Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wprawdzie posiadam Mercedesa-Benza, ale myślę, że użytkownicy tego forum mają duże doświadczenie i z pewnością mi pomogą.

Chciałbym założyć instalację sekwencyjną do W124 z silnikiem M111.940.

Jest to silnik czterocylindrowy, wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa.

Problem pojawia się przy wyborze firmy i warsztatu (Warszawa).

Jedni mówią Landi Renzo, inni STAG, ktoś wspomina o AKME i naprawdę nie mogę się zdecydować :cry:

Proszę o radę jakiej firmy instalację wybrać oraz gdzie w założyć ją w Warszawie.

Czy ktoś może zakładał tu instalację?

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Witam

Z czystym sumieniem polecam intalkę KME testuję już ponad dwa lata, przejechane 50 parę tys km i nic się nie dzieje, autko chula jak ta lala

Pozdrawiam.

 

Wrazie zainteresowania mam też dobry warsztat, ale proszę na priva, żeby nikt nie zarzucił, że reklama jaka czy cuś.

Opublikowano
Mam pytanko do kolegi Kfas, proszę sprecyzować co oznacza ,,jedynie"

i skąd ta sugestia.

Pozdrawiam

 

Jedynie ta instalacja obsługuje czsa wrtysku powyżej 37 milisekund a do tego kultura pracy jest wieksza niz KME montowałem KME i wszystkie odmiany tej instalacji i dla Mnie ma pewne niedociagnięcia których możesz poprostu nie zauważać i tyle -w Twoim aucie się sprawdza i tyle ale nie polece nikomu tej instalacji bo już w autach z OBD2 zaczyna sie meksyk nie do opanowania.

 

Zresztą 8 czerwca jedziemy z kumplem na szkolenie z autkiem w którym jest KME i stag 300 (((AUTO MA DWA KPL. OKABLOWANIA I CZUJNIKÓW ORAZ 2 ECU))) auto na KME nie działa i nigdy działac nie bedzie poprawnie przez bariery jakie wyznacza ECU a na stagu zapierdziela aż miło a do tego podejście KME jest nie do przyjęcia jak dzwonisz po porade do pomocy technicznej przy stagu jeszcze nigdy nie było potrzeby dzwonienia .........

Opublikowano

OK kolego Kfas to powiedz jeszcze dlaczego skoro ten Stag jest taki super i ludzie oblatani technicznie zawsze zkładają reduktor KME Gold pomimo swojej elektroniki. Kme jest myślą techniczną polskich inżynierów zarówno elektroniki jak również reduktora, nie wiem kto jest producentem Staga, a nie bardzo mam czas grzebać w necie.

Ps Moje autko jest z końca 99 roku i o ile pamiętam to mam OBD2 i problemów zero KME GOLD i listwy Matrix od czasu założenia ani razu nie rozbierane ani nie czyszczone, a ponoć takie awaryjne przecież ponad 50 tys km to już jakiś przebieg

Pozdrawiam :D

Opublikowano

Serdeczny przyjaciel KFAS ma rację, choć mogę się opierać jedynie o wypowiedzi kolegów po fachu KFAS-a, bo tylko oni mają taki przerób tych "wynalazków”, że mogą mięć jakieś doświadczenie w tej materii. Gaziarz wyjaśnił mi to łopatologicznie: "kiedyś KME robiło dobre rzeczy a STAG syfa, KME się pogorszyło a STAG poprawił" kilku gaziarzy, z którymi miałem kontakt, a montowało KME teraz montuje STAG-i, inni jeszcze się trzymają KME.

 

KFAS jakie montujesz-polecasz reduktory do STAG-a?? Spotkałeś się z KME z wbudowanymi filterkami-zaworami??

Opublikowano

Nie juz nie brne w żadne wytwory tej firmy, chodzi Ci pewnie o reduktor Tomasetto Alaska z wbudowanym filterkiem i zaworkiem w obudowe, pokrywka filtra mocowana na trzy sróbki imbus?

 

Jesli tak to nie jest to KME.

Jak przyjeżdrza do mnie zaopatrzenie to Ja wybieram sobie zestawienie instalacji stag, gość ma cały karton: listw, reduktorów, i elektroniki.

 

Oczywiście od konfiguracji zalezy cena końcowa zestawu ale Ja nie oszczedzam tam gdzie sie nie da i nie zakładam reduktorów bez zapasu wydatku tak jak robi to wielu...

Opublikowano
OK kolego Kfas to powiedz jeszcze dlaczego skoro ten Stag jest taki super i ludzie oblatani technicznie zawsze zkładają reduktor KME Gold pomimo swojej elektroniki. Kme jest myślą techniczną polskich inżynierów zarówno elektroniki jak również reduktora, nie wiem kto jest producentem Staga, a nie bardzo mam czas grzebać w necie.

Ps Moje autko jest z końca 99 roku i o ile pamiętam to mam OBD2 i problemów zero KME GOLD i listwy Matrix od czasu założenia ani razu nie rozbierane ani nie czyszczone, a ponoć takie awaryjne przecież ponad 50 tys km to już jakiś przebieg

Pozdrawiam :D

 

 

Masz moze OBD a to inna bajka mniej restrykcyjne sterowanie dawka.

Opublikowano
Nie juz nie brne w żadne wytwory tej firmy, chodzi Ci pewnie o reduktor Tomasetto Alaska z wbudowanym filterkiem i zaworkiem w obudowe, pokrywka filtra mocowana na trzy sróbki imbus?

 

Jesli tak to nie jest to KME.

Jak przyjeżdrza do mnie zaopatrzenie to Ja wybieram sobie zestawienie instalacji stag, gość ma cały karton: listw, reduktorów, i elektroniki.

 

Oczywiście od konfiguracji zalezy cena końcowa zestawu ale Ja nie oszczedzam tam gdzie sie nie da i nie zakładam reduktorów bez zapasu wydatku tak jak robi to wielu...

 

A jaki byś polecił reduktor do mojego jeździdełka?? E34 M30B35 puki co siedzi KME silver

Opublikowano

Co z nim nie tak, że chcesz zmieniać?

Najlepszy był by z Prince ale sam reduktor kosztuje 1000zł

Ma wydajność do 400KM

 

Jak silwer nie wyrabia możesz zawsze dołożyć drugiego albo zmienić na golda. W zależności co taniej wyjdzie.

N dwóch reduktorach jest wieksza wydajność niż na gold.

Opublikowano
Nie no wszystko jest Oki jak narazie. Tylko słyszałem, że te KME silver nie są najlepsze, więc jestem ciekaw, co jest dobre takie małe zboczenie. Poza tym kumpel może będzie montował u siebie sekwe, więc poco powielać te same błędy :)
Opublikowano
Nie wiem jak z długowiecznościa ale zavoli wyglada topornie szczegulnie ze swoim wejściem przewodu na środku reduktora ale nie miałem problemów z wydatkiem tak jak z KME ale te wady w silverach były zazwycaj przypadłościa żle dobranej seri sprerzyn i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.