Skocz do zawartości

Jedyna wada jest trzesienie sie kierownicy przy hamowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem szczesliwym posiadaczem 525tds.Auto sprawuje sie naprawde rewelacyjnie!Jedyna wada jest trzesienie sie kierownicy przy hamowaniu.jeden koles powiedzial,ze to hamulce-wymienilem bo faktycznie byly juz nieco sfatygowane-nic nie pomoglo.Oponki tez mam w miare swieze.Co to moze byc? Pomocy?

Opublikowano

Ciekawa podpowiedź w tym linku od Andrzejo.

 

Mam nowe tarcze i klocki, zawieszenie robione i ostatnio przetrzepane, brak luzów (specjalnie podjechałem na stację diagnostyczną i porządnie wszystko sprawdzili), a telepie przy lekkim hamowaniu.

 

Sprawdzę szczelność wspomagania, może to jest dobry trop - niewątpliwie rurki wychodzące ze zbiorniczka są spocone, a o-ring w zakrętce w stanie nieznanym. Nigdy bym nie pomyślał, że może być jakikolwiek związek...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Ciekawa podpowiedź w tym linku od Andrzejo.

 

Mam nowe tarcze i klocki, zawieszenie robione i ostatnio przetrzepane, brak luzów (specjalnie podjechałem na stację diagnostyczną i porządnie wszystko sprawdzili), a telepie przy lekkim hamowaniu.

 

Sprawdzę szczelność wspomagania, może to jest dobry trop - niewątpliwie rurki wychodzące ze zbiorniczka są spocone, a o-ring w zakrętce w stanie nieznanym. Nigdy bym nie pomyślał, że może być jakikolwiek związek...

 

Drobnych luzów na wachaczach i drążkach w stacj diagnostycznej nie wykryją, miałem tak samo, dwa przeglądy i nic nie znaleźli, a telepało przy hamowaniu w okolicach 80 km/h. Wymiana wachaczy i drążków rozwiązała sprawę, jak zobaczyłem stare to faktycznie był gruz. Trzeba sie pogodzić, że stare zawieszenie które jeździło bez problemów za Odrą na naszych drogach rozpada się tempie ekspresowym.

Opublikowano
Witam,miałem kiedys taki sam problem w E30 318i,trzepało kierownica przy hamowaniu,oczywiscie wszystko przy zawieszeniu i hamulcach było ok,ale okazało sie ze był wybity nieznacznie jeden amortyzator i to było powodem .pozdrawiam.
Opublikowano

u mnie były podobne objawy tylko bardziej wzmozone i wymieniłem tarcze wraz z klockami , a potem regeneracja zawieszenia przedniego i jest ok.

pozdrawiam Sławomir

Opublikowano

A ja bym stawiał na przekładnie :)

 

U mnie zmieniłem tarcze klocki, zawieszenie nie ma luzów ale kierownica pływa... jak ruszam krzyżak chodzi idealnie w odpowiedniej proporcji ale Ramie wychodzące z przekładni już nie rusza się dopiero przy większym ruchu porusza się (piszę o tym aby ktoś nie mówił o tuleji na drążku), regulacja śrubą nic nie dała bo dokręcona do oporu...

 

Przy okazji wymiany oleju jak samochód był na podnośniku chłopacy podłożyli stojaki pod przód bmw i wyszło że można poruszać kołem w lewo i prawo a przekładnia i kierownica nie drgnie

 

Może ktoś ma na sprzedaż przekładnie do E34 bez luzów?

z chęcią bym kupił 8-)

 

Pozdrawiam

Darek

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.