 % wojej mocy

Opublikowano
prezes mnie wymienili 3 i 4 wtrysk ale ja nie moge powiedziec zeby cos zawalili czy sie poddali poniewaz zaraz po wymianie wyjechałem z kraju a za 3 dni wszystko było jak przed wymianą,teraz szukam serwisu bosha który zajmuje sie regeneracją takich wtrysków no i trzeba będzie chyba zacząc to naprawiac bo ja juz nie moge wytrzymac z tym trzepaniem
tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Opublikowano

Viggen:

Ja tez nie miałem mocy jak kupiłem,wymienili mi w serwisie pompke tą pod siedzeniem kierowcy bo dawała za małe cisnienie i przepływomierz,wszystko w serwisie.Sęk w tym że po podłaczeniu do komputera BMW w serwisie nie ma żadnych błedów,dlatego serwis rozkłada ręce i nie wie co to.Moc mi przywrócili ale trzęsienia motorem nie udało sie pozbyc.I nadal nie wiem co to za przyczyna.Wydałem już sporą sume na to auto a efektu końcowego nie ma.Szczerze mówiąc to zawiodłem sie na tym aucie i to wszystko z przebiegiem 135tys km z ksiazka serwisowa z Niemiec.Porażka :( :cry2:

Opublikowano

Prezes w tym przypadku radze sprawdzić bezwypadkowość auta... Miałem tak kiedyś w 3... Wszystko było git a budą trzęsło na zimnym silniku... Okazało się, że łapa od poszuki była spawana i się urwała, silnik nabierał temperatury jakiś tam uszczelniacz się rozgrzewał przy tej łapie i przestawało trzeszczeć...

 

Pozdrawiam i życze powodzenia...

Pozdrawiam,

Karol

Opublikowano
W serwisie ogladali i stwierdzili ze bezwypadkowe bo prosiłem aby sprawdzili ale sprawdze gdzie indziej jeszcze raz,dziekuje za podpowiedz.Jak kupiłem ją to wszystko działało jak należy,ładnie śmigała :D Niestety nie trwało to długo bo po miesiącu użytkowania zaczęło sie sypac:pompka pod siedzeniem kierowcy,przepływomierz,dwa wtryski,wentylator klimy,to trzęsienie z którym narazie nikt sobie nie poradził no i jeszcze dzieje sie coś w zawieszeniu bo trzesie kierownica ale nie stale.Czytałem tutaj posty,opony wykluczam bo nowe,felgi tez nowe wiec może wahacze o których ktoś tu napisał,musze sprawdzic. :cry2: Tarcz i klocków nie licze bo to materiały eksploatacyjne wiec maja prawo sie zużyc ale ogólnie Radosc Z Jazdy Jest Wielka pomimo kosztów. :D :D :D
Opublikowano
ja mam podobny problem. przy włączonej klimie auto trzęsie się na biegu jałowym. zregenerowałem wszystkie wtryski, wymieniłem koło dwumasowe i nic to nie dało... też czekam na jakies sensowne rozwiązanie...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.